stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
EL-GABRY- Suspendat
- 1,472 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Neamt
EL-GABRY- Mesaje scrise: 1,472
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Zmeutzu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Pai ceea ce faci tu acum nu e altceva decat sa compari mere cu pere.
2 masini din 2 clase diferite. Raspunsul logic ar fi masina mai noua, dar raspunsul corect ar fi altul:
La ce vrei sa iti foloseasca masina?
Mergi mult in afara localitatii, drumuri lungi, 3-4 persoane si bagaj? Atunci Opel-ul.
Mergi mult in oras, singur, fara bagaj, fataiala d-asta zilnica? Te descuri mult mai bine cu o masina mai mica, deci Peugeot.
Bineinteles, mai ramane si variabila cu starea masinii, km, costuri intretinere, etc.
Eu asa mi-as pune problema daca ar trebui sa-mi schimb masina. Abia apoi m-as uita in buzunar si la oferta.
Totodata, si asta e cel mai important aspect, afla cat te costa masina dupa ce o cumperi: taxe, revizii, eventuale defectiuni, care ofera o varietate mai mare de piese AM, etc.
2 masini din 2 clase diferite. Raspunsul logic ar fi masina mai noua, dar raspunsul corect ar fi altul:
La ce vrei sa iti foloseasca masina?
Mergi mult in afara localitatii, drumuri lungi, 3-4 persoane si bagaj? Atunci Opel-ul.
Mergi mult in oras, singur, fara bagaj, fataiala d-asta zilnica? Te descuri mult mai bine cu o masina mai mica, deci Peugeot.
Bineinteles, mai ramane si variabila cu starea masinii, km, costuri intretinere, etc.
Eu asa mi-as pune problema daca ar trebui sa-mi schimb masina. Abia apoi m-as uita in buzunar si la oferta.
Totodata, si asta e cel mai important aspect, afla cat te costa masina dupa ce o cumperi: taxe, revizii, eventuale defectiuni, care ofera o varietate mai mare de piese AM, etc.
Ady111
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Faza cu "productia nemteasca" e picata de mult, deci nu reprezinta un criteriu de evaluare.
Daca ar fi ambele in aceeasi stare si la preturi ok, cred ca as alege Vectra si nu pt ca e Opel, ci pt ca e mai noua.
Amandoua sunt masini fiabile, dar mai departe subscriu la parerea lui Zmeutzu: scopul si durata achizitiei
Daca ar fi ambele in aceeasi stare si la preturi ok, cred ca as alege Vectra si nu pt ca e Opel, ci pt ca e mai noua.
Amandoua sunt masini fiabile, dar mai departe subscriu la parerea lui Zmeutzu: scopul si durata achizitiei
- andreyyy
- **
- 164 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Astra 2001 1.7
- Bucuresti
andreyyy
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Ady111
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
tannu a scris:Faza cu "productia nemteasca" e picata de mult, deci nu reprezinta un criteriu de evaluare.
Daca ar fi ambele in aceeasi stare si la preturi ok, cred ca as alege Vectra si nu pt ca e Opel, ci pt ca e mai noua.
Amandoua sunt masini fiabile, dar mai departe subscriu la parerea lui Zmeutzu: scopul si durata achizitiei
Daca ar fi ambele in aceeasi stare si la preturi ok, cred ca as alege Vectra si nu pt ca e Opel, ci pt ca e mai noua.
Amandoua sunt masini fiabile, dar mai departe subscriu la parerea lui Zmeutzu: scopul si durata achizitiei
Daca chestia cu "productie nemteasca" e picata de mult de ce astra g este preferata in fata astrei classic? Masinile sunt aceleasi de ani buni, formele s-au mai schimabat si dupa cum zicea un coleg alea frantuzesti troncane din toate incheieturile. La o masina nu conteaza doar calitatea pieselor ci si rigoarea si priceperea cu care sunt asamblate, ori astea se dobandesc in timp.
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
1. Nemtii nu mai sunt de mult "nenii" aia cinstiti, corecti si disciplinati de care stiai tu
2. Un procent ridicat dintre "nemti" sunt de fapt orice alta natie stabilita in Germania (turci, arabi, marocani, rusi, polonezi, romani, asiatici, jamaicani, etc..........)
3. Astra G este Astra Classic, chiar daca nu e fabricata prin Turcia, nu prea e fabricata nici in Germania, iar daca e fabricata in Germania, nu te mai astepta la calitatea si fiabilitatea de demult a unei masini nemtesti. Tu poti s-o cumperi de noua din Germania, dar este foarte probabil sa fi fost fabricata in Polonia. Asa cum Opel fabrica in China, Brazilia si alte tari indepartate, unde mana de lucru este mai ieftina, iar piata de desfacere destul de mare, nu te mai astepta la aceeasi calitate ca acum 20 de ani. In Europa se produc masinile in fabrici gen Polonia, apoi se trimit la asamblat prin Spania si Ungaria sau mai stiu eu ce tari, ca abia dupa aceea sa iti ajunga tie, clientul final european.
4. Cand spui tu ca anumite lucruri sunt dobandite datorita unui parcurs indelungat in domeniu, ar fi bine sa verifici si niste date pentru a nu ramane blocat pe ideea ca nemtii produc masini de pe vremea lui Stefan cel Mare, iar francezii s-au apucat de asa ceva dupa revolutia noastra din decembrie '89. Ca idee, Peugeotul are vechime ceva mai mare decat Opel, iar francezii au avut destule reusite demne de mentionat in domeniul auto.
5. Majoritatea incep sa troncane dupa o vreme (mai scurta sau mai lunga), datorita cumulului de plastice imbinate care compun interiorul, indiferent de marca. Daca te refereai la articulatie, acelasi lucru (toate o sa troncane la un moment dat), cu mentiunea ca asa cum o tii (si o exploatezi), asa o s-o si ai.
6. Purtam o discutie inutila. Omul are de ales intre doua autovehicule si a dorit sa afle opinii. Sa ne rezumam la opinii folositoare scopului acestui topic. Nemtii de altadata, locul unde se fabrica un model pe vremea lui Pazvante Chioru sau vechimea unui producator, deja nu isi au rostul aici. Mesterii aia priceputi din 1900 sigur nu mai traiesc si nu mai lucreaza nici la Peugeot, nici la Opel. Daca oamenii ar mai fi convinsi 100% de "productia nemteasca", nu ar mai avea dubii in alegerea unei masini; dar cum lucrurile s-au mai schimbat de-alungul timpului... Ai in vedere ca totul, in ziua de azi, este comercial, iar Opel face parte din GM, care nu este o corporatie nemteasca.
Asadar, opinii venite din propriile experiente sau experientele cunoscutilor sunt binevenite si folositoare. Scormonitul in istorie este inutil. Omul vrea o masina fabricata in anii astia, nu la inceputul aparitiei automobilului, deci raportarea la trecut este fix 0; ramane doar pentru dosar.
2. Un procent ridicat dintre "nemti" sunt de fapt orice alta natie stabilita in Germania (turci, arabi, marocani, rusi, polonezi, romani, asiatici, jamaicani, etc..........)
3. Astra G este Astra Classic, chiar daca nu e fabricata prin Turcia, nu prea e fabricata nici in Germania, iar daca e fabricata in Germania, nu te mai astepta la calitatea si fiabilitatea de demult a unei masini nemtesti. Tu poti s-o cumperi de noua din Germania, dar este foarte probabil sa fi fost fabricata in Polonia. Asa cum Opel fabrica in China, Brazilia si alte tari indepartate, unde mana de lucru este mai ieftina, iar piata de desfacere destul de mare, nu te mai astepta la aceeasi calitate ca acum 20 de ani. In Europa se produc masinile in fabrici gen Polonia, apoi se trimit la asamblat prin Spania si Ungaria sau mai stiu eu ce tari, ca abia dupa aceea sa iti ajunga tie, clientul final european.
4. Cand spui tu ca anumite lucruri sunt dobandite datorita unui parcurs indelungat in domeniu, ar fi bine sa verifici si niste date pentru a nu ramane blocat pe ideea ca nemtii produc masini de pe vremea lui Stefan cel Mare, iar francezii s-au apucat de asa ceva dupa revolutia noastra din decembrie '89. Ca idee, Peugeotul are vechime ceva mai mare decat Opel, iar francezii au avut destule reusite demne de mentionat in domeniul auto.
5. Majoritatea incep sa troncane dupa o vreme (mai scurta sau mai lunga), datorita cumulului de plastice imbinate care compun interiorul, indiferent de marca. Daca te refereai la articulatie, acelasi lucru (toate o sa troncane la un moment dat), cu mentiunea ca asa cum o tii (si o exploatezi), asa o s-o si ai.
6. Purtam o discutie inutila. Omul are de ales intre doua autovehicule si a dorit sa afle opinii. Sa ne rezumam la opinii folositoare scopului acestui topic. Nemtii de altadata, locul unde se fabrica un model pe vremea lui Pazvante Chioru sau vechimea unui producator, deja nu isi au rostul aici. Mesterii aia priceputi din 1900 sigur nu mai traiesc si nu mai lucreaza nici la Peugeot, nici la Opel. Daca oamenii ar mai fi convinsi 100% de "productia nemteasca", nu ar mai avea dubii in alegerea unei masini; dar cum lucrurile s-au mai schimbat de-alungul timpului... Ai in vedere ca totul, in ziua de azi, este comercial, iar Opel face parte din GM, care nu este o corporatie nemteasca.
Asadar, opinii venite din propriile experiente sau experientele cunoscutilor sunt binevenite si folositoare. Scormonitul in istorie este inutil. Omul vrea o masina fabricata in anii astia, nu la inceputul aparitiei automobilului, deci raportarea la trecut este fix 0; ramane doar pentru dosar.
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
@Tannu, bine zis
colegule stalone21, criteriile dupa care alegi masina este simpla, este in functie de ce ai nevoie, si in mod special de intretinerea masinii.
Vectra e mai noua, mai mare, piesele sunt destul de bune la pret.
Peugeot-ul este putin mai mic, dar s-ar putea sa aibe spatiul interior mai mare decat al vectrei, vectra pare mare inauntru dar nu este, am remarcat lucrul asta la multe masini, spatiul exterior nu-l reflecta si pe cel interior.
Nu stiu in legatura cu piesele la peugeot, nu ma exprim, dar la vectra sunt chiar ieftine.
Alegerea-ti apartine. Succes.
colegule stalone21, criteriile dupa care alegi masina este simpla, este in functie de ce ai nevoie, si in mod special de intretinerea masinii.
Vectra e mai noua, mai mare, piesele sunt destul de bune la pret.
Peugeot-ul este putin mai mic, dar s-ar putea sa aibe spatiul interior mai mare decat al vectrei, vectra pare mare inauntru dar nu este, am remarcat lucrul asta la multe masini, spatiul exterior nu-l reflecta si pe cel interior.
Nu stiu in legatura cu piesele la peugeot, nu ma exprim, dar la vectra sunt chiar ieftine.
Alegerea-ti apartine. Succes.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
daca sunt in stare relativ asemanatoare si acelasi pret, vectra c
conduc una si stiu ce poate
daca ar fi fost sa compari cu 407 sau chiar 607 ar fi fost altceva...
nu se compara vectra c cu 307 pentru ca sunt masini care targeteaza clienti diferiti...
307 e o masina mai ieftina la achizitie insa bagi banii pe parcurs, e mai mica, nu e aceeasi tinuta de drum...
vectra e mai mare, consuma probabil si mai mult din cauza volumului si a greutatii, insa spatiu e berechet inauntru...
portbagajul e mare...
zi-ne inainte de a-ti da un sfat ce ai de gand sa faci cu ea...
conduc una si stiu ce poate
daca ar fi fost sa compari cu 407 sau chiar 607 ar fi fost altceva...
nu se compara vectra c cu 307 pentru ca sunt masini care targeteaza clienti diferiti...
307 e o masina mai ieftina la achizitie insa bagi banii pe parcurs, e mai mica, nu e aceeasi tinuta de drum...
vectra e mai mare, consuma probabil si mai mult din cauza volumului si a greutatii, insa spatiu e berechet inauntru...
portbagajul e mare...
zi-ne inainte de a-ti da un sfat ce ai de gand sa faci cu ea...
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Clar Vectra C este peste 307 sigur , daca vorbeam de 607 de la francezi mai discutam dar asa clar castiga Vectra , fara discutie , unde mai pui ca Vectra din ce zici tu este 2005 iar Peugeot 307 este 2002 , deci e foarte simplu de ales , e si mai buna , e si mai noua , succes in alegere si te asteptam printe noi , salut .
- Glacius
- **
- 130 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
iulik2k1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
iulik2k1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
Concluzie dupa 2 luni: avand in vedere ca stau aproape de munca tot m-am plimbat de nebun.
benzina cat cuprinde 11-12 maxim in bucuresti cu aer pornit. 6.7 drum lung si linistit fara aer singur in masina.
schimbat consumabile pret ok. am pus un ulei subtire si il cam haleste daca ma dau la ea, urmeaza un ulei mai gros.
reparatii: am refacut electromotorul si bateria tocmai a picat are 3 ani.
la banii care i-am dat pe ea puteam sa imi iau un logan, in care oricati bani as fi bagat tot logan era si ma injurau toti pe strada asa cum ii injur si eu cu ligheanele lor.
mai am de refacut interior, amortizoare, o bascula... cand o sa termin probabil o sa fiu multumit.
benzina cat cuprinde 11-12 maxim in bucuresti cu aer pornit. 6.7 drum lung si linistit fara aer singur in masina.
schimbat consumabile pret ok. am pus un ulei subtire si il cam haleste daca ma dau la ea, urmeaza un ulei mai gros.
reparatii: am refacut electromotorul si bateria tocmai a picat are 3 ani.
la banii care i-am dat pe ea puteam sa imi iau un logan, in care oricati bani as fi bagat tot logan era si ma injurau toti pe strada asa cum ii injur si eu cu ligheanele lor.
mai am de refacut interior, amortizoare, o bascula... cand o sa termin probabil o sa fiu multumit.
vasea77- Suspendat
- 294 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Bucuresti
vasea77- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
vasea77- Suspendat
- 294 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Bucuresti
vasea77- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat