mirciu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: iasi
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
teoretic cel de c18nz(GM) se potriveste,doar trebuie sa schimbi ordinea pinilor din mufa de la ecu.
uitate in autodata la mufele ce vin din cele 2 ecu-uri si comparale...numai asa iti poti da seama daca va merge sau nu!
de la celelalte tipuri de motoare mentionate sau nu..nu se potrivesc de la nici unul! doar c18nz are constructie asemanatoare.
daca vrei sa modifici in alceva c20ne(BOSCH) sau ceva de genul iti trebuie sa modifici fizic motorul(nu sunt sigur....cred ca chiuloasa nu se potriveste) + o sa ai probleme cu senzorul de rotatie (la c16nz se afla in delcou, iar la c20ne jos la fulie...cel de c16nz il poti regla(unghiul) dar la c20ne nu!)pt asta ar trebui sa vezifici cate impulsuri/rotatie da senzori si in ce pozitie se afla pistoanele,ca sa fie la fel.in asa fel ai putea pastra vechiul delcou cu senzor cu tot....fara a mai impriviza pt senzor(nu vad cum ai putea face altfel)
+o groaza de bani se vor duce.
uitate in autodata la mufele ce vin din cele 2 ecu-uri si comparale...numai asa iti poti da seama daca va merge sau nu!
de la celelalte tipuri de motoare mentionate sau nu..nu se potrivesc de la nici unul! doar c18nz are constructie asemanatoare.
daca vrei sa modifici in alceva c20ne(BOSCH) sau ceva de genul iti trebuie sa modifici fizic motorul(nu sunt sigur....cred ca chiuloasa nu se potriveste) + o sa ai probleme cu senzorul de rotatie (la c16nz se afla in delcou, iar la c20ne jos la fulie...cel de c16nz il poti regla(unghiul) dar la c20ne nu!)pt asta ar trebui sa vezifici cate impulsuri/rotatie da senzori si in ce pozitie se afla pistoanele,ca sa fie la fel.in asa fel ai putea pastra vechiul delcou cu senzor cu tot....fara a mai impriviza pt senzor(nu vad cum ai putea face altfel)
+o groaza de bani se vor duce.
mirciu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: iasi
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
mersi mult. ma gandeam la aceasta solutie pt ca nu am gasit cip tuning pt motorul meu.ma refer la ceva de calitate si care sa aiba efect.am schimbat evacuarea (catalizator sport,teava mai groasa si toba finala),filtru de aer,bujii ngk iridium,fise.se simte diferenta dar ma gandesc ca s-ar schimba si mai mult daca ar sti si calculatorul de schimbarile astea.cred ca o sa mai astept si o sa schimb motorul cu un v6 si e de ajuns.
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat