- jd3rul
- OP
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna seara!
As dori un sfat legat de acest motor care are ~180.000km .
A inceput sa scoata un sunet la pornire ( dar numai la rece ) , timp de 1 minut sau mai putin , apoi nu se mai aude nici in mers , nici daca opresc si repornesc motorul intr-un interval mai scurt de 30 minute .
Se aud multe batai in zona distributiei si un mecanic a zis ca e posibil sa fie tachetii hidraulici de vina .
Am folosit numai ulei GM 5w30 pana acum , iar la schimbul de ulei si filtru care s-a facut acum 1 saptamana , am bagat 5w40 .
As fi vrut sa stiu daca este necesar sa schimb toti 16 tachetii sau pot folosi un aditiv pt supape hidraulice ( http://www.oilmag.ro/uleimo...382-p-433735.html ) ?
Multumesc
Ultima modificare făcută de jd3rul la Sam 16 Feb, 2013 2:00 am
As dori un sfat legat de acest motor care are ~180.000km .
A inceput sa scoata un sunet la pornire ( dar numai la rece ) , timp de 1 minut sau mai putin , apoi nu se mai aude nici in mers , nici daca opresc si repornesc motorul intr-un interval mai scurt de 30 minute .
Se aud multe batai in zona distributiei si un mecanic a zis ca e posibil sa fie tachetii hidraulici de vina .
Am folosit numai ulei GM 5w30 pana acum , iar la schimbul de ulei si filtru care s-a facut acum 1 saptamana , am bagat 5w40 .
As fi vrut sa stiu daca este necesar sa schimb toti 16 tachetii sau pot folosi un aditiv pt supape hidraulice ( http://www.oilmag.ro/uleimo...382-p-433735.html ) ?
Multumesc
Ultima modificare făcută de jd3rul la Sam 16 Feb, 2013 2:00 am
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- jd3rul
- OP
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jd3rul
- OP
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
KING20
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
Sal, am un astra G an 2002 1.6 16 valve si i-am facut o segmentare cu tot tacamul acum merg cu Aral 5w-40 si e ok, ce vreau sa va intreb masina mai scoate fum si la relantiu ( negru-gri ) si miroase a ulei , un miros intepator, ce ar putea avea am fost la 2 mecanici si au zis sa merg mai turat cu ea ca sa se curete catalizatorul, voi ce parere aveti ?! Poate fi de la epuratorul de ulei? sau e prea subtire uleiul?! Va multumesc.Stima!
- jd3rul
- OP
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
In cele din urma , masina nu mai porneste . Am mai scris problema :
Dimineata - Am pornit motorul , a functionat 4-5 secunde , s-a oprit . Am incercat din nou cheie , dar invarte ca si cand nu ar avea baterie
Dupa 3 chei , am ramas de tot fara baterie .
Am dedus ca problema vine de la Electromotor ( cand pun contactul doar se aude un click , iar cu cabluri si lasata 5 minute nu a vrut sa porneasca )
Este posibil sa fie altceva mai grav ( griparea unor ansambluri din interiorul motorului ) ?
Dimineata - Am pornit motorul , a functionat 4-5 secunde , s-a oprit . Am incercat din nou cheie , dar invarte ca si cand nu ar avea baterie
Dupa 3 chei , am ramas de tot fara baterie .
Am dedus ca problema vine de la Electromotor ( cand pun contactul doar se aude un click , iar cu cabluri si lasata 5 minute nu a vrut sa porneasca )
Este posibil sa fie altceva mai grav ( griparea unor ansambluri din interiorul motorului ) ?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca vrei sa verifici daca nu s-a gripat scoate-o pe liber si invarte de cu o cheie (de 15 parca) de surubul de la fulia de pe vibrochen.. miscarea trebuie sa fie lina .. se simt si pms-urile la fiecare cilindru in parte..
cat despre clicul de la electromotor.. s-ar putea sa nu cupleze bobina bendixul... o alternativa ar fi pornirea tractata, sau impinsa... dara numai dupa ce ai verificat motorul sa nu fie gripat.. atunci iti dai seama daca este electromotorul
cat despre clicul de la electromotor.. s-ar putea sa nu cupleze bobina bendixul... o alternativa ar fi pornirea tractata, sau impinsa... dara numai dupa ce ai verificat motorul sa nu fie gripat.. atunci iti dai seama daca este electromotorul
- jd3rul
- OP
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
Am impins masina pana la cel mai apropiat service ( ad Garage ) si treaba e nasoala .
Uleiul mi s-a infiltrat la distributie , iar din cauza uleiului s-a slabit cureaua si incepe lista .
Supape indoite ( trebuie schimbate cate sunt arse/indoite) , reparat chiuloasa , simeringuri,garnitura chiuloasa/galerie adm/galerie evacuare/ capac supape , de schimbat kit distributie pt ca e plin de ulei , + pompa de apa pt ca se afla pe traseul curelei de distributie si altfel nu ofera garantie la lucrare. ...
La service nu s-a demontat decat capacul distributiei , si s-a incercat miscarea masinii mai intai in treapta 1 , apoi a 5-a ...
Mmm... da. Nu era electromotorul .
Uleiul mi s-a infiltrat la distributie , iar din cauza uleiului s-a slabit cureaua si incepe lista .
Supape indoite ( trebuie schimbate cate sunt arse/indoite) , reparat chiuloasa , simeringuri,garnitura chiuloasa/galerie adm/galerie evacuare/ capac supape , de schimbat kit distributie pt ca e plin de ulei , + pompa de apa pt ca se afla pe traseul curelei de distributie si altfel nu ofera garantie la lucrare. ...
La service nu s-a demontat decat capacul distributiei , si s-a incercat miscarea masinii mai intai in treapta 1 , apoi a 5-a ...
Mmm... da. Nu era electromotorul .