Corwin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucureºti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2005
- Mesaj Privat
Sunt foarte nou pe aici si viitor posesor de Opel. Dupa indelungi cautari m-am oprit la un Astra Classic II 1.4 16V pe care vreau sa-l comand in zilele urmatoare. Singura dilema cu care am ramas este dealer-ul de la care sa-l achizitionez.
Pretul cel mai bun mi-a fost oferit de Erebus (putin peste 12.000€).
In afara de pret ar trebui sa mai iau ceva in considerare la alegerea dealer-ului?
Multzam de orice sfat 😊
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
Imi permiti un sfat? Daca iti poti permite negociaza cit mai la singe si ia-ti eventual motorul de 1.6 (diferenta intre ele e doar 400E)
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca s-a hotarat la motorul de 1.4 din motive pur financiare.
Parerea mea este sa renunti la chestii nesemnificative (ce pot fi adaugate ulterior) in favoarea unui motor de 1.6, care este net superior din toate pdv fata de cel de 1.4.
Si mai ales daca ai drumuri mai mult prin oras, este un motor excelent. Eu am avut pe fostul AstraG motor de 1.6 (8valve - 84CP / deci nu cel de 16V/100CP) si am fost mega incantat de el. Masinuta era glontz si consumul rezon (10% in oras in conditiile in care mergeam numai in 4-5000 ture cu ea).
Corwin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucureºti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2005
- Mesaj Privat
M-am decis la motorul de 1.4 pentru ca mi s-a spus ca este cel de pe Astra H (informatia a fost verificata la toti dealerii). Asa ca am vrut motorul mai nou (bineinteles ca initial eram decis pe cel de 1.6). Vine intrebarea daca merita generatia mai noua de motor in defavoarea celui mai puternic... dar atat de adanc nu am sapat 😢
Am fost la fiecare dealer de doua ori (deh... maniac 😃) si le-am aratat frumos ofertele primite din celelalte parti. Asa am ajuns la cei 12000€ cu absolut tot ce-mi doream pe masina (aer, geamuri electrice, jenti, etc.). Diferenta fata de ceilalti dealeri (GTT si Di-Bas) fiind de 200-250€.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
avind in vedere politicile de marketing si faptul ca masinile nu mai pot fi testate multa vreme inainte de lansare (Peugeot 405 - o masina f. buna dealtfel a fost testata 5 ani inainte de lansare..... ca atare n-a fost nevoie cum e acum sa cheme "n" masini inapoi in service pt ca au constatat ca nu-s ce piesa prezinta defecte....) -uf ce fraza lunga- deci: multi zic ca imediat dupa lansare -cam 6 luni- nu-i bine sa iei respectivul model proaspat lansat.
producatorii testeaza cu ajutorul nostru; baza de date din service-uri se extinde in ac. interval de timp iar ei remediaza problemele din mers....
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dar iti pot da cateva repere ... despre Classic II evident:
- am ajuns la calcul la 15.070 EU DDP (nu mai stiu exact CIP) la Astra Classic II 1.7 CDTI cu toate pack-urile uzuale incluse (adica si electrice, si aere, si N-Joy-uri, si clima, si ISO etc) ...
- cu discount, am ramas la 14.600 EU (discount de approx 3 %). 7 % e cam mult pentru o singura masina.
- pret final: In leasing pe 2 ani, cu TOATE taxele (inclusiv CASCO, inmatriculare, dobanzi etc) plateam ~ 17.750 EU.
Ce te sfatuiesc: sa mergi totusi pe motorul de 1.6i 16v (sau pe 1.7 CDTI - e super, am facut drive-test pe ambele si sunt comparabile). 1.4 are consum ceva mai mare (dat de producator!!!) si e cam micut pentru 1200 kg cat are fieroanga. O sa cam gafaie la depasiri, la deal etc . Si o sa aiba si o viata ceva mai scurta, din cauza suprasolicitarii ...
Daca mai ai nevoie de sfaturi / idei, urla aici ... ca vreo 8 luni am studiat oferta Opel Astra Classic II pe toate partile (au ajuns aia de la dealer din Galati sa ma intrebe daca am lucrat la Opel 😊 )
Succes!
tomcatu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2005
- Mesaj Privat
Sunt nou pe forum. Imi pare tare rau ca nu v-am descoperit inainte de a da comanda pt un Astra cu motor de 1,4.
Oricum, masina trebuie sa vina pe la inceputul lui aprilie, dar deja nu mai am rabdare 😊
Comanda am facut-o la dealerul din Galati, Gold & Platin. In contract scrie ca trebuie sa platesc in plus 180 euro (fara TVA) taxe pt inmatriculare provizorie, RCA, aviz RAR si constatare vamala. Nu e totusi cam mult?
A mai platit cineva toate taxele astea?
Merci mult!