Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • narcis stafan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salut am probema cu masina(vectra b 96 1.8 16v) are 218000 km rulati. . . .. imi fierbe apa in motor eu tot ii pun apa dar d fiecare data knd ma uit e d gol bidonul de apa. . . si d vro 3 ori mi-a sarit furtumul ala care vine prins de radiator apoi ii puneam apa si nustiu d unde vine apa dar o dadea afara ma poate ajuta cnv?. .si dak aveti cv neclaritati ma puteti intreba
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ai verificat daca nu este termostatul blocat? Asta e prima operatie pe care o faci
  • narcis stafan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
nup dar cum imi dau seama ca e blocat?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Demontezi termostatul si-l bagi intr-un ibric cu apa fiarta.
  • narcis stafan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
ok am sa incerc iar dak nu e de la termostat am sa revin poate imi dai un alt sfat Very Happy
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pentru Narcis, sa sti ca nu am glumit, asa e cel mai simplu sa probezi termostatul.
Acum am si eu o problema si poate ma ajutati cu niste sfaturi. Legat de problema mea din ce am citit pe aici am inteles ca ar fi garnitura de chiuloasa. Totusi eu nu cred ca asta ar fi problema. Dupa traversarea Bucurestiului, cand am oprit a inceput sa bolboroseasca apa in vasul de expansiune si a dat putin si pe afara. Eu suspectez termostatul, dar as vrea parerile voastre. Compresorul daca merge mai greu poate sa influenteze, sa forteze motorul si sa dea apa afara?Multumesc.
  • narcis stafan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am demontat termostatul l-am pus intr-un ibric cu apa clocotita si s-a deschis, m-am mai interesat si unii mi-au zis k e garnitura de chiloasa . . dar cnv mi-a zis k as mai putea incearca o varianta sa vad kre e problema sa merg fara termostat si in locul termostatului sa pun cv kre sa nu dea apa p afara e ok ?
rider1 cred k avem aceeasi problema asa patesc si eu cu apa si nu e de vine compresorul. . .
sau pompa de apa
dar uitate la ulei si dak are apa in el tre sa fie asa mai galui si sa aiba spuma din c mi-au zis unii mecanici .. la mn uleiul e ok
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
narcis, daca continui sa postezi consecutiv, sau nu renunti la limbajul de chat, am sa iti ofer ocazia sa discuti doar cu persoane care apreciaza scrisul si exprimarea in format "asl pls"
Spor
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Verifica intai sigurantele de la motor sa vezi daca nu ai probleme cu ele, si releele. Daca sunt bune inseamna ca termocupla nu-si mai face treaba de a mai da drumu la ventilator (in cazul in care nu ai elice pe motor, ci ventilator).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca cu motorul pornit la relanti si capacul la rezervorul de apa scos iti apar bulbuci in vas. Daca da atunci e garnitura de chiuloasa daca nu atunci e termostatul.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut.eu te stafuiesc sa verifici ce a zis colegul mikyboy dar si sa o accelerezi pe loc si eventual sa tragi putin frana de mana si sa bagi a 1 a si sa o fortezi scurt sa verifici aceeasi
chestie dupa ce motorul a ajuns la 90 gr.
Motivatie:de multe ori s-a observat ca se "simte"lipsa coolant-ului doar in mers ceea ce-mi spune ca se intampla asta doar cand
se dilata sub actiunea temperaturii si/sau a presiunilor interne exercitate asupra garniturii/chiulasei.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cum sa fortezi masina de pe loc si cu frana de mana trasa ? Oare ambreiajul nu sufera impreuna cu placutele si discul, sau tamburul cu ferodourile ? E foarte simplu sa mergi cu ea pana atinge 90 de grade, si sa astepti 5-10 minute sa creasca temperatura ca sa vezi ce se-ntampla.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cum sa fortezi masina de pe loc si cu frana de mana trasa ? Oare ambreiajul nu sufera impreuna cu placutele si discul, sau tamburul cu ferodourile ?
Simplu:In timp ce tu bagi in viteza 1 si tragi frana de mana un prieten/amic se uita in vas daca face bulbuci exact cand accelerezi
atit de scurt ca sa nu distrugi nici una ,nici alta.Dar asta dupa ce se incalzeste in prealabil motorul...stiu ca pentru tine pare ciudat
dar se poate sa fie garnitura ciupita si sa se manifeste doar in sarcina !chiar daca tu nu crezi ,sant destule cazuri chiar si pe aici.


In paralel cu aceste operatii te poti uita pe joja sau pe capacul de la ulei daca ai spuma sau daca ,cand accelerezi pe loc
scoate fum albastru.
  • narcis stafan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
se pare ca am rezolvato toata problema era o simpla mufa care nu dadea drumu la timp la venilator . .dar mai e o chestie imi face si bulbuci in vasul de apa dar apa in ulei nu e ca ma uit des la ulei si e ok . . e garnitura de chiloasa?
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai bule in apa poate iti va creste presiunea in instalatie cand functioneaza motorul si ori se va sparge vreun furtun sau daca este strans
prost o sa se desfaca,ori sare busonul de la vasul de expansiune,ori se sparge radiatorul in caz ca are vreo fisura mica.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR