Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
turbosuflanta , simtome : am scos cheia din contact sa opresc motorul si a ramas pornit motorul atunci am scos borna de la baterie si sa oprit . am inteles ca este de la turbo si se mai aude si un suerat am vazut putin ulei pe radiatorul mic . si m-a ramas cu o zi inainte aprins butonul de incalzire oglinzi si luneta si nu se mai opreste pe caldura asta se mai incinge si luneta: VA ROG AJUTATIMA
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Problema ta este un scurt la instalatia electria, nu turbosuflanta este vinovata. Fuga repede la un electrician si rezolva-ti problema si sa nu lasi borna pe baterie ca poti lua si foc.
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mi sa mai intamplat sa ramana pornita fara cheie in contact.... aaa si azi incepuse sa fiarba si motorul ma speriat tare ca eu mai am si ulei in vasul de nexpansiune si am scos borna dar toate o data asa nici nu mai stiu ce sa zic turbina , scurt ,
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai ulei in vasul de expansiune inseamna ca este termoflotul de vina si trebuie schimbat, iar motorul cum ti-ai dat seama ca a fiert ? Ti-a iesit aburi de sub capota in timp ce era pornita ? Ce temperatura aveai in bord ? Iar problema ta este electronica,nicidecum mecanica (turbina) pentru ca tu scoti borna de la baterie si se opreste motorul. O turbina cand se duce si iti varsa tot uleiul in motor ai 2 posibilitati : fie motorul iti arde tot uleiul pana ramane baia goala si in cele din urma se gripeaza motorul,fie esti norocos si numai ti-l inneaca cu ulei fiind foarte greu de pornit(poate chiar deloc) si scoate fum albastru urat de tot. Ca solutie ce te sfatuiesc, este sa te uiti pe schema de sigurante si sa scoti siguranta responsabila cu incalzirea lunetei si a oglinzilor caci din cate vad acolo e buba si poate nu-ti va mai ramane motorul pornit. Incearca si asa te vei convinge.
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
termoflotul l-am anulat am unit furtunele cu o teava de cupru . antigelul iesea cu presiune pe unul dinfurtunele de sus si temperatura era peste 90 urcase mai mult de cat trebuie si nu stiu de ce ca atunci am incercat sa o opresc din cheie dar nu am reusit . Astazi am duso la un servis si o sa-i schimb garnitura de chiuloasa , termoflotul am inteles ca are niste garnituri care se pot schimba si am mai vazut ulei pe intarcular o sa-l curatsi pe asta si sa vedem ce o mai fi ca m-am saturat de motorina .daca mai stiti pe unde sa mai ma uit sau sa-i facem ceva va multumesc pt. informatii.si o sa ma uit si la siguranta
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Motivul pentru care iti fierbe apa este termostat blocat pe inchis, adica apa circula doar in motor si nu si prin radiator sau ventilatorul nu se cupleaza . Si aici trebuie sa faci diagnoza sa faci un output test pe releele pentru ventilatoare sa vezi daca functioneaza altfel nu-ti poti da seama.Iar cu termoflotul poti sa tragi o fuga la dezmembrari sa iti cumperi unul bun, dar sa te uiti sa nu fie busit sau sa prezinte anumite probleme. Nu este scump, vreo 200 de lei parca este unul. Are rolul de a pastra temperatura optima a uleiului si e nevoie de asa ceva, mai ales pe caldura asta.
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pana acum au gasit defect termoflotul care stiam ca e defect IGR l-au curatat si turbosuflanta are joc in ax am bagat si eu mana si am miscat de ax si asa e are joc azi e problema sa vedem de unde iau piese si nu stiu la turbosuflanta sa o repar sau sa iau una de la dezmembrari ca nouo e o gramada bani . MULTUMESC
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,557
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cat joc are turbosuflanta? Este NORMAL sa aiva joc, dar nu mai mare de 0.5-1mm (este turbosuflanta pe lagare, nu pe rulmenti).
Jocul trebuie sa fie sus-jos, fata-spate cum te uiti la motor, nu stanga-dreapta.

De ce te apuci sa schimbi garnitura de chiulasa? ai verificat compresia? daca iese ok (24-30 Bari cu diferenta de maximum 0.5 bari intre 2 cilindrii alaturati) nu ai nici un motiv sa schimbi garnitura.
Lasa turbosuflanta in pace ca nu are nimic. Scoate termostatul si mergi fara el 1-2 zile. Daca in continuare creste temperatura peste 90 si ventilatoarele iti functioneaza atunci poti sa consideri ca este garnitura de chiulasa de vina.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ce legatura are turbo, termostatul, garnitura, etc cu faptul ca nu se mai opreste din cheie?.Acolo este un concurs de defecte mecano-electrice
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
astazi nu stiu daca am facut o greseala sau nu ; a dat jos turbina si s-a constatat ca are joc , am loato de la servis am aflat ca este mitsubihi am sunat pe cineva si mi-a cerut 1000 lei sa schimbe tot axul si daca nu am avut bani am ajuns la 2 mecanici a desfacuto si inauntru are 2 bucsi mici care ei zic ca de acolo are joc asa ca le da vineri la un strungar bun si sa vedem ce iese. Si am mai auzit o chestie tot de la ei ca uleiul in vasul de expansiune s-ar putea sa intre pe la injectoare ca acolo exista niste saibi ceva nu ma pricep sa zic care tr. inlocuite si ca nu e de la termoflotulei in vas. multumesc
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,557
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, sunt niste oringuri pe tecile la injectoare. De la alea mi s-a tras mie uleiul in antigel dar l-am rezolvat prin inlocuire Smile

Mare greseala ca a desfacut turbina. Sper ca a facut semne pe palete sa stie pozitia in care au fost initial.
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am facut semne doar pe exterior ca sa stim pozitia dar paletele nu se invart cum sa faca semne alea sunt la capete ? nu-mi dau seama ce zici?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,557
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
se fac semne pe palete fata de ax (pe turbina si compresor) pentru a ramane in aceiasi pozitie (echilibru).
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
tu zici de momentul in care au dato jos de pe masina sau cand am facut turbina in douo
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,557
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cand ai desfacut-o in 2
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
acum 5 ore
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si am lasato la ei
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pentru tine... Mananca mult ulei masina ? Scoate mult fum albastru ? Suiera foarte tare turbina ? Nu aveai putere in sarcina ? Daca nu ai avut simpotmele astea, ai facut o inutilitate dand jos turbina si dand-o pe mana mecanicului, care a mai si desfacut-o, pentru ca ea are un reglaj foarte fin, viteza de rotatie fiind foarte mare (ajunge si pana la 100.000 de rotatii).. Personal cred ca in continuare mecanicii vor zice ca nu s-a putut face nimic si ca turbina necesita schimbare, si nu ai facut nicio afacere. Problema ta cu opritu motorului vine din alta parte si nu de la ea.
  • draghici florin

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 1,7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
problema cu ramasul motorului pornit am gasito este de la contact un mecanizm electric 30 lei manca foarte putin ulei scotea fum negru suiera dar nu tare si asa mi-am dat seama ca e de la turbo ca face asa cam de 1 luna jumatate ,Avea putere in sarcina , acum ce sa mai fac astept sa vad ce rezolva mecanici cu strungarul , bucsele alea auri . Am gasit pe net aceasi turbina uitete si tu multumesc
http://www.youtube.com/watc...tP949JHU&NR=1
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,557
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce aceiasi turbina? Aia e diferita de turbina de pe Y17DT.
Ulei mananca orice diesel trecut de prima tinerete.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR