Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut tuturor am o mare probleme cu masina (astra h z17dth) , la semafor s-a auzit un zgomot pe sub masina pe mijloc in spate a dat fum mult negru dupa care s-a aprins cheita de serive si martorul ulei si la cateva secunde a murit motorul, a porint la a doua cheie dupa care am tras-o pe dreapta.Iesea un fum gri de sub capota nu mai avea antigel deloc, am verificat joja si nu era spuma sau ceva dubios nivelu era pe la mijloc, dar mirosea urat din fasul de expansiune, pe sub masina era numai antigel, am incercat sa completez si tot ce pun iese pe la radiator (cred ca e spart pe jos). S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?
Va multumesc !
Skip ads

  • zso10

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Buna stx , simtomele : FUM , PORNIRE , AVANS (zgomotul acela cand acelerezi) vine de la INJECTOARE , cel putin la noi asta a fost , tot motor 1,7 CDTI dtl , merita sa te uiti si peste injectoare ... BAFTA
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu e fum.E abur.S-a spart vreun furtun sau vreun radiator.
Sus pe platforma si la service cu ea.
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am dus-o la serice sper sa scap decat cu radiatoru ,atunci cand bag antigel curge imediat jos din zona lui. Dar nu inteleg dc nu a mai pornit ,o sa verific si injectoarele dar nu cred ca are vre-o legatura (SPER).
Multumesc tuturor.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ai facut o mare greseala pornind motorul fara apa.
Roaga-te sa nu fi stricat si altceva.
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da asta trebuia , nu eram eu la volan era prietena , ma gandesc la ce e mai rau.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Stii vorba, gandeste-te la ce e mai rau dar spera la ce e mai bine.
Sa ne tii la curent!
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut multumesc pentru gandurile bune. In primu rand trebuie desfacuta chiulasa , nu exista compresie pe 1 sau 2 pistoane, sau pot sa scap decat cu garnitura de chiulasa asta fiind cauza pierderii de apa . Va tin la curent.
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Merge cam greu ca nu prea sunt bani , compresie slaba pe toate pistoanele
1 -11
2-22
3-18
4-21
Nu stiu de unde sa incep
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
aoleu, esti sigur k ai scris bine?
L.E 18,4 e normalul la motorul tau ( asa apare in autodata).Cert e ca la aia de 11 si aia de 22 sunt S.F
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asta mi-a dat pe compres-metru , 18.4 ar fii ok dar valoriile nu trebuie sa fie undeva intre 25 si 30 ?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
autodata zice ca 18,4 da acuma eu stiu.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
26-30 bari trebuie sa fie compresia la Y17DT, Z17DTL, Z17DTH.
18.4:1 este compression ratio, un termen ce defineste raportul dintre volumul camerei de ardere cu pistonul jos si volumul camerei de ardere cu pistonul sus.
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut cat trebuie sa arate pe ceas ?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
26-30
Compression ratio este doar un raport de volume, ce nu se schimba decat daca alezezi blocul motor sau folosesti alt tip de garnitura de chiulasa decat cea specificata de producator.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
inseamna ca la el e muci motorul.Unde se poate gasi o lista cu compresia pe fiecare motor in parte?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sunt manuale de reparatii specializate pentru asta.
Da, la el este muci motorul. Are noroc mare daca scapa doar cu garnitura de chiulasa schimbata.
Si la mine era aproape la fel de muci pana sa segmentez motorul. Acum am 28 bari pe toti cilindrii (am pus garnitura de chiulasa veche, suruburi vechi, etc. Nu speram sa mearga asa bine masina si am zis sa nu mai dau banii pe alta garnitura de chiulasa Laughing )
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
deci in concluzie trebuie desfacut motorul si sa inceapa sa se roage
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cam da. La compresia aia nu prea ai ce rezolva fara o interventie "pe cord".
Daca tot desface motorul nu ar strica sa schimbe si cuzinetii de biela si segmentii (110 RON cuzineti Glyco, 220 RON segmentii Goetze).
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Sunt manuale de reparatii specializate pentru asta.
Da, la el este muci motorul. Are noroc mare daca scapa doar cu garnitura de chiulasa schimbata.
Si la mine era aproape la fel de muci pana sa segmentez motorul. Acum am 28 bari pe toti cilindrii (am pus garnitura de chiulasa veche, suruburi vechi, etc. Nu speram sa mearga asa bine masina si am zis sa nu mai dau banii pe alta garnitura de chiulasa Laughing )

Salut cat te-a costat segmentarea ? Sper sa scap doar cu garnitura dar sunt slabe sanse sa fie doar ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR