PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
Buna, sunt membru nou si va rog sa ma ajutati cu un raspuns.
Am un Opel corsa din 95, motor de 1.2i, cu 170.000 km la bord, masina am luat-o anul trecut (adusa din Germania) si nu mi a facut asemenea probleme grave; are un pic cu rugina, dar nu mi fac probleme, ca, caroseria spre deosebire de logan e tripla de groasa.
Problema grava e m am luat dupa tata si am pus aditiv in motor (aditiv fantoma), cand motorul era cald, si nici 30 de metri nu am mers ca mi s a aprins becul de la ulei, cand am desfacut capacul de la motor, am vazut ca era un fel de gel, am schimbat uleiul si filtru (la filtru am gasit cum s a curatat mizerie, un fel de pasla) si am pornit, dar tot sta becul aprins, chiar daca motorul porneste. Am mers 200 de metri cu becul aprins si se aude un zgomot ciudat la motor, presupun ca pompa de ulei e infundata. Aveti habar asa n mare despre ce i vorba?
Va multumesc anticipat !
Am un Opel corsa din 95, motor de 1.2i, cu 170.000 km la bord, masina am luat-o anul trecut (adusa din Germania) si nu mi a facut asemenea probleme grave; are un pic cu rugina, dar nu mi fac probleme, ca, caroseria spre deosebire de logan e tripla de groasa.
Problema grava e m am luat dupa tata si am pus aditiv in motor (aditiv fantoma), cand motorul era cald, si nici 30 de metri nu am mers ca mi s a aprins becul de la ulei, cand am desfacut capacul de la motor, am vazut ca era un fel de gel, am schimbat uleiul si filtru (la filtru am gasit cum s a curatat mizerie, un fel de pasla) si am pornit, dar tot sta becul aprins, chiar daca motorul porneste. Am mers 200 de metri cu becul aprins si se aude un zgomot ciudat la motor, presupun ca pompa de ulei e infundata. Aveti habar asa n mare despre ce i vorba?
Va multumesc anticipat !
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,576 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,576
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
deci pe interior s a pus un fel de strat fin, care se duce greu, uleiul cand l am schimbat nu era ingrosat, deci a curs, am schimbat filtru de ulei si uleiul... faza e ca nu s au auzit zgomote f ciudate, ca nu am tinut mult motoru pornit
intrebarea i... daca scot filtru de ulei si curat sita aia, oare va functiona? ca o pompa de ulei e cam 500 lei din cate am vazut pe net
P.S. dupa patania asta, in viata mea nu mai vreau sa aud de aditivi pentru mototr, mai bine pun un ulei mai bun !
intrebarea i... daca scot filtru de ulei si curat sita aia, oare va functiona? ca o pompa de ulei e cam 500 lei din cate am vazut pe net
P.S. dupa patania asta, in viata mea nu mai vreau sa aud de aditivi pentru mototr, mai bine pun un ulei mai bun !
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
gata, am rezolvat (de fapt mecanicu)
pe baia de ulei s-a depus un fel de pasla si a infundat sorbul si nu mai circula uleiul, am (mecanicu de fapt) curatat f bine baia de ulei, sorbu, am verificat daca motorul nu i afectat si "Bubulina" mea i gata :X am avut mare noroc
P.S. in schimb cam miroase a benzina-diluant, cred ca inca are un pic de porcarie din aia
pe baia de ulei s-a depus un fel de pasla si a infundat sorbul si nu mai circula uleiul, am (mecanicu de fapt) curatat f bine baia de ulei, sorbu, am verificat daca motorul nu i afectat si "Bubulina" mea i gata :X am avut mare noroc
P.S. in schimb cam miroase a benzina-diluant, cred ca inca are un pic de porcarie din aia
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
- mantalutadoru
- **
- 145 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Vectra 1994
- Botosani
mantalutadoru
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
cred eu ca aditivu ala al tau a deranjat mizeria aia adunata de ani si ani,deaia sa infundat sorbu.mecanicu ala a dat de curiozitate un capa de la palier si unu de la maneton sa vada carei treaba cu,cuzineti?daca ai uzuri in motor sa sti ca exista aditivi"bazati"da nui recomand pe cei cu teflon ci pe cei pe baza de ceramica.bafta
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
pai prima data s a uitat la cuzineti, sa vada daca motoru mai este bun sau nu... dar cica spune mecanicu, ca am avut noroc
sa stii ca ai dreptate, cu mizeria aia de ani de zile adunata plus ca, cutia de ulei era ruginita tare si avea poxipol pe interior, ca sa acopere mici fisuri, a pus ala care a adus masina din germania... si cand s a curatat a trebuit sa cumpar alta, ca erau prea multi pori si scapa ulei.
sa stii ca ai dreptate, cu mizeria aia de ani de zile adunata plus ca, cutia de ulei era ruginita tare si avea poxipol pe interior, ca sa acopere mici fisuri, a pus ala care a adus masina din germania... si cand s a curatat a trebuit sa cumpar alta, ca erau prea multi pori si scapa ulei.
- dumiter
- **
- 397 mesaje
- din 28 Nov 2011
- Astra 2002 z16se
- Arad
dumiter
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
da, consuma ceva ulei... si nah, tata a zis ca o sa curete motorul de impuritati si intradevar asa a fost, dar faza ca era sa l curete de tot
pe cutie nu scria mai nimica, era produsa sa daewo motors, si am mers la reprezentanta si au spus ca nu i a lor, e a unei firme fantoma, ca prea multe informatii nu erau scrise... nici tata nu a pus n viata lui aditivi la masina si nici nu o sa puna
pe cutie nu scria mai nimica, era produsa sa daewo motors, si am mers la reprezentanta si au spus ca nu i a lor, e a unei firme fantoma, ca prea multe informatii nu erau scrise... nici tata nu a pus n viata lui aditivi la masina si nici nu o sa puna
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dumiter
- **
- 397 mesaje
- din 28 Nov 2011
- Astra 2002 z16se
- Arad
dumiter
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
flory25
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
buna ziua, am facut si eu o belea...am vrut sa schimb uleiul si inainte de a l schimba am zis ca ar fi bine sa pun o solutie de curatare a motorului, flacon de 300ml de la liqui moly, am pus dupa 2 min am inceput sa aud un zgomot metalic in motor si s a aprins lampa la ulei, am oprit motorul desfacut ...dat drumul la ulei schimbat filtrul, schimbat uleiul,lampa tot aprinsa sta si motorul nu are ungere.
Am desfacut din nou locasul filtrului de ulei si am vazut ca uleiul il ridica din baia de ulei dar orificiul care duce mai departe uleiul filtrat (cel din mijloc adica interiorul filtrului)se pare ca este infundat (probabil) pt ca nu pare sa duca mai departe ulei si am incercat sa suflu cu aer comprimat dar nimic.
ceva idei...!? a mai patit cineva?
sa ma apuc si eu sa mi caut motor pe la dezmembrari!? se poate verifica daca este infundat si daca dau capacul la motor jos...? sau numai prin baia de ulei?
multumesc anticipat pt raspunsuri!
Am desfacut din nou locasul filtrului de ulei si am vazut ca uleiul il ridica din baia de ulei dar orificiul care duce mai departe uleiul filtrat (cel din mijloc adica interiorul filtrului)se pare ca este infundat (probabil) pt ca nu pare sa duca mai departe ulei si am incercat sa suflu cu aer comprimat dar nimic.
ceva idei...!? a mai patit cineva?
sa ma apuc si eu sa mi caut motor pe la dezmembrari!? se poate verifica daca este infundat si daca dau capacul la motor jos...? sau numai prin baia de ulei?
multumesc anticipat pt raspunsuri!
PALsv
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2012
- Mesaj Privat
eu iti zic ce am facut eu... am mers la un mecanic (inginer mecanic iesit la pensie) mi a dat cutia de ulei jos, mi a desfundat filtrul ala (sorbul) din cutia de ulei, ca era infundat ff tare si mi a verificat daca motorul nu i afectat. Cu 200 lei am iesit tot. Am avut mare noroc ca nu era afectat motorul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Z10/12XE Z10/12/14XEP au o boala de a face depuneri gen nisip in motor, cauze schimb ulei la 30k, ulei slab, condens.
La tine acum e infundat cel putin sorbul din baie, deci baia jos si la curatat cu ea, nu circula DELOC ! Am avut caz la o schimbare distributie, curatat ca erau balauri in motor nu alta, nici dupa 15km blocat ax came de s-a invartit pinionul ca nu are pana. Iar desfacut si scos alti balauri din sorb, de unde mai ieseau nu stiu. In corpul filtrului ce nu era...supape gripate de jeg si resturi de filtru.
Ceva de genul asta :
Mai am una si nu o gasesc acum dar sigur e si pe forum cu sorb plin de 'nisip', depuneri zgrunturoase
Singurele metode de a scapa mai ieftin (nu demontezi prea mult) e sa cureti cat poti capac culbutori si sus la chiulasa, baie si sorb, corp filtru ulei, mers cu ulei de curatare. Exista ulei de curatare botezat high mileage sau clean.
La tine acum e infundat cel putin sorbul din baie, deci baia jos si la curatat cu ea, nu circula DELOC ! Am avut caz la o schimbare distributie, curatat ca erau balauri in motor nu alta, nici dupa 15km blocat ax came de s-a invartit pinionul ca nu are pana. Iar desfacut si scos alti balauri din sorb, de unde mai ieseau nu stiu. In corpul filtrului ce nu era...supape gripate de jeg si resturi de filtru.
Ceva de genul asta :
Mai am una si nu o gasesc acum dar sigur e si pe forum cu sorb plin de 'nisip', depuneri zgrunturoase
Singurele metode de a scapa mai ieftin (nu demontezi prea mult) e sa cureti cat poti capac culbutori si sus la chiulasa, baie si sorb, corp filtru ulei, mers cu ulei de curatare. Exista ulei de curatare botezat high mileage sau clean.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
flory25
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
am reusit sa dau baia jos....si spre uimirea mea totul era curat si frumos fara depuneri, am dat din nou corpul filtrului jos si am curatat, si bineanteles capacul culbutori, acolo (atasez si foto) m am cam speriat de ce am vazut, am spalat si curatat frumos, si am suflat cu aer comprimat prin orificiul de ungere a lantului de distributie spre filtru am crezut eu, pt ca acolo era problema dinspre filtru nu pleca mai departe uleiul filtrat. am pus totul la loc, ulei nou, filtru nou si....totul functioneaza perfect , nici zgomotul metalic nu mai este si nici lampa ulei nu mai este aprinsa. multumesc mult pt. informatii, mi au facut munca mai usoarasi mai rapida!
PS. nu cred ca voi mai folosi solutie de spalare motor deacum inainte!!!
PS. nu cred ca voi mai folosi solutie de spalare motor deacum inainte!!!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat