- Razvanutzu
- OP
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Razvanutzu
- OP
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
plopy- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2011
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Razvanutzu a scris:si sa inteleg ca e normal 10 pe exterior ?
Nu stiu ce probleme ai tu la masina, dar eu am o vectra A 2000 16 valve(SFI), si ''afara'' ia undeva la 6-6,5%,fara nici-o exagerare,la viteza de 100-110, si in oras undeva la 10-11.
NE'u consuma mai putin, in ceeeace priveste mersul in oras, zic asta pentru ca am avut si eu un NE.
- ciprian.bas
- *
- 13 mesaje
- din 25 Nov 2011
- Calibra 1993 C20NE
- Alta tara
ciprian.bas
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ciprian.bas
- *
- 13 mesaje
- din 25 Nov 2011
- Calibra 1993 C20NE
- Alta tara
ciprian.bas
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
C20NE-ul meu se pare ca "papa" mai mult. In plus mie nu-mi ajunge niciodata temperatura la 90 de grade, de unde un consum mai ridicat pentru ca nu se incalzeste bine motorul(sau nu-si intra in parametri). Ar trebui sa-i schimb senzorul de temperatura si/sau radiatorul. Am un prieten care a avut si el Calibra cu motorul x20xev si intr-adevar consumul era mai mic
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Curios...La ne care l-am avut pe BC in oras imi dadea intre 11-12%, extern, 90 km/h, imi arata consum 6.8-7.3, iar mers mai tare 140-180 km/h, consumul nu sarea de 9. Precizez ca aceste valori erau date de BC, la anvelope 205/60/15. Trebuie sa schimbi termostatul, nu radiatorul. Ca sa verifici daca e bun radiatorul, cand s-a incalzit apa pune mana pe el si vezi daca e cald pe toata suprafata lui. In cazul in care pe o parte e rece inseamna ca a fost spart si sudat, iar celulele iti sunt astupate sau, e cu mizerie.
La schimbarea termostatului sa astepti pana se raceste motorul de tot, altfel risti sa ramai cu capurile de surub in cheie, adica sa se rupa in gaura, infiletate; asa am patit eu la ne...
La schimbarea termostatului sa astepti pana se raceste motorul de tot, altfel risti sa ramai cu capurile de surub in cheie, adica sa se rupa in gaura, infiletate; asa am patit eu la ne...