- Bledea Ucu
- OP
- 6 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Astra 2005
- Maramures
Bledea Ucu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua , domnilor
am ajuns sa scriu aici din disperare Sad am un opel astra H din 2005 2.0 turbo 170 cp- primul proprietar masina facuta la comanda (luat totul de pe GTC si pus pe caroserie cu 4 usi) - am stricat o groaza de bani pe ea, am facut tunning irmscher (iar o groaza de bani), am pus sisteme de boxe de la alpine (nu asa de multi bani Smile)
si am ajuns in situatia in care masina nu porneste decat cand vrea ea. si vreau sa spun exact numai cand vrea ea.
am fost la reprezentanta din baia mare (noua reprezentanta atp exodus) nu am nici un cod de erroare (binenteles taxat pentru treaba asta) ies de acolo ma opresc si nu mai pot pleca de pe loc. am vizitat vreo 5 alte service-uri pentru testare ... singura erroare detectata vreodata a fost referitoare la ceva imobilizator -o sa postez codul dupa ce imi scot masina din al 6 service... oricum s-a intamplat odata si nu am mai avut vreo asemenea eroare si masina a mai facut "figuri"
ce ma enerveaza cel mai tare se intampla complet aleator.. iar dupa 15 min porneste la sfert de cheie..
rog vreunul dintre voi daca a avut o problema similara sa ma indrume spre vreo solutie.
va multumesc anticipat
am ajuns sa scriu aici din disperare Sad am un opel astra H din 2005 2.0 turbo 170 cp- primul proprietar masina facuta la comanda (luat totul de pe GTC si pus pe caroserie cu 4 usi) - am stricat o groaza de bani pe ea, am facut tunning irmscher (iar o groaza de bani), am pus sisteme de boxe de la alpine (nu asa de multi bani Smile)
si am ajuns in situatia in care masina nu porneste decat cand vrea ea. si vreau sa spun exact numai cand vrea ea.
am fost la reprezentanta din baia mare (noua reprezentanta atp exodus) nu am nici un cod de erroare (binenteles taxat pentru treaba asta) ies de acolo ma opresc si nu mai pot pleca de pe loc. am vizitat vreo 5 alte service-uri pentru testare ... singura erroare detectata vreodata a fost referitoare la ceva imobilizator -o sa postez codul dupa ce imi scot masina din al 6 service... oricum s-a intamplat odata si nu am mai avut vreo asemenea eroare si masina a mai facut "figuri"
ce ma enerveaza cel mai tare se intampla complet aleator.. iar dupa 15 min porneste la sfert de cheie..
rog vreunul dintre voi daca a avut o problema similara sa ma indrume spre vreo solutie.
va multumesc anticipat
- Bledea Ucu
- OP
- 6 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Astra 2005
- Maramures
Bledea Ucu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
Incearca la reprezentanta. Opel Astra H a fost rechemat in service pt. remediere defectiune CIM. Posibil sa nu iti recunoasca cheia atunci cand nu porneste. Face la fel si cu cheia de rezerva ?
Poti verifica personal eventualele coduri de eroare stocate tinand apasate simultan acceleratia si frana si punand contactul. Iti va aparea pe display-ul KM un mesaj de tip ECN.... Posteaza erorile aici pt. explicatii.
Bafta.
P.S. Exact ce iti spuneam.
P1614 Wrong Transponder Key - cip cheie invalid .
Foloseste cheia de rezerva si vezi daca mai face.
Incearca la reprezentanta. Opel Astra H a fost rechemat in service pt. remediere defectiune CIM. Posibil sa nu iti recunoasca cheia atunci cand nu porneste. Face la fel si cu cheia de rezerva ?
Poti verifica personal eventualele coduri de eroare stocate tinand apasate simultan acceleratia si frana si punand contactul. Iti va aparea pe display-ul KM un mesaj de tip ECN.... Posteaza erorile aici pt. explicatii.
Bafta.
P.S. Exact ce iti spuneam.
P1614 Wrong Transponder Key - cip cheie invalid .
Foloseste cheia de rezerva si vezi daca mai face.
- Bledea Ucu
- OP
- 6 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Astra 2005
- Maramures
Bledea Ucu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat
am la mine permanent cele 2 chei. daca nu porneste nu porneste cu nici una. am fost la reprezentanta... mi-au spus ca nu are nici o erroare dar ca or fost ceva probleme la computerele de bord de la astra H dar nu am chef sa platesc 2000 de euro pt un computer nou mai ales ca nu is sigur ca aia e problema. oricum daca e defect ceva la Wrong Transponder Key oricum nu vad de ce ar fi altfel cheia de rezerva...
mii de multumiri anyway pt sugestie
mii de multumiri anyway pt sugestie
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Asta vroiam sa stiu.
Daca face la fel cu ambele chei atunci CIM-ul este defect (contacte imperfecte).
Probabil cei de la reprezentanta unde ai fost nu vor sa "descopere" defectiunea pt. ca trebuie s-o remedieze gratuit.
Asa cum ti-am spus, Astra H a fost rechemat in service pt. defectiuni de fabricatie a CIM-ului.
Incearca sa iei legatura cu @Edwin, specialistul nostru din Bistrita-Nasaud. Sunt sigur ca te poate ajuta.
Ai nr. lui si al altor colegi aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=460
Noroc.
Daca face la fel cu ambele chei atunci CIM-ul este defect (contacte imperfecte).
Probabil cei de la reprezentanta unde ai fost nu vor sa "descopere" defectiunea pt. ca trebuie s-o remedieze gratuit.
Asa cum ti-am spus, Astra H a fost rechemat in service pt. defectiuni de fabricatie a CIM-ului.
Incearca sa iei legatura cu @Edwin, specialistul nostru din Bistrita-Nasaud. Sunt sigur ca te poate ajuta.
Ai nr. lui si al altor colegi aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=460
Noroc.
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Uite aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=33016
Daca e CIM-ul, la Astra H e sub 1000 lei.
Si de pe un alt topic:
"Salut. Pana acum cateva sapt am avut si eu o problema la masina din semnatura (Astra H z1,9dth / 150cp, 04.2005, fara comenzi pe volan) cu acest CIM, si anume, uneori dar mai ales cand era frig afara si vroiam s-a pornesc masina, dupa ce puneam contactul si lasam s-a se stinga martorii din bord, unul din ei - masina cu cheita pe mijloc, clipea si nu puteam porni. Trebuia s-a scot cheia din contact si s-a las cateva sec, dupa care repetam de cateva ori operatia (2,3,4 ori) pana nu mai clipea si puteam porni.(mentionez ca atunci cand nu mai clipea ramanea aprinsa in bord=>eroare stocata)
In timp, dupa cautari si documentare pe forum despre problema, m-am gandit ca intr-o zi va trebui s-a inlocuiesc cim-ul,... dar nu a fost nici pe departe asa, si mult mai simplu, rezolvarea a venit in urmatorul fel... Intr-o zi cand am ajuns intamplator la un prieten mai vechi care lucreaza la Opel, am discutat cu el despre problema pe care o am, cat si alte probleme legate de cim, si mi-a spus ca ce am eu se rezolva destul de simplu cu un update la softul cim - operatie care poate fi facuta doar in service, deoarece trebuie accesat nu stiu ce baza de date de la opel, pentru o versiune recenta. Problema mea a fost o eroare de comunicare, pe care a mai intalnit o si la alte masini si a fost datorita softului-cim din acel an. In rest reprogramarea cim a fost facuta cu succes (riscurile sunt minime), problema eliminata total, cu un cost destul de acceptabil (aprox 100ron). Printre ce am discutat mi-a mai spus ca masinile cu cim-ul fabricat pana pe la inceputul lui 2004 sunt cele, cu 1 procesor pe cim-care au probleme mai multe si care se intampla s-a pice iremediabil, iar cele dupa 2004 fiind cu 2 procesoare-problemele apar mai rar, acestea fiind pe partea de software mai mult. "
L.E. Poti sa-ti cumperi o interfata OP-COM, pret 110-120 de lei si iti citesti singur erorile, poti sa activezi, dezactivezi funtii la masina fara sa mai dai banii la service-uri.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=33016
Daca e CIM-ul, la Astra H e sub 1000 lei.
Si de pe un alt topic:
"Salut. Pana acum cateva sapt am avut si eu o problema la masina din semnatura (Astra H z1,9dth / 150cp, 04.2005, fara comenzi pe volan) cu acest CIM, si anume, uneori dar mai ales cand era frig afara si vroiam s-a pornesc masina, dupa ce puneam contactul si lasam s-a se stinga martorii din bord, unul din ei - masina cu cheita pe mijloc, clipea si nu puteam porni. Trebuia s-a scot cheia din contact si s-a las cateva sec, dupa care repetam de cateva ori operatia (2,3,4 ori) pana nu mai clipea si puteam porni.(mentionez ca atunci cand nu mai clipea ramanea aprinsa in bord=>eroare stocata)
In timp, dupa cautari si documentare pe forum despre problema, m-am gandit ca intr-o zi va trebui s-a inlocuiesc cim-ul,... dar nu a fost nici pe departe asa, si mult mai simplu, rezolvarea a venit in urmatorul fel... Intr-o zi cand am ajuns intamplator la un prieten mai vechi care lucreaza la Opel, am discutat cu el despre problema pe care o am, cat si alte probleme legate de cim, si mi-a spus ca ce am eu se rezolva destul de simplu cu un update la softul cim - operatie care poate fi facuta doar in service, deoarece trebuie accesat nu stiu ce baza de date de la opel, pentru o versiune recenta. Problema mea a fost o eroare de comunicare, pe care a mai intalnit o si la alte masini si a fost datorita softului-cim din acel an. In rest reprogramarea cim a fost facuta cu succes (riscurile sunt minime), problema eliminata total, cu un cost destul de acceptabil (aprox 100ron). Printre ce am discutat mi-a mai spus ca masinile cu cim-ul fabricat pana pe la inceputul lui 2004 sunt cele, cu 1 procesor pe cim-care au probleme mai multe si care se intampla s-a pice iremediabil, iar cele dupa 2004 fiind cu 2 procesoare-problemele apar mai rar, acestea fiind pe partea de software mai mult. "
L.E. Poti sa-ti cumperi o interfata OP-COM, pret 110-120 de lei si iti citesti singur erorile, poti sa activezi, dezactivezi funtii la masina fara sa mai dai banii la service-uri.
- Bledea Ucu
- OP
- 6 mesaje
- din 03 Jul 2012
- Astra 2005
- Maramures
Bledea Ucu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2012
- Mesaj Privat
concluzia...
m-am prezentat la reprezentanta opel, mi-a fost resoftat astazi CIM-ul, am scos masina la ora 14.05 de la reprezentanta si la ora 18.10 nu mai pornea dinou ...
acum sunt un miez cam suparat ca am investit in total aprox 25.000 de euro intr-un opel nou (cu 7000 mai mult decat in audi allroad care il conduce nevasta) si ma trezesc cu probleme de genul acesta...
o sa cumpar cim nou si o sa o vand la primul venit
macar sa fiu sigur ca cimu e vorba da nu mai am incredere in nimic acum
m-am prezentat la reprezentanta opel, mi-a fost resoftat astazi CIM-ul, am scos masina la ora 14.05 de la reprezentanta si la ora 18.10 nu mai pornea dinou ...
acum sunt un miez cam suparat ca am investit in total aprox 25.000 de euro intr-un opel nou (cu 7000 mai mult decat in audi allroad care il conduce nevasta) si ma trezesc cu probleme de genul acesta...
o sa cumpar cim nou si o sa o vand la primul venit
macar sa fiu sigur ca cimu e vorba da nu mai am incredere in nimic acum
- Luci Sefu
- **
- 197 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Astra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
Luci Sefu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
Imi para rau pt problemele tale. Un prieten cu o astra h 1.7 a intampinat cam aceeasi problema ca si tine, adica masina i se oprea, fara sa aibe vreo eroare. S-a dus cu alt opel, aceeasi motorizare, in reprezentanta si le-a spus mecanicilor sa ia piesele de pe masina buna sa le incerece pe cea stricata. Dupa o saptamana tot n-au reusit sa ii dea de cap. Intr-un final, dupa diagnostice cum ar fi rampa, turbina, injectoare, etc (numai chestii scumpe) a descoperit ca avea un furtunel spart si pierdea nu stiu ce fel de presiune. Nu imi amintesc exact care, si nici nu pot sa il intreb pt ca momentan sunt in bucuresti. Poate te ajuta ideea asta.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Problema ta nu este din CIM, este ceva electric ...cand face contact, cand nu face. Facand atat de multe modificari la masina nu vei descoperi defectul decat accidental sau prin foarte multe teste, masuratori, schimburi de module,...verificat mufe, connectori,..etc.
[Si eu am muncit doua zile la un Astra-H care pornea numai cand vroia ea, dar ca si punct de start aveam "pomu de Craciun" la defecte ]
Bafta oricum !
CristianTM.
[Si eu am muncit doua zile la un Astra-H care pornea numai cand vroia ea, dar ca si punct de start aveam "pomu de Craciun" la defecte ]
Bafta oricum !
CristianTM.