Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salutare am fost ieri la service pe motiv ca motorul urca prea mult in temp. in oras ( peste 100 grade) ..in fine ajung acolo si merg la domnul de acolo sa-i spun problema.Spun de temp. ca e prea mare ceva nu e in regula si ca scoate fum albastru + consum ulei ..eu am mers doar pt verificarea temp. da daca tot sunt aici am zis hai sa verific si ce e cu fumul albastru.In fine a notat el acolo problemele i-am dat cheia si talonu se urca in masina si pleaca in atelier era ceasu 8 dim ..pe la 10 ma suna ca e gata diacnosticarea si ca temp. este in regula citez dupa el "defect instrumentul" adica ceasul e dus zice ca arata cu 10 grade mai mult si ca nu merge facut nimic decat schimbat tot instrumentul (2208 lei) si dupa vine partea si mai nasoala motorul trebuie segmentat Sad cand am auzit ...si ce sa zic si eu l-am intrebat ce e de facut si a spus:
segmenti GM-197 lei
set garnituri-382 lei
prezoane -91 lei
antigel+apa-99 lei
solutie curatat-18 lei
ulei+filtru-170 lei
asa toate piesele gm la care se adauga manopera de 1569 lei Rolling Eyes ..ce sa zic stateam acolo si ziceam " aha...aha" sunt terminat dupa ce am aflat astea asa ca va rog niste sfaturi ce credeti ca pot face ,daca sa fac cum zic cei de acolo daca, e bine ce mi-au spus ei sa schimb, ..cine a mai trecut prin asta ce au schimbat daca efectul a fost cel asteptat pls sunt in dilema mare Crying or Very sad Sper sa ma puteti ajuta ma bazez pe experientele voastre bafta
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cam cat ulei iti mananca ? Poti incerca un metabond Gold sau Old special in functie de cat de mare e consumul.
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
aprox 1l la 1500-2000 km destul de mult zic eu Sad
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
o chestie ciudata am cautat si eu pe net segmenti GM si am gasit pe un site tot de la opel segmenti GM la 280 lei setul ( pt un piston) asa scrie pe net
astia sunt... la care cei de la service in primul poast unde am si scris mi-au spus 197 lei da nu au spus setul pt un piston ..eu ce sa inteleg ca 197 lei costa segmentii pt toate 4 pistoanele ..sunt dili si astia de pe acolo aerieni in loc sa-ti zica clar ce iti trebuie se lalaie acolo nu intelegi nimic...si nici nu m-am gandit atunci sa-l intreb daca pt un piston sau pt toate 4 da oricum e prea mare diferenta pe site-ul ala sa fie 280 lei setul pt un piston si la mine ce au spus ei 197 lei pt toate 4 ciudat ca sunt de aceias firma, or fi dealea de carton ce vor sa-mi puna mie:) daca o sa merg
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,366
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu ceasurile din bord nu iti fa griji...mie imi variaza pana la 99 de grade si scade pana la 92 ii ok singura metoda sigura de verificare ii cu op sau tech2 daca iti merg bine ceasurile.
In privinta segmentarii nu am ce sa zic decat bafta>!
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
aha inteleg da pana aici ti-a urcat vreodata si se duce si mai sus ..pana la a doua liniuta rosie Smile pana intra ventilatorul.In fine cu asta am rezolvat daca mi-au spus ca e dereglat ceasu e clar, ca acum cateva zile isi revenise imi pornea ventilatoru cum trebuie pe la 97-98 sub 100 in orice caz si se oprea undeva la 90 deci mergea normal dupaia iara trecea de 100 intra pe rosu e clar ca e dus macar de asta am scapat ..cu segmentarea e decizie grea nu stiu ce sa fac uneori scoate fum mai ceva decat ar iesi dintr-un foc in care arzi cauciuc Confused
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Andrei NRG a scris:o chestie ciudata am cautat si eu pe net segmenti GM si am gasit pe un site tot de la opel segmenti GM la 280 lei setul ( pt un piston) asa scrie pe net
astia sunt... la care cei de la service in primul poast unde am si scris mi-au spus 197 lei da nu au spus setul pt un piston ..eu ce sa inteleg ca 197 lei costa segmentii pt toate 4 pistoanele ..sunt dili si astia de pe acolo aerieni in loc sa-ti zica clar ce iti trebuie se lalaie acolo nu intelegi nimic...si nici nu m-am gandit atunci sa-l intreb daca pt un piston sau pt toate 4 da oricum e prea mare diferenta pe site-ul ala sa fie 280 lei setul pt un piston si la mine ce au spus ei 197 lei pt toate 4 ciudat ca sunt de aceias firma, or fi dealea de carton ce vor sa-mi puna mie:) daca o sa merg


Ca sa stii ce sa faci iti recomand urmatorul lucru:

Sa elimini orice dubiu - schimba uleiul cu 10 w 40 iar inainte de asta pune in uleiul vechi o solutie de curatat pe inteerior - o torni in ulei - stai la relanti 15 minute si schimbi uleiul.
Tratament Metabond iti recomand si eu. Sau Xado.
Daca iti mai consuma schimbi simeringurile de supape mai intai si mai intai. Aceasta operatiune este mult mai ieftina si in general daca faci asta poate inceta consumul de ulei.
Ultima oara ma gandesc la segmentare.
In ceeea ce priveste ceasul de bord - te duci la dezmembrari si iei sond de temp - poti avea surpriza sa mearga brici. Ceasul se strica mai greu. Dar il poti lua si pe acela dintr-un bord vechi- demontezi bordul si il schimbi - este chestie de jumatate de zi - asa relas fara sa te alerge nimeni....
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
aha ...e de incercat ..daca poti sa-mi spui si ce solutie as putea sa bag in vechiul ulei... si metabond o sa bag da dupa schimb.As baga 15w40 ca acum am 10w40 si il arde prea repede
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
MAi bine dai 100 Ron pe niste ceasuri de la dezmembrari. Iar mana de lucru mi-se pare mult. In rest nu cunosc preturile. Multa bafta! Si ssa ne anunti si pe noi ce ai facut.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai, faci in felul urmator...te sui frumos in masina si te duci in alt service si spui exact ce ai spus in primul, cu temp. la lichidul de racire si fum albastru si vezi ce-ti spun si aia, apoi faci o comparatie intre cele 2 diagnostice si intre preturile la piese si manopera si daca tot nu esti convins, te duci si in al treilea service...deja de la al patrulea nu mai este rentabil economic, cu banii care-i cheltui pe diagnosticare facuta in 4 service-uri...segmentezi motorul...Sau, citesti forumul pana te lamuresti singur care-i treaba cu masina ta ( asta, binenteles, daca ai si ceva notiuni de mecanica), cumperi singur piesele necesare, gasesti eventual tot pe forum ceva coleg din orasul tau care poate si este dispus sa te ajute si...rezolvi problema...
In rest, problemele la masina nu se pot rezolva pe internet, masina trebuie dusa, diagnosticata, reparata de cei care stiu cum si au cu ce...Bafta
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Forumul are si parti bune si rele....asta e adevarat.
Si da - masinile se repara si pe net.....pentru cei ce stiu - intradevar......
O solutie bine stiuta nu strica nimanui.
Nu vad ce atata tevatura - daca omul respecta sau mai bine spus tine cont de macar 30% din ce i-am recomandat aici - o sa-i fie mai usor. Dar nici cu smenarii astia de service nu-i asa de simplu. Si nu este simplu pentru ca nu au educatie civica si pentru ca nu-si iubesc meseria. Sunt pe apucate - pe jumulit si capatuiala. Si ceea ce este tragic este ca se inmultesc precum gandacii. De partea cealalta a baricadei sunt clientii care "lasa ba ca sunt prosti" sau "nu stiu cu ce se mananca" - ba mai mult nici macar nu sunt lasati sa se uite la ce li se face la masina.
Cate discuri de ambreiaj nu au plecat din seturi noi aduse pentru schimbarea intregului kit? Cate uleiuri de mana a II-a sau pus in motor drept uleiuri de prima mana? Si cati dintre noi nu stiu micile, marile manareli de service.....
Din alta tara lucrurile se vad altfel.....din Romania - 1.500 de lei ca mecanic auto sunt putini pentru munca pe care o depune acesta, asa ca venitul trebuie completat.
Traim intr-un sistem inchis - o lipsa aduce o alta si asa mai departe......
Ca sa n-o mai lungim

Intra in primul magazin de piese si cere un super flush - engine super flush. Nu lua ultimul jeg !
I-ati apoi ulei 15w40 si comanda un Metabond Gold
Vezi cum se comporta si daca nu esti multumit
Cumpara o garnitura de capac culbutori, simeringurile de supape si du-te intr-un service curatel si cere doar shimbarea acestor simeringuri
De curiozitate?
Bujiile cum arata? sunt afumate, au calamina? Sunt patate de ulei?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
[quote]Si da - masinile se repara si pe net.....pentru cei ce stiu - intradevar...... [quote]

@mariano, nu te supara, dar, am si eu vreo 2 probleme la masina, ce zici...le rezolvi pana dimineata, pe internet, pe messenger, pe skype, cum vrei tu, masina e in fata blocului, daca ajuta? platesc cat imi ceri...nici o problema...Wink
On topic, nu cunosti la masina, nici o problema, nu sunt toti facuti pentru meseria de mecanic auto, du-te in service, in primul ai fost, du-te si in al doilea si compara diagnozele facute si preturile pentru remedierea defectelor, apoi decizi...problema cu racirea e destul de serioasa, eu zic ca merita investigata mai atent, nu te culca pe o ureche ca doar ceasul e defect sa nu ai surprize ( e doar un sfat, nu am pretentia ca e si o rezolvare a problemei tale), ulei 15W40, citeste pe forum ca e un topic dedicat uleiurilor auto si, din cate imi aduc aminte, pe acolo lumea care intradevar are habar ce inseamna uleiurile auto nu prea recomanda acest tip de ulei, nu baga "marmelada" in motor ca risti sa faci mai mult rau decat bine...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
De unde sti ca ceasul e defect?
Ai masurat pe tester temperatura lichidului si nu coincidea cu ce arata acul pe bord?
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@cangri eu asa zic adica asta au spus ei acolo la service ca temp. indicata de ceas nu corespunde cu ce le-au aratat lor la verificarea zice ca imi arata cu 10 grade in + deci au facut masuratori ca nu imi ziceau asa dupa ureche.Si in caz de se intampla ceva nu e asa stati linistiti ca stiu sa ma apar nu o sa aibe viata prea usoara cu mine daca m-au tras in piept sau nu au facut verificarea serios si se intampla alta minune la masina legata de recire.
@sorindf2000 sa sti ca o sa tin cont de idea ta si o sa merg si in al doilea service(o ideie buna) aici am dat 80 lei pe diacnosticare nu e mult da de data asta care sa nu tina de opel sa fie de alta neam ..am inteles ca astia de la tess sunt seriosi poate merg la ei nu stiu sa vad pana atunci eu am mers la opel crezand ca sunt "tatii" masiniilor acolo cu pricepere si asa da din cate aud aici nu prea exista incredere in ei ...o sa merg altundeva nu vreu sa am parte de un "Ciomu" sa-mi schilodeasca masina Smile.Dar treaba asta am sa o fac dupa ce schimb uleiul am sa bag ce mi-a recomandat mariano un 15w40 (nu cred ca e foarte gros mai ales vara) cu un flacon metabond gold sau old special sa vad inca nu m-am hotarat si am sa vad cum se comporta masina.Va multumesc pt ajutor chiar mi-au folosit unele lucruri am sa fac ce am spus pana acum si sa vad daca e mai bine o sa va tin la curent pana atunci mai astept mesaje la subiectul meu de la cei care au opinii diferite ..as vrea sa stiu si la subiectul cu segmentii daca imi poate raspunde careva cum de pe net si vad in poza ca sunt 5 segmenti eu stiam ca sunt 3 da am inteles ca ceilalti 2 in + sunt de la semeringul de ungere e normal adica asa e nu stiu exact?si cum de pe net am gasit GM la 230 lei in primul post am scris 280 da sunt 230 lei pt un piston si la service mi-au spus 197 lei da nu au specifica daca pt un piston sau toate 4 ..da eu ma gandesc ca daca sunt pt toate 4 asta ar insemna sub 50 de lei pretul la segmenti pt un piston si parc e prea putin ce porcarie de segmenti sunt aia?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Andrei, vad ca esti din Brasov, exista o discutie pe Club Opel, un forum al posesorilor de Opel brasoveni ( Discutii libere Club Opel Brasov), intra acolo si pune intrebari, poate asa iti va fi recomandat un service bun in Brasov, eventual vezi cand au ei intalnirile lor si mergi acolo cu masina si imposibil sa nu rezolvi elegant problemele tale cu motorul si cu ceasurile...parerea mea....
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca acul e dereglat nu trebuie sa schimbi bordul.Doar il desfaci si cu o furculita sub ac il ridici putin si-l "calibrezi"
  • Andrei NRG

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2012

  • Mesaj Privat
va salut din nou sper sa aveti rabdare la citit....am ales sa vorbesc tot aici sa nu mai deschid topic nou ca nu are rost ..in legatura cu problemele anterioare cu acul de la temp. motor si cel mai important consumul de ulei ce sa spun ceasul vad ca isi revine nu mai trece de 100 dupaia la alta pornire iara intra pe rosu ce sa zic merg pe mana celor de la service care au spus ca de dereglat..dar cu uleiul e vai mare am facut schimblul am bagat 10w40 castrol nu stiu ce relevanta are eu nu sunt cu cei ce zic "baga ulei deala ca nu-l ia" nu stiu ce importanta are uleiul si cat de bun e cand motoru e praf adica segmentii sunt obositi aa da si am mai bagat si metabond old spezial sau cum se numeste degeaba dupa schimb ma uit la nivel arata a 4-a casuta pe joja are 5 in total am bagat putin mai mult sa vad cum evolueaza ..si am facut cu ea 600 de km chiar am folosit-o in ultima vremea am avut nevoie iar acum nivelul este la a 2-a casuta 2 casute sau liniute ce sunt alea mi-a luat in 600 de km poate sa-mi spuna cineva cat inseamna asta eu zic ca bate la 1 l ce sa ma fac cu ea? + ca ieri in oras(Brasov) s-a oprit de 2 ori motorul cand am dat sa ma opresc la semafor,cand am apasat ambreaju sa calc frana a inceput sa trepideze si intr-un final s-a oprit ..la pornire din nou a luat-o destul de greu ..asta s-a intamplat de 2 ori fara sa se aprinda vr-un martor in bord dupa aceea am mai facut 100 de km in care nu a mai facut figuri.Si inca ceva zilele trecute am fost asa un drum scurt 5 min dus intors la supermarket si ce observ ca dupa ce inchid usa si o blochez nu se mai sting becuriile care lumineaza alea de pe plafon am zis ca innebunesc am intrat in ea am inchis usa si nu se stingeau am apasat butoane pe acolo degeaba am pornit motorul tot aprinse am zis ca le sparg nu stiam cum sa le sting ca imi consuma bateria pana la urma m-am calmat si am scos siguranta de la ele si cu asta basta dar totusi daca ma poate ajuta cineva care a mai parit asa sau sa-mi spuna cineva dc nu se sting il rog sa ma ajute.Scuzati-mi romanul care l-am scris numai bine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR