- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ce e interesant e ca majoritatea masinilor aduse de "dincolo" sau care sunt de vanzare "dincolo" cam au in comun faptul ca sunt pe punctul de a-si pierde garantie(din cauza rulajului sau varstei). Cine ia o masina care dupa 2-3 ani are 150 000+ km, apai ala sa stie ca de masina aia s-a tras la greu. Nu e neaparat ca va fi proasta si neintretinuta, dar ala de renunta la ea are un motiv. Cat priveste rulajul, e foarte greu de stabilit fie in Romania fie "dincolo".(Offtopic : imi amintesc vara trecuta ca am avut nevoie de 2.5 m3 de beton, mesterii au zis hai ia 3 sa fie sigur ca ajunge iar cand cifa a terminat descarcarea nu ajungea...asa ca am mai lut 1m3 din care am folosit doar jumatate. revoltat pe acest fapt ii sun pe cei de la balastiera si mi se spune ca, cantitatile sunt dozate automat, de computer; in conditiile astea, am subapreciat cantitatea cu 40%, ceea ce mi se pare enorm. Concluzia e : in Romania(si nu numai) se fura!)
azzazel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
)) buna si foarte adevarata concluzia ta.....
hai sa iti dau acum un exemplu in legatura cu afirmatia de mai sus ca o masina la 150000 e trasa la greu.
sa zicem ca este o masina din 2009 cu 150000km la bord. ca exemplu voi folosi doua orase din romania pt a intelege mai bine situatia. deci masina cu 150000km la bord. tu stai in pitesti si lucrezi in bucuresti (exemplu destul de des intalnit in ziua de astazi) asadar zilnic pleci de acasa dimineata intri pe autostrada conduci 1ora pana la lucru si dupa masa vii acasa. faci strict aceste 2 drumuri in rest nimic nici in timpul saptamanii nici in week end; nu iesi din casa de loc (in 2 ani de zile). asadar intr un an sunt 260 de zile lucratoare, iar distanta pitesti bucuresti este ~120km autostrada plus inca 10 km sa zicem mersul la birou in bucuresti si mersul prin pitesti acasa. deci rezulta 250km zilnic aproape numai autostrada. de aici 260zile*250km*2ani =>130000km in 2 ani strict in conditiile de condus cele mai bune si mai normale pentru un motor. am specificat si specific din nou fara nici o iesire in rest doar strict birou acasa. acum eu iti garantez ca in 2 ani in ritmul acesta adaugand si drumurile personale ajungi 200000km. si atunci te intreb ti se mai par doar 150000km facuti poate in 3 ani dincolo mult?
ti am dat acest exemplu pentru a face diferennta intre 130000km prin romania (restul zonelor fara autrostrada) si 130000km intr o zona care se poate compara cel mai bine cu stilul de viata vestic si uzura unui motor intr o asemenea tara.
este si evident ca dupa standardele noastre o masina de 150000km a avut viata grea pt ca noi nu suntem obisnuiti sa facem 250km in 2ore de mers al motorului suntem obisnuiti sa ii facem in 4 sau 5 ore de mers si si mersul ala este dupa cum am spus in postul anterior prin toate hartoapele, aglomeratiile si mizeriile in care traim.
de aici si concluzia ca o masina de 150000 din afara nici nu se compara cu una de 150000 de la noi.
ps: scuze pentru romanele pe care le scriu poate sunt plictisitoare pentru uni....
hai sa iti dau acum un exemplu in legatura cu afirmatia de mai sus ca o masina la 150000 e trasa la greu.
sa zicem ca este o masina din 2009 cu 150000km la bord. ca exemplu voi folosi doua orase din romania pt a intelege mai bine situatia. deci masina cu 150000km la bord. tu stai in pitesti si lucrezi in bucuresti (exemplu destul de des intalnit in ziua de astazi) asadar zilnic pleci de acasa dimineata intri pe autostrada conduci 1ora pana la lucru si dupa masa vii acasa. faci strict aceste 2 drumuri in rest nimic nici in timpul saptamanii nici in week end; nu iesi din casa de loc (in 2 ani de zile). asadar intr un an sunt 260 de zile lucratoare, iar distanta pitesti bucuresti este ~120km autostrada plus inca 10 km sa zicem mersul la birou in bucuresti si mersul prin pitesti acasa. deci rezulta 250km zilnic aproape numai autostrada. de aici 260zile*250km*2ani =>130000km in 2 ani strict in conditiile de condus cele mai bune si mai normale pentru un motor. am specificat si specific din nou fara nici o iesire in rest doar strict birou acasa. acum eu iti garantez ca in 2 ani in ritmul acesta adaugand si drumurile personale ajungi 200000km. si atunci te intreb ti se mai par doar 150000km facuti poate in 3 ani dincolo mult?
ti am dat acest exemplu pentru a face diferennta intre 130000km prin romania (restul zonelor fara autrostrada) si 130000km intr o zona care se poate compara cel mai bine cu stilul de viata vestic si uzura unui motor intr o asemenea tara.
este si evident ca dupa standardele noastre o masina de 150000km a avut viata grea pt ca noi nu suntem obisnuiti sa facem 250km in 2ore de mers al motorului suntem obisnuiti sa ii facem in 4 sau 5 ore de mers si si mersul ala este dupa cum am spus in postul anterior prin toate hartoapele, aglomeratiile si mizeriile in care traim.
de aici si concluzia ca o masina de 150000 din afara nici nu se compara cu una de 150000 de la noi.
ps: scuze pentru romanele pe care le scriu poate sunt plictisitoare pentru uni....
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
azzazel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
inca ceva faptul ca masinile aduse de dincolo sunt pe punctul de a pierde sau tocmai au iesit din garantie este din simplul motiv ca ei(cei de dincolo) isi iau masinile pe leasing exact cat sunt in garantie iar apoi le dau ca buyback si isi iau alta masina pe acelasi principiu. ei sunt obisnuiti sai aiba o rata fixa care o pot plati si atunci este foarte normal sa isi tina masina doar cat este garantia pt a nu risca nimic. cand se termina garantia dupa cum am zis si mai devreme cei de la leasing iau masina veche inapoi prin buyback ca avans si ii ofera clientului posibilitatea de a lua o masina noua pe pentru aceleasi rate de leasing. cred ca si noi am face la fel daca am avea destui bani si ne am permite(sunt oricum multi care deja fac asa si la noi). cui nu i ar conveni sa plateasca o rata neschimbata in timp pentru o masina noua tot la 2 3 ani.....
de fapt si noi ne permitem treaba asta dar la logan in timp ce ei isi permit la mercedes bmw audi si bine inteles opel
de fapt si noi ne permitem treaba asta dar la logan in timp ce ei isi permit la mercedes bmw audi si bine inteles opel
- aalew
- **
- 120 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Astra 2008 Z17DTL
- Cluj
aalew
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
@Gyzmo asa este nu pot compara astra G cu Insignia, clase diferite, greutate diferita etc. Doar vroaim sa punctez ca mai sunt si masini in Romania cu km (gen a mea) care nu au avut probleme majore.
In general fac aproximativ pe saptamana cam 1500 km cu ea (CJ-BH-SM-BN-SJ-MM) si ocazional CJ-B.
Recunosc cat de cat am grija de ea, nu imi bat joc de ea pana la urma ea imi aduce banii in casa.
Stilul de condus unul absolut normal il am cand pot ma duc, cand nu astept. Poate te gandesti ca oi fi ceva pensionar, nu sunt am doar 27 de ani .
Scuzati de off-topic ... o sa ma retrag la sectiunea mea "astra G"
In general fac aproximativ pe saptamana cam 1500 km cu ea (CJ-BH-SM-BN-SJ-MM) si ocazional CJ-B.
Recunosc cat de cat am grija de ea, nu imi bat joc de ea pana la urma ea imi aduce banii in casa.
Stilul de condus unul absolut normal il am cand pot ma duc, cand nu astept. Poate te gandesti ca oi fi ceva pensionar, nu sunt am doar 27 de ani .
Scuzati de off-topic ... o sa ma retrag la sectiunea mea "astra G"
- adilos
- ***
- 629 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
In Germania,mașinile care ajung la vanzare si nu au decat 1 sau 2 ani,au destui km,de acolo si prețul scazut,ca de daune nu se mai pune problema pentru ca te costa foarte mult sa o repari ca lumea,si cu km manariti poti gãsi si acolo dar cel mai mult se umbla la noi.
Oricum tine si de noroc,ca poti avea destule probleme si cu o mașina cu 30tkm,si in Romania media de rulaj este de 15 tkm-20tkm,asa ca o mașina si cu 150tkm+ media din Romania(asta dacã tu nu ieși din tara mult)*5 ani,deci sa fi tu sãnãtos.
Oricum tine si de noroc,ca poti avea destule probleme si cu o mașina cu 30tkm,si in Romania media de rulaj este de 15 tkm-20tkm,asa ca o mașina si cu 150tkm+ media din Romania(asta dacã tu nu ieși din tara mult)*5 ani,deci sa fi tu sãnãtos.
- noerror
- **
- 119 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Insignia 2012
- Timis
noerror
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
Eu zic sa nu mai slavim vestul atata ca nu mai umbla de mult cainii cu covrigii in coada.
E clar ca, conditiile de drum sunt altele, ca e mai putin praf, asta si din cauza zonei geografice ( ploua mai mult, alta clima )
si din cauza civilizatiei ( amenzile sunt destul de mari daca rotile nu sunt spalate cand iesi de pe santier ) ,
dar am vazut chiar de curand un reportaj la RTL unde zicea ca fiecare a treia masina de pe piata second din Germania e cu KM dati inapoi,
iar "paguba" e undeva la cateva miliarde in fiecare an. O hotarare a unui tribunal din DE a hotarat intr-un caz anume ca doar manipularea kilometrilor parcursi nu e interzisa (la cele in regimul leasing sau rent fiind interzis ), in schimb la vanzare daca aceasta informatie nu e data mai departe catre cumparator este caz penal.
In concluzie o masina cu 150tkm la bord poate sa aibe chiar si 400t, e clar ca e o loterie in anumite cazuri,
dar siguranta nu mai exista nici in vest, fiindca nu noi am inventat smecheria.
E clar ca, conditiile de drum sunt altele, ca e mai putin praf, asta si din cauza zonei geografice ( ploua mai mult, alta clima )
si din cauza civilizatiei ( amenzile sunt destul de mari daca rotile nu sunt spalate cand iesi de pe santier ) ,
dar am vazut chiar de curand un reportaj la RTL unde zicea ca fiecare a treia masina de pe piata second din Germania e cu KM dati inapoi,
iar "paguba" e undeva la cateva miliarde in fiecare an. O hotarare a unui tribunal din DE a hotarat intr-un caz anume ca doar manipularea kilometrilor parcursi nu e interzisa (la cele in regimul leasing sau rent fiind interzis ), in schimb la vanzare daca aceasta informatie nu e data mai departe catre cumparator este caz penal.
In concluzie o masina cu 150tkm la bord poate sa aibe chiar si 400t, e clar ca e o loterie in anumite cazuri,
dar siguranta nu mai exista nici in vest, fiindca nu noi am inventat smecheria.
- keepwalking
- **
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salutare.Si eu as dori sa achizitionez o masina mai noua si sa o dau pe ''Negruta'' mea.Ce parere aveti despre aceasta masina? Merita pretul?Web Page Name .Si doua intrebari va rog : pe mobile .de unde vad care este dealer autorizat +service?Unde gasesc masini de vanzare Sh direct de la utilizator in De?Adica pe ce site-uri?multumesc anticipat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pe acelasi site gasesti si te uiti sa fie "privat anbeiter". Cat despre dealer si service 2 in 1 cam majoritatea la ei asa sunt daca nu intrebi acolo unde este service-ul pentru dealerul respectiv.
masina pusa de tine mi se pare cam scumpa si nu are nici xenon si pretul destul de mare. Cred ca gasesti second si mai ieftina si mai dotata...
masina pusa de tine mi se pare cam scumpa si nu are nici xenon si pretul destul de mare. Cred ca gasesti second si mai ieftina si mai dotata...
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- eryx27dany
- *
- 7 mesaje
- din 18 Jun 2012
- Insignia 2012 2.0CDTI
- Alta tara
eryx27dany
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2012 2.0CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutari,
Cel mai bine, daca vrei sa iei masina din afara tarii, sa o cumperi de la un garaj autorizat, pentru ca astia ofera si garantie 1 an. Eu locuiesc in Belgia de prin 2006 (cu intrerupere) iar aici masinile se vand si la colt de strada (vorba vine - garaje "no-name" cu vanzatori care vorbesc orice limba mai putin franceza/olandeza/flamanda) si se vand si prin intermediul garajelor, cu certificare G2 sau FEDERAUTO. Cele cu ceertificare G2 sunt masini SH foarte bune, cu garantie 1 sau 2 ani. Trebuie doar sa cauti, si asa cum au spus si colegii de forum mai sus, depinde de buget.
Apropo de falsificat documente...ORICE ESTE POSIBIL.
Ai grija si succes la cautare/cumparare.
Cel mai bine, daca vrei sa iei masina din afara tarii, sa o cumperi de la un garaj autorizat, pentru ca astia ofera si garantie 1 an. Eu locuiesc in Belgia de prin 2006 (cu intrerupere) iar aici masinile se vand si la colt de strada (vorba vine - garaje "no-name" cu vanzatori care vorbesc orice limba mai putin franceza/olandeza/flamanda) si se vand si prin intermediul garajelor, cu certificare G2 sau FEDERAUTO. Cele cu ceertificare G2 sunt masini SH foarte bune, cu garantie 1 sau 2 ani. Trebuie doar sa cauti, si asa cum au spus si colegii de forum mai sus, depinde de buget.
Apropo de falsificat documente...ORICE ESTE POSIBIL.
Ai grija si succes la cautare/cumparare.
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- keepwalking
- **
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Uite eu am luat o insignia acum 2 luni de afara. Masina avea 83.000km. Masina arata f bine, cand am fost cu ea la revizie tipu de acolo m-a intrebat daca e 2011 pentru ca are un luciu f frumos (nu, nu a fost revopsita pentru ca am verificat).
Dar totusi, am avut ghinion, dupa 1 luna a cedat furtunul intercoler care a costat 1.000 de lei. Acum nah, dupa ce dai 13.000 de euro pe o masina, 1.000 de lei nu e nimic. In schimb, masina functioneaza impecabil, tot sistemul de mers este perfect, nicio bataie, nicio miscare, iar motorul consuma la drum intins si sub 5 iar in oras 7.
Cel mai bine iei masina, te duci cu ea la un service autorizat si ii faci acolo toate verificarile. Daca te uiti pe forum sunt oameni cu masini la 300km care au avut probleme. Ori ca iti iei masina noua, ori una sh bine intretinuta, tot poti sa ai ghinion si sa stai cu ea numai in service.
Uite eu am luat o insignia acum 2 luni de afara. Masina avea 83.000km. Masina arata f bine, cand am fost cu ea la revizie tipu de acolo m-a intrebat daca e 2011 pentru ca are un luciu f frumos (nu, nu a fost revopsita pentru ca am verificat).
Dar totusi, am avut ghinion, dupa 1 luna a cedat furtunul intercoler care a costat 1.000 de lei. Acum nah, dupa ce dai 13.000 de euro pe o masina, 1.000 de lei nu e nimic. In schimb, masina functioneaza impecabil, tot sistemul de mers este perfect, nicio bataie, nicio miscare, iar motorul consuma la drum intins si sub 5 iar in oras 7.
Cel mai bine iei masina, te duci cu ea la un service autorizat si ii faci acolo toate verificarile. Daca te uiti pe forum sunt oameni cu masini la 300km care au avut probleme. Ori ca iti iei masina noua, ori una sh bine intretinuta, tot poti sa ai ghinion si sa stai cu ea numai in service.
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- adilos
- ***
- 629 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- danielsabine
- **
- 105 mesaje
- din 16 Feb 2012
- Insignia 2008 A20DTJ
- Alta tara
danielsabine
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2008 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat
- keepwalking
- **
- 107 mesaje
- din 08 Sep 2007
keepwalking
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
sebastian_dorca a scris:Ce motorizare ai de iti consuma sub 5 afara si 7 in oras? Cred ca ai batut recordul la consum minim pe forumul asta. Cam toti ne plangem de consumuri mari. Poata ne inveti pe toti sa conducem ca tine si sa scoatem si noi consumul asta
Salut,
Motorul e 2.0CDTI. Pe average la 1600km am 7.3 consumu pe bord, iti fac poza daca nu ma crezi
Fac destule drumuri la Bucuresti si instantu sta pe la ~5 ... intre 4.8 si 5.5
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat