atoporan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
In urma cu 2 saptamani la o plecare cu "scartz" mi s-a aprins "Check Engine" si imi stocase eroarea p0002. La 3 zile dupa patanie, masina n-a mai vrut sa porneasca neam. Am dus-o pe platforma la un service. Mi-a zis ca-i electrovalva de la inalte sau cum ii mai zice senzorul de pe pompa sau cunoscut ca si regulatorul de presiune de inalte - pe opcom arata ca dadea vreo 2 Mpa la pornire din minim 12. In fine n-am avut bani s-a schimb electrovalva atunci (zicea ca are fi vreo 600 ron + 150 manopera) si m-am dus sa iau masina. Culmea ca pornea la sfert.
Ieri dimineata a inceput sa-mi faca iar probleme . Cand am dat s-o pornesc dimineata a pornit lung. Am lasat-o sa mearga putin la relantiu. am oprit, am incercat s-o pornesc iar, n-am mai reusit. Am incercat iarasi peste o ora , a pornit la sfert de cheie. Am turat-o putin, am mai lasat sa mearga ,am oprit am incercat iar s-o pornesc, n-am mai reusit. Am desfacut filtru de motorina era pe sfert motorina in el. Am dat la automat cu el scos, nu aducea deloc motorina pe IN. Am pus eu motorina in filtru l-am umplut, l-am inchis, am slabit una din cele 4 tevi de intra in motor. Am dat la automat lung si de vreo 3 ori, nu da deloc motorina.
Masina nu-mi da nicio eroare (test pedeala si ELM 327 + Android Torque), nu se aprinde niciun martor in bord.
Imi puteti face o recomandare de un service ca n-as vrea sa le iau la rand cu masina pe platforma. De asemenea stiu ca sunt posesori de opel care au opcom pt uz personal. ma poate ajuta cineva cu un test (cum spuneam nu pot misca masina momentan ).
Orice idee e bine venita.
Ieri dimineata a inceput sa-mi faca iar probleme . Cand am dat s-o pornesc dimineata a pornit lung. Am lasat-o sa mearga putin la relantiu. am oprit, am incercat s-o pornesc iar, n-am mai reusit. Am incercat iarasi peste o ora , a pornit la sfert de cheie. Am turat-o putin, am mai lasat sa mearga ,am oprit am incercat iar s-o pornesc, n-am mai reusit. Am desfacut filtru de motorina era pe sfert motorina in el. Am dat la automat cu el scos, nu aducea deloc motorina pe IN. Am pus eu motorina in filtru l-am umplut, l-am inchis, am slabit una din cele 4 tevi de intra in motor. Am dat la automat lung si de vreo 3 ori, nu da deloc motorina.
Masina nu-mi da nicio eroare (test pedeala si ELM 327 + Android Torque), nu se aprinde niciun martor in bord.
Imi puteti face o recomandare de un service ca n-as vrea sa le iau la rand cu masina pe platforma. De asemenea stiu ca sunt posesori de opel care au opcom pt uz personal. ma poate ajuta cineva cu un test (cum spuneam nu pot misca masina momentan ).
Orice idee e bine venita.
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
atoporan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
intentionez sa iau un op-com, am vazut ca e cam 100 lei
asta e piesa.
Am fost azi la alt service, pusa pe tester, presiune mica in common rail . tipu de acolo mi-a desfacut filtru, de motorina si mi-a arat ca garniturile erau praf. mi-a dat jos electrovalva din poza, a curatat-o, a dat jos supapa de sens - unic sau ceva de genu. s-a uitat si la aia. mi-a schimbat filtru de motorina si garniturile, am amorsat-o si acu merge. a zis sa o mai urmaresc sa nu ma arunc sa dau banii pe electrovalva pt ca el crede ca tot raul era de garniturile de la filtru si se dezamorsa pompa . Daca mai face, o pornesc cu spray, ma duc iau "regulator presiune common rail" care mai ieftin de 580 ron nu l-am gasit (daca stie cineva mai ieftin pe undeva sa ma indrume) si o sa-l schimb pe asta.
Sunt deschis la idei in continuare.
P.S. problemele au inceput sa apara dupa ce am facut revizia. asa ca tind si sper sa fie de la filtru
P.S 2 codul pe original la piese este 0 928 400 493 - producator bosch, in caz ca vreodata mai se loveste cineva de asta
asta e piesa.
Am fost azi la alt service, pusa pe tester, presiune mica in common rail . tipu de acolo mi-a desfacut filtru, de motorina si mi-a arat ca garniturile erau praf. mi-a dat jos electrovalva din poza, a curatat-o, a dat jos supapa de sens - unic sau ceva de genu. s-a uitat si la aia. mi-a schimbat filtru de motorina si garniturile, am amorsat-o si acu merge. a zis sa o mai urmaresc sa nu ma arunc sa dau banii pe electrovalva pt ca el crede ca tot raul era de garniturile de la filtru si se dezamorsa pompa . Daca mai face, o pornesc cu spray, ma duc iau "regulator presiune common rail" care mai ieftin de 580 ron nu l-am gasit (daca stie cineva mai ieftin pe undeva sa ma indrume) si o sa-l schimb pe asta.
Sunt deschis la idei in continuare.
P.S. problemele au inceput sa apara dupa ce am facut revizia. asa ca tind si sper sa fie de la filtru
P.S 2 codul pe original la piese este 0 928 400 493 - producator bosch, in caz ca vreodata mai se loveste cineva de asta
- djosistems1
- *
- 10 mesaje
- din 05 Aug 2011
- Bucuresti
djosistems1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2011
- Mesaj Privat
BC8205
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2024
- Mesaj Privat
Am și eu probleme cu un Opel Astra H 1.6 16v benzină,al cărei electromotor învârte dar nu pornește.
Începuse prin a porni la 2-a cheie,apoi a 3-a și apoi,duminică nu a mai pornit deloc,dând la cheie de vreo 7 ori.
Uitându-mă la câteva dintre cele spuse de cei cu aceeași problemă,am dat de cineva care scrisese că a fost cu mașina la un service,iar cei de acolo i-au înlocuit bateria(nu cea de la telecomandă) și apoi i-a pornit la prima cheie.
Astăzi mi-am zis să încerc și eu chestia asta așa că am pus mașina fratelui meu lângă mașina mea,am pus un capăt de-al cablurilor de curent pe bateria mașinii lui(ea fiind pornită) și celălalt capăt pe bateria mașinii mele (Opel Astra H 1.6 16v,după cum scrisesem mai sus) și i-am dat la cheie.
Să vezi și să nu crezi,a pornit din prima,la prima cheie.
Deci problema ar fi amperajul bateriei sau bateria în sine.
Bateria ce o am pe mașină este Un Rombat Premier,nu mai știu de câți amperi.
Chestia e că am cumpărat-o anul trecut în luna Noiembrie,ea având garanție 3 ani de zile.
Mâine voi merge să o înlocuiesc și sper ca asta să fi fost problema cu care mă confruntam.
Am scris asta în ideea că poate și alții ar putea incerca varianta noastră (a celui care a postat că a înlocuit bateria și nu a mai avut problema și a mea) și poate astfel,problema asta care ne "macină" pe unii să fie rezolvată fără costuri enorme.
Începuse prin a porni la 2-a cheie,apoi a 3-a și apoi,duminică nu a mai pornit deloc,dând la cheie de vreo 7 ori.
Uitându-mă la câteva dintre cele spuse de cei cu aceeași problemă,am dat de cineva care scrisese că a fost cu mașina la un service,iar cei de acolo i-au înlocuit bateria(nu cea de la telecomandă) și apoi i-a pornit la prima cheie.
Astăzi mi-am zis să încerc și eu chestia asta așa că am pus mașina fratelui meu lângă mașina mea,am pus un capăt de-al cablurilor de curent pe bateria mașinii lui(ea fiind pornită) și celălalt capăt pe bateria mașinii mele (Opel Astra H 1.6 16v,după cum scrisesem mai sus) și i-am dat la cheie.
Să vezi și să nu crezi,a pornit din prima,la prima cheie.
Deci problema ar fi amperajul bateriei sau bateria în sine.
Bateria ce o am pe mașină este Un Rombat Premier,nu mai știu de câți amperi.
Chestia e că am cumpărat-o anul trecut în luna Noiembrie,ea având garanție 3 ani de zile.
Mâine voi merge să o înlocuiesc și sper ca asta să fi fost problema cu care mă confruntam.
Am scris asta în ideea că poate și alții ar putea incerca varianta noastră (a celui care a postat că a înlocuit bateria și nu a mai avut problema și a mea) și poate astfel,problema asta care ne "macină" pe unii să fie rezolvată fără costuri enorme.