- AnakynBlade
- OP
- 54 mesaje
- din 29 Apr 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Iasi
AnakynBlade
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, mentionez ca am folosit functia cauta pt a gasi ceva asemanator
dar am ramas cu multe intrebari pe cap, rog respectos admini sa imi mute
postul in sectiunea corecta daca considera ca am postat unde nu trebuie.
Ok, sa incepem cu inceputul , in octombrie o sa am de facut un drum dus pana in Italia,
si o sa il fac cu masina proprie am un Opel Astra G 2002 1.7 TDI ECO,
o am de 2 ani si nu am avut probleme cu ea am schimbat in timpul asta pompa de apa, electromotorul
si bateria ,in rest consumabile filtre placute de frana uleiu.
Am timp pana atunci sa o pun la punct pt ca are cateva bube si
nu asi vrea sa merg cu frica in san, de asta apelez la voi cei mai experimentati,
Problemele care le am
- Am rupta teava de la AC aceea exact din spate la radiatorul mare si evident nu are nici freon
( intentionez sa il repar la drum lung fara ac nu cred ca e prea placut, nici la drumurile scurte de prin oras nu e )) )
-Cand accelerez de exemplu in panta se aude un suierat
( eu banuiesc ca este vre-un rulment de la Cureaua de distributie ) oricum o schimb inainte de drum ca sa fiu sigur.
-mai nou am observat cv ce pare a fii o problema cu servo tot in panta cand iau curba
fara viteza exagerata se aude un suruit de parca ar fii scartait de roti
-mai am o garnitura slabita de la tacheti sau culbutor am inteles ca se cheama
o sa o schimb si pe aia nu-i problema e undeva la 150 ron
- am mai nou o problema cu stergatoarele din fata, functioneaza ok dar se opresc aiurea,
nu se mai opresc jos raman pe parbriz nu am ideie daca e de la motorasul lor sau daca e de la buton.
(daca o mai avut cnv problema asta rog sa imi dea un sfat)
Neclaritatile mele sunt urmatoarele :
- a mai avut cineva probleme de genu ? si daca da va rog dati-mi un sfat
cam cum le-ati rezolvat eventual daca sunteti din iasi nu ma deranjeaza un pont bun
- Ce acte imi trebuiesc pt masina ca sa fiu 100% sigur ca nu o sa am probleme la nush ce vama
- Eu sunt mai precaut din fire si intentionez sa imi schimb cauciucul de la roata de rezerva
(care este ireparabil) dar asi vrea sa imi mai iau o janta cu cauciuc sa am acolo in caz de
( aicia nu sunt sigur daka e bine sau exagerez )
- Cam care ar fii punctele care trebuiesc verificate la sange inainte de am ma porni la drum.
- Am montata pe ea un tun de bass si nush sa il iau sau sa il trimit la pachet sa imi iau de-o grija
nu am probleme cu alternatorul si am o baterie noua pe ea luata in decembrie anu trecut
( cea veche sia depasit durata de viata o avea de aproximativ 10 ani )
In principiu cam astea sunt bubele , voi daca ati avea de facut un drum lung
cu masina voastra la ce v-ati uita si ce ati pregati. Orice sfat este bine venit
Va multumesc anticipat tuturor celor care vor participa activ la acest post.Cu stima.
dar am ramas cu multe intrebari pe cap, rog respectos admini sa imi mute
postul in sectiunea corecta daca considera ca am postat unde nu trebuie.
Ok, sa incepem cu inceputul , in octombrie o sa am de facut un drum dus pana in Italia,
si o sa il fac cu masina proprie am un Opel Astra G 2002 1.7 TDI ECO,
o am de 2 ani si nu am avut probleme cu ea am schimbat in timpul asta pompa de apa, electromotorul
si bateria ,in rest consumabile filtre placute de frana uleiu.
Am timp pana atunci sa o pun la punct pt ca are cateva bube si
nu asi vrea sa merg cu frica in san, de asta apelez la voi cei mai experimentati,
Problemele care le am
- Am rupta teava de la AC aceea exact din spate la radiatorul mare si evident nu are nici freon
( intentionez sa il repar la drum lung fara ac nu cred ca e prea placut, nici la drumurile scurte de prin oras nu e )) )
-Cand accelerez de exemplu in panta se aude un suierat
( eu banuiesc ca este vre-un rulment de la Cureaua de distributie ) oricum o schimb inainte de drum ca sa fiu sigur.
-mai nou am observat cv ce pare a fii o problema cu servo tot in panta cand iau curba
fara viteza exagerata se aude un suruit de parca ar fii scartait de roti
-mai am o garnitura slabita de la tacheti sau culbutor am inteles ca se cheama
o sa o schimb si pe aia nu-i problema e undeva la 150 ron
- am mai nou o problema cu stergatoarele din fata, functioneaza ok dar se opresc aiurea,
nu se mai opresc jos raman pe parbriz nu am ideie daca e de la motorasul lor sau daca e de la buton.
(daca o mai avut cnv problema asta rog sa imi dea un sfat)
Neclaritatile mele sunt urmatoarele :
- a mai avut cineva probleme de genu ? si daca da va rog dati-mi un sfat
cam cum le-ati rezolvat eventual daca sunteti din iasi nu ma deranjeaza un pont bun
- Ce acte imi trebuiesc pt masina ca sa fiu 100% sigur ca nu o sa am probleme la nush ce vama
- Eu sunt mai precaut din fire si intentionez sa imi schimb cauciucul de la roata de rezerva
(care este ireparabil) dar asi vrea sa imi mai iau o janta cu cauciuc sa am acolo in caz de
( aicia nu sunt sigur daka e bine sau exagerez )
- Cam care ar fii punctele care trebuiesc verificate la sange inainte de am ma porni la drum.
- Am montata pe ea un tun de bass si nush sa il iau sau sa il trimit la pachet sa imi iau de-o grija
nu am probleme cu alternatorul si am o baterie noua pe ea luata in decembrie anu trecut
( cea veche sia depasit durata de viata o avea de aproximativ 10 ani )
In principiu cam astea sunt bubele , voi daca ati avea de facut un drum lung
cu masina voastra la ce v-ati uita si ce ati pregati. Orice sfat este bine venit
Va multumesc anticipat tuturor celor care vor participa activ la acest post.Cu stima.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut colegu! Din ce vad nu ai probleme mari la masina, asa ca nu iti mai fa griji! Inainte sa pleci cu ea, fa o revezie, aici ma refer la consumabile ulei, filtru ulei, motorina, aer! O verificare si echilibrare a rotilor! Roata de rezerva buna! Un bec, de scurta, si unu 2 pt spate, am patit si nu e de gluma! Trusa scule minima la tine! In Germania am trecut pe langa un audi de Cluj, abia mergea, si m-a ajuns in parcare, ii cazuse scutul , si nu avea nici macar un patent la el, deci nu stii! Baterie noua ai, ok, verifica incarcarea! Da AC-ul trebuie facut ca altfel mori de cald! Pe autostrada, nu te lasa tentat sa o calcii in draci, mers normal cel mai ok si economic! Daca e primul drum, ai gps, ia-ti si o harta a europei! Personal mi s-a blocat gps-ul in Austria, noroc de copilot (sotia) si harta! Verifica placutele, daca mai au viata, pt ca mersul pe autostrada, o sa le solicite serios! Fa pauze dese, daca nu ai tempomat, te termina dreptul! Alimentare cu motorina, pune de la firme bune, nu te zgarci la cativa euro! Un bidonas de apa, sa ai la tine, nu se stie! Cam atatea imi vin in minte! A, ia-ti vignete de la noi, ca sa nu mai pierzi vremea cautandu-le prin peco, asta daca ai nevoie, nu stiu traseul! Eu personal, am fost 2 la rand cu a mea in UK, si nu mi-a facut probleme! Numai bine! Rog colegii sa mai completeze!
- AnakynBlade
- OP
- 54 mesaje
- din 29 Apr 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Iasi
AnakynBlade
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Pai nu ai plecat inca? Cand am avut Corsa B-ul am facut un drum pana in Germania uite asa: Am luat masina la 260.000 km, am schimbat un rulment spate si amortizoarele, tot pe spate si asa am facut 7500 km prin oras si in zonele apropiate muresului. Nu am schimbat distributie. Pe principiul "M-a dus 7500? ma mai duce 2500" am pornit la drum cu verificatul franelor si schimbul de ulei. Atat. Am facut atunci 3120 km in 3 saptamani. Acum cand ma gandesc ce tupeu am avut, ma ingrozesc. Aveam discurile de frana putin ovalizate, iar acestea s-au agravat in regimul de autostrada, ajungand la intoarcere sa vibreze masina urat de tot la franari de la viteze mai mari. In rest totul a fost bine. Poate si un pic de noroc....
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Trusa de becuri cu bec pt faza scurta,bec pt stop, bec de pozitie fata/spate si bec de semnalizare, pe care o gasesti in magazine cu tipul tau de bec de faza scurta H1 sau H7, 2 triunghiuri reflectorizante, vesta reflectorizanta, extinctor, cric, cheie de roti si cateva scule mai uzuale( surubelnita, patent, un set de chei, eventual un set de soricei de plastic sau coliere sa poti lega diverse chesti cu ele...etc.), roata de rezerva in stare buna nu aiureli, lanterna, verificare facuta cu schimb de consumabile si verifica role si curele, nu este nevoie sa le schimbi decat daca fac zgomot sau sti tu ca ai probleme...in general rezolva problemele mecanice in RO ca sa ai drumul linistit pe de o parte si ca sa eviti ulterior serviceurile din strainatate unde te cam rupe la bani pe de alta parte. GPS bun este suficient, actualizat cu harti noi, respecta limitele de viteza pe autostrada, drumuri nationale si rampele de iesire de pe autostrada ( scrie 40 km/h, cu atat mergi, nu te lua dupa alti care nu respecta sau par ca vin pana in spatele tau chipurile sa te grabesti si tu putin si sa depasesti limitele de viteza, ca sa nu-ti para rau dupa bani), respecta absolut toate indicatoarele rutiere nu te juca...ai gresit iesirea de pe autostrada, se mai intampla prima oara, nu dai cu spatele 5 metri ca platesti amenda ci te duci frumos pana unde poti intoarce si continui drumul dupa indicatiile GPS, ai semn de oprire/stationare interzisa sau in interval orar respecta nu te crede mai destept. Benzina/motorina e mai scumpa la statiile de pe autostrazi dar nu cu mult fata de statiile din orase/sate, deci, nu se merita sa iesi ca sa faci plinul...fa mereu plinul nu baga cu taraita ca nu se mai termina drumul tot oprind din 100 in 100 km ca sa mai bagi 10-15 euro de motorina. Daca te simti obosit si nu esti obisnuit cu drumuri lungi nu ezita sa tragi pe dreapta intr-o benzinarie sau parcare si sa te odihnesti cat ai nevoie...nu trage de tine ca nu merita. Sa ai apa la tine si diverse chestii de rontait. Nu arunca ambalajele pe geam sau unde ai chef, risti amenzi, chiar daca fumezi, foloseste scrumiera din masina nu arunca tigara din mers pe geam. Nu toate masinile de politie sunt inscriptionate pe autostrada, in masini normale au radarul montat si te verifica din mers...deci n-ai nici o sansa sa faci " smecherii romanesti" cu mers cu cat vrei tu unde sunt limite sau aruncat diverse pe geam. Nu folosi antiradar sau sisteme de avertizare ale camerelor fixe ( am auzit ca sunt ilegale inclusiv pe GPS...nu stiu sigur, eu folosesc pe GPS dar...sunt in dubii). Mergi frumos si intins si ai sa ajungi la destinatie...drum bun...daca inca n-ai plecat !