Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
din experienta mea pufaitul ala care il auzi e ceva normal si se intampla cand esti cu masina in acceleratie si brusc ii tai acceleratia, se intampla in plaja respectiva de turatie pentru ca atunci ii se taie acceleratie mult mai rapid decat atunci cand esti la 4000 rpm, de exemplu, evident presiune din turbina se elibereaza prin valva blowoff
Skip ads

  • rattlesnake

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ionutzcond a scris:din experienta mea pufaitul ala care il auzi e ceva normal si se intampla cand esti cu masina in acceleratie si brusc ii tai acceleratia, se intampla in plaja respectiva de turatie pentru ca atunci ii se taie acceleratie mult mai rapid decat atunci cand esti la 4000 rpm, de exemplu, evident presiune din turbina se elibereaza prin valva blowoff


Nu mi se pare ceva grav, doar ca de noua nu facea acest pufait, a aparut de anul trecut... Am schimbat electrovalva atunci si a disparut. Acum am schimbat electrovalva din nou, si nu a disparut, desi becul nu se mai aprinde, nu ma mai limiteaza la 3000rpm si presiunile conform testerului sunt ok - egale. In fine... Shocked
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut. postam ceva mai sus despre suieratul la rece a turbosuflantei de la opelul meu,de ieri sa imputit treaba turbo imi fluiera, si la cald destul de tare iar pe langa asta se aude si un zgomot metalic, este clar turbo trebuie reparat sau cchimbat.stiu ca la z17dth turbo este Mitsubishi,iar cum este cazul meu z17dtl 80cp sa fie oare Garrett?am sunat la cateva firme care repara turbine si toti mau intrebat de cine este produsa turbina,mentionez ca inca nu am dato jos de pe masina.multumesc
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
marian_k07 a scris:stiu ca la z17dth turbo este Mitsubishi,iar cum este cazul meu z17dtl 80cp sa fie oare Garrett?


Shocked
Wow... io zic c-ai incurcat situatia pentru ca daca mai cauti prin forum vei vedea ca lucrurile stau invers.
DTL-ul de 80 CP are turbina cu geometrie fixa MITSUBISHI si DTH-ul are o turbina cu geometrie variabila; cine-o produce p-asta nu stiu, nu m-a interesat.
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ECN 02345A - overboost ?
in majoritatea cazurilor e de vina electro valva turbo din ce am inteles de pe forum.
Mi-a aparut o singura data acu 2 zile.
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Esti remapat ?
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
nu
  • Manno

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2012

  • Mesaj Privat
la cat intra turbina in functiune? asa din ce am citit peste 1800 dar sunt curios la z17dth la cat intra? scuze ca nu e tocmai pe subiect dar ma contrazic cu cineva de mult timp
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
turbina fuctioneaza tot timpul, dar puterea ei se observa la 2300 de rot/min unde ai cuplu maxim
https://www.clubopel.com:808...649_ovft7hkrs.jpg
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
A reusit careva sa dea jos turbina ?
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mi-a aparut si mie acum P02345A. O tineam intr-a 3-a la 3000 rpm sa o curat un pic cand deodata mi-a aparut maisnuta cu cheie si limitarea de viteza. Am oprit masina am lasat-o un pic apoi am pornit si i-am dat in gura pana pe la 5000 ture fara probleme. Nu mi-a mai aparut. Sper nici sa nu mai apara.
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
georgeleus a scris:Salut,

Se pare ca n-ai mai condus pana acum turbodiesel pe timp de iarna.
E perfect normal zgomotul, uleiul e atat de gros cand e rece incat nu-i permite o ungere corespunzatoare. De-aia e si indicat ca pana se-ncalzeste motorul sa eviti sarcina turbinei (sa accelerezi usor si sa nu depasesti 2500rpm).

Deci nu te-ngrijora, toti patim la fel Wink

offtopic georgeleus numai in sictir vorbesti, incearca sa fi mai pe subiect.
ontopic incercati si asta la multe marci functineaza:
iti dau un sfat ! eu am patit-o cu aceasta electrovalva turbo. nu se tura mai mult de 3200,bec masina/cheie se aprindea. luam/puneam contactul disparea.
Daca furtun-urile iti sunt bune, da jos electrovalva,mergi la un peco unde au jet de aer,si introdu pe acele 2 conducte presiune. fara mila.
vei simti un pistonas magnetic cu actioneaza.
datorita prafului nu actioneaza cum trebuie.
una noua ma costa 180€ (service opel) . pe masina ai doua electrovalve asemenatoare,dar nu ambele fac acelasi lucru. una e mai ieftina si cealalta e mai scumpa.(de la turbo)
eu a trebuit sa o dau jos ca sa iau codul de pe ea pentru a cumpara-o. am suflat-o cu aer,am pus.o la loc si in drum spre OPEL masina rupea norii,deci m-am sucit. am siz sa mai astept sa vad daca apar probleme.
de atunci am 3000km fara probleme, si observ si o micsorare a consumului. cand electrovalva nu functiona cum trebuie,aveam consum de 7%. MULT pentru mine.
masina mereu mi-a consumat in jur de 6%
dupa curatare electrovalva,la un drum de 837km am avut un consum de 5.8%. In vacanta de anul trecut cand electrovalva mergea,la un drum de 800 km in aceleasi conditii de drum,am avut 6.6% . Nu ma uit pe BC,toate astea sunt de la plin-plin. Mereu fac plinul,mereu fac consumul.
RECOMAND TUTUROR (pt. o diminuare semnificativa a consumului) demontarea si curatarea prin presiune de aer a acestei electrovalve. eu am sa o fac la 6 luni.
Asa arata la mine z17DTH: se face pe sub masina, 2 suruburi,cu tubulara de 10. (total timp=15 minute) SCOATE BORNELE inainte de operatiune.
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
stx a scris:
Georgeleus a scris:
Salut,

Se pare ca n-ai mai condus pana acum turbodiesel pe timp de iarna.
E perfect normal zgomotul, uleiul e atat de gros cand e rece incat nu-i permite o ungere corespunzatoare. De-aia e si indicat ca pana se-ncalzeste motorul sa eviti sarcina turbinei (sa accelerezi usor si sa nu depasesti 2500rpm).

Deci nu te-ngrijora, toti patim la fel Wink


offtopic georgeleus numai in sictir vorbesti, incearca sa fi mai pe subiect.


Ciudat cum nici un moderator / alt forumist nu mi-a sesizat aceasta asa-zisa impertinenta, insa ca un bun coleg saritor cu mult mai multe postari si interventii ca mine gasesti de cuviinta sa ma tragi la raspundere.
Un sfat decat: data viitoare cand vrei sa ponegresti public pe cineva in mod gratuit (probabil e un nou sport) macar demonstreaza ca stii sa scrii corect in limba romana.

Marian_k07 , ca despre raspunsul adresat tie era vorba , daca te-a ofensat ce-am scris acolo sau daca altcineva considera ca lamurirea mea n-a fost corecta, astept argumente. Pertinente de data asta.

Imi pare rau de offtopic, dar imaginea mi-a fost subminata prin denigrare publica. Nu permit asa ceva.
Stx, daca ai o problema personala cu mine, te poti baza pe mesageria privata.

Numai bine!
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
in vara am reusit sa curat turbina
masina a mers foarte bine, s-a simtit o imbunatatire
In schimb am probleme cu presiunea ceruta vs presiunea oferita, lag turbo si overboost, fiind turbina curata am banuit electrovalva.
Am luat o electrovalva Pierburg am schimbat-o si in continuare am probleme cu lag turbo si overboost
In momentul in care solicit motorul sa traga se aude un suierat, am verificat tubulatura, suruburi, totul e ok (am banuit o fisura sau ceva de genu)
In momentul de fata nu am gasit nici o rezolvare la problema asta si banuiesc ca de vine e turbina Smile
Am sunat la reprezentanta sa intreb cat costa o turbina noua pentru timpul meu de motor si ei mi-au dat un raspuns de genul:
Ande Motors: Va putem da numai turbina reconditionata cu garantie 2 ani cu cea veche la schimb iar pretul e de 4380 lei
Nu am de gand sa dau atatia bani pe o turbina reconditionata.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut. am avut si eu aceasta problema. se manifesta identic ca in majoritatea cazurilor descrise in discutii. dupa schimbarea senzorului MAP, dupa verificarea vaccumului, dupa curatirea turbinei in prealabil si dupa inlocuirea acesteia cu una noua, originala.....tot mi-a aparut masinuta in bord.
concluzie: electrovalva turbo. asta dupa ce am fost la service, chiar s-a verificat dar, initial au zis oamenii de acolo ca este in regula cu ea.
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pai electrovalva e noua... sa fie rea de noua ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pff....pai in cazul asta se cam schimba treaba. ma indoiesc sa vina de noua cu probleme. cel mai simplu ar fi sa incerci electrovalva unui amic a carui masina nu creeaza astfel de probleme.
pana una alta, poti sa incerci sa cureti senzorul MAP, dar cu mare atentie.
bafta!
  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am curatat galeria de admisie si atunci am curatat si senzorul MAP
Sa-l fi stricat ? Rolling Eyes
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am de unde sa stiu daca s-o fi stricat sau nu! ar trebui verificat intr-un fel
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Frate, dar la un tester profesionist ai fost ?
Ce erori iti da la motor ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR