atoporan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
Masina este un Astra H Z17DTH din 2006.
In ultimele 2 saptamani mi-a aparut de 3 ori cheia in bord. am tras pe dreapta, am oprit motorul sa-i fac testul agrafa dar disparea eroarea si martorul din bord, era doar eterna 050074
In dimineata asta am plecat, eram in coloana la urcare pe podul grant, mi-a murit motorul. pornesc iar , cheia aprinsa in bord, trec de pod trag pe dreapta . fac testul agrafa erori 050074 (asta o am de cand ma stiu ) si 112502 . pornesc din loc cu martoru aprins masina abia se tura. ajung unde am treaba opresc motorul vreo 10 min ( tin sa spun ca a tremurat desul de rau cand l-am oprit. ). Pornesc iar, nu mai e nici martor nici codul de eroare. masina trage mai bine (dar parca totusi e mai puturoasa decat de regula ) - nu mai tremura cand o opresc
Ocazional cand merg la drum lung mai aparea un cod de eroare 189559 care am inteles ca e limp mode. problema e ca si la 180 km/h mers 10 km nu apare vreo limitare cum ar fi normal . plus ca dispare dupa ce merg vreo 50 km in oras
Masina e remapata la maiandrei de vreo 8000 km - nu stiu daca are vreo relevanta.
la Radacinii vitan mi-au zis ca 189559 e de la clapeta de aceleratie
ce-i fac? caut clapeta de acceleratie ? o curat ? e posibil sa fie de vreun senzor ?
daca e de schimbat clapeta stiti vreun parc de dezmembrari ?
si inca o chestie, dimineata cand plec, dupa ce dau a 2a (undeva la 20 km/h ) si ridic picioru de pe ambrej se aude un clinchet metalic in zona pedalelor. face asa de 40 000 km, si numai dimineata si nu tot timpul
In ultimele 2 saptamani mi-a aparut de 3 ori cheia in bord. am tras pe dreapta, am oprit motorul sa-i fac testul agrafa dar disparea eroarea si martorul din bord, era doar eterna 050074
In dimineata asta am plecat, eram in coloana la urcare pe podul grant, mi-a murit motorul. pornesc iar , cheia aprinsa in bord, trec de pod trag pe dreapta . fac testul agrafa erori 050074 (asta o am de cand ma stiu ) si 112502 . pornesc din loc cu martoru aprins masina abia se tura. ajung unde am treaba opresc motorul vreo 10 min ( tin sa spun ca a tremurat desul de rau cand l-am oprit. ). Pornesc iar, nu mai e nici martor nici codul de eroare. masina trage mai bine (dar parca totusi e mai puturoasa decat de regula ) - nu mai tremura cand o opresc
Ocazional cand merg la drum lung mai aparea un cod de eroare 189559 care am inteles ca e limp mode. problema e ca si la 180 km/h mers 10 km nu apare vreo limitare cum ar fi normal . plus ca dispare dupa ce merg vreo 50 km in oras
Masina e remapata la maiandrei de vreo 8000 km - nu stiu daca are vreo relevanta.
la Radacinii vitan mi-au zis ca 189559 e de la clapeta de aceleratie
ce-i fac? caut clapeta de acceleratie ? o curat ? e posibil sa fie de vreun senzor ?
daca e de schimbat clapeta stiti vreun parc de dezmembrari ?
si inca o chestie, dimineata cand plec, dupa ce dau a 2a (undeva la 20 km/h ) si ridic picioru de pe ambrej se aude un clinchet metalic in zona pedalelor. face asa de 40 000 km, si numai dimineata si nu tot timpul
Leonhard
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare, detin un Opel vectra B din 2001 motor 1.6 16v benzina, am masina de 2 ani si un pic, nu am schimbat cine stie ce la ea, doar consumabile (amortizoare, bare antiruliu etc) dar am observat de cateva zile ca motorul scoate un zgomot ciudat, zici ca ar fi un 2.5 Diesel pentru un motor care abia se auzea la ralenti, ieri pe autosrada A2 m-au luat toate transpiratiile, s-a aprins martorul galben cu cheita ridicata in sus, masina intr-a cincea nu urca mai mult de 110 km/h, m-am oprit la un OMV, am oprit motorul, l-am lasat 10 min dupa care am repornit, zgomotul de tractor tot exista, in schimb se stinsese martorul, am decis sa ajung cat mai repede la Bucuresti decat sa raman noaptea pe A2 cu masina sparta, dupa cativa km buni, se aprinde iar acelasi martor, nu reusesc sa urc mai mult de 110 km/h. Din cate am citit pe forumul, cauzele pot fi multe (EGR, sonda lambda...). Ma poate ajuta cineva cu o parere, un sfat va rog?
Multumesc anticipat cu scuzele de rigoare catre admin daca sunt off-topic.
Multumesc anticipat cu scuzele de rigoare catre admin daca sunt off-topic.