Acum 2 saptamani a trebuit sa duc masina la reparat, bateria era moarta si alternatorul la fel. Mecanicul (pe care il cunosc) mi-a schimbat alternatorul Delphi original cu unul Valeo (este singurul din gama montata pe Astra care se poate inlocui "piesa cu piesa" si nu se arunca modulul electronic la gunoi sau, in realitate, se schimba alternatorul, pretul material+depanare fiind superior unuia nou --> vorbesc de preturile din FR...).
Masina am recuperat-o peste 2 zile, totul este OK. Nimic altceva nu a mai fost facut la masina.
CONSTATARI:
Consumul a scazut cu circa 15 %
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
8.5 litri % cu un motor de 2000 IN ORAS si IARNA, cu climatizarea pusa cam 1/2 din timp... 🙄
"La ochi" (sau mai exact "la pedala") performantele sunt identice.
IPOTEZA:
Probabil ca tensiunea de incarcare a noului regulator este cea "optima" pentru calculatorul de injectie. Eu alta explicatie nu vad... Cum tensiunea nu a fost masurata INAINTE de pana aceasta ramane o pura ipoteza...
Cine are vreo idee ?