- yonutschwab
- OP
- 3 mesaje
- din 08 Mai 2011
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
yonutschwab
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2011
- Mesaj Privat
Anul trecut mi sa fisurat un furtunas in forma de el pana sa spart de era sa se aleaga praful de motor daca fierbea , m-am uitat la timp l am schimbat nu am mai avut probleme . Acum au inceput iar dar nu de la furtunasul ala , pierde antigelul si nu stiu unde se duce am spalat interiorul masini si am vazut la sofer o pata mare dupa parerea mea si dupa ce am citit pe mai multe site-uri ar fi de antigel .
Astept sfaturi, preturi la asa zisa piesa care imi face probleme daca stiti mai bine !
Tin sa amintesc ca nu sunt un cunoscator inrait !
Astept sfaturi, preturi la asa zisa piesa care imi face probleme daca stiti mai bine !
Tin sa amintesc ca nu sunt un cunoscator inrait !
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- TyTy
- **
- 111 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Corsa 1996 z12sz
- Vaslui
TyTy
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1996 z12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
Gabello a scris:E de la garniturile cunoscute si sub denumirea de oringuri, ale radiatorului din habitaclu, cel de unde provine caldura iarna, acele garnitiri crapa si ai pierderi de antigel pe acolo, daca zici ca ai o pata in masina. nu este exclus sa piarda si pe la pompa de apa.
schimba oringurile de la radiatorul din habitaclu.ridica presul de la sofer si vezi daca mocheta e uda.si cel din dreapta.eventual pune putin limba pe lichidul ala si daca e dulce inseamna ca e antigel si iti curge in masina.asa am patit si eu si am rezolvat.
- yonutschwab
- OP
- 3 mesaje
- din 08 Mai 2011
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
yonutschwab
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- yonutschwab
- OP
- 3 mesaje
- din 08 Mai 2011
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
yonutschwab
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
salut , am si eu aceiasi problema la 1.7 isuzu , umed cu antigel in ambele parti ale presurilor din fata mai predominant in stanga , stie cineva daca curge numai cand este deschisa caldura? daca se poate remedia prin introducere in antigel a acelui praf pentru radiatoare? ajuta si in cazul in care acele oringuri sunt fisurate? este o solutie de moment?sau reapare la primul inghet? de unde pot cumpara acele oringuri sau cat m-ar costa la un service? cam multe intrebari , nu? multumesc pentru suportare...
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu pune agenti de ingrosare sau alte prostii...cumpara un set de garnituri - o-ringuri pentru caloriferul de caldura ;il pierde atunci cand antigelul se incalzeste ,garniturile fiind imbatranite nu mai sunt etanse.E una din problemele pe care le detine y17dt..
Gasesti de cumparat la orice magazin cu piese auto ,se aduce la comanda.
Gasesti de cumparat la orice magazin cu piese auto ,se aduce la comanda.
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
yonutschwab a scris:in dreapta nu am decat la sofer
multumesc de ajutor ! si as mai avea alta intrebare ca sa ajung la calorifer trebuie desfacut tot bordu?
multumesc de ajutor ! si as mai avea alta intrebare ca sa ajung la calorifer trebuie desfacut tot bordu?
este tutorial in sectiunea dedicata... daca citeai nu mai deschideai acest post degeaba ca este cunoscuta problema... citeste regulamentul si respecta-l altfel risti sa stai pe dreapta...
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
Ca sa gasiti mai usor tutorialul : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28253
Recomand cumpararea de garnituri originale,am platit aproximativ 40 lei pe 4 bucati+4 cleme(asa vine setul),pentru ca si la atingere se simte diferenta dintre cele de 1-2 lei si cele originale.Plus ca nu ai vrea sa montezi unele ieftine si dupa o saptamana sa trebuiasca sa dai totul jos.Nu va speriati daca nu veti gasi acel H de plastic,eu nu am avut si au fost mai multi useri care nu l-au avut.
Spor la lucru
Recomand cumpararea de garnituri originale,am platit aproximativ 40 lei pe 4 bucati+4 cleme(asa vine setul),pentru ca si la atingere se simte diferenta dintre cele de 1-2 lei si cele originale.Plus ca nu ai vrea sa montezi unele ieftine si dupa o saptamana sa trebuiasca sa dai totul jos.Nu va speriati daca nu veti gasi acel H de plastic,eu nu am avut si au fost mai multi useri care nu l-au avut.
Spor la lucru
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
am cumparat oringuri originale GM , 30ron, montat, pornit , balta in masina , arunca mai mult decat cele vechi deci....nu bune , verificat si la reprezentanta originalitatea oringurilor. Am pus silicon rosu pe cele vechi si vad ca tine , inca monitorizez . Cele vechi sunt un pik mai groase si mai late , stie cineva alt mod de reparare caci nu ma multumeste situatia actuala , la magazinele de instalatii nu am gasit asa ceva. Cineva mi-a sugerat sa las busonul un pik mai slab sa nu mai aiba presiune mare pe instalatie , e ok?
- Vergy
- **
- 133 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Astra 2001 Z12XE
- Gorj
Vergy
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
in sfarsit problema rezolvata. Am montat oringurile originale la un alt mecanic. La prima proba( adica pus 3 L apa in instalatie si bagat presiune cu o pompa cu un manometru ) pierdea apa si implicit presiunea din instalatie. Dupa o gandire mai amanuntita am observat ca acele 4 cleme trebuiesc bagate foarte foarte atent si bine cu putere pana la capat ( ciudat sistem) , am folosit un cleste cu un sistem de blocare apoi totul a fost ok. Ordinea operatiunilor ca-n tutorial sunt corecte. Acum baga condensul de la AC inauntru pe presuri dar asta e alta problema , ce ma mai distrez...... . Multumesc tuturor de sfaturi si intelegere