Lun 09 Jul, 2012 11:24 pm
salutari! va multumesc tuturor pt sfaturile date ! azi am demontat turbina,am dus-o cu mana mea la unul care le revizioneaza si am stat langa el cat timp a demontat-o, sa nu mor prost! deci...depuneri nu sunt!va explic dar nu cunosc termenii tehnici,asa ca tre sa intelegeti singuri,imi pare rau! cand s-a apucat ala de demontat si-a dat seama ca axul ala pe care sunt montate paletele,juca inainte-inapoi,se misca in profunzime,deci nu ca si cum s-ar fi largit! cand a desfacut,am vazut o chestie ca o ..saiba, mare cat o moneda de 2 euro,cu o specie de 4 dinti inauntru! imaginati-va un trifoi cu 4 foi inclus intr-un cerc,ceva de genul! de cat lovise axul ala in cercul asta,a rupt alea 4 foi,sa zic asa, ramasese doar cercul,ca o moneda gaurita! explicatia lui- catalizatorul infundat! pt faptul ca gazele nu ieseau cum trebuie,se crea o contrapresiune care impingea in axul asta cu paletele. spargand "saiba " aia pe acolo trecea uleiul si fumul si tot tacamul! deci vina catalizatorului! acum ramane de vazut fumul pe la joja,probabil mai sunt si alte probleme! demontez catalizatorul si va tin la curent! o zi buna,ca mie mi-au plecat deja 1000 euro din buzunar 😢 ps: consumul ala de 1,5 L la 500km l-am avut acum spre sfarsit,probabil de cand a inceput sa se rupa " saiba " aia inauntru turbinei ! e posibil ca nefiind facuta ungerea corect, sa fi afectat segmentii? si de aici fumul pe la joja si capac ulei? dar nu am mers fara ulei ,cand am vazut ca-l consuma,m-am oprit si am pus.