- alexandru mitran
- OP
- 19 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Zafira 2006
- Alta tara
alexandru mitran
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alexandru mitran
- OP
- 19 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Zafira 2006
- Alta tara
alexandru mitran
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri baieti....dar eu tot nu sant lamurit..1 motorina in ulei [sa fie oare de la injector?],se poate verifica de un mecanic ?...a mai schimbat cineva pana acum ,si cam cat a costat ca aici am auzit ca ma cam duce la vreo 400 euro unul singur ,,,cam mult nu?....2 motorina care este in ulei se evapora [se elimina]singura cum?...nu afecteaza motorul oarecum uzura motorului ? ca sa fiu sincer ma cam sperie treaba asta cu atatea regenerari dese care le face masina ca in momentul acela bea si motorina cam multa....adevarul este ca nici nu prea scot masina la un drum mai lung .ultima oara cand am fost la mecanic mi a gasit 2,5 litri de motorina in ulei si mi au si facut schimbul de ulei si au zis ca mi au curatat si turbina ...de atunci m am cam speriat ...nu stiu ce mai zic ma cam bate gandul sa o schimb sa sa mui ia alta fara DPF..astept niste incurajari...tin sa va spun ca am un opel zafira 1900 cc disel din 2006..si e unicul tip de masina care imi place si nu las schimba pe altceva mai ales ca e imens + ca are 7 locuri ....
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Stai linistit nu ai nimic la injectoare,motorina ai in ulei din cauza regenerarilor dese si probabil ai oprit motorul in timp ce se regenera dpf-ul.
Urmareste cind incepe regenerarea si incearca daca poti sa mergi undeva la o turatie de peste 2200 pina se incheie.verifica si temp. apei sa fie peste 80 grade daca nu schimba termostatul.
Urmareste cind incepe regenerarea si incearca daca poti sa mergi undeva la o turatie de peste 2200 pina se incheie.verifica si temp. apei sa fie peste 80 grade daca nu schimba termostatul.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- alexandru mitran
- OP
- 19 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Zafira 2006
- Alta tara
alexandru mitran
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
auzi ma nea mikki...eu am inteles ca se regeereaza filtru si chesti dinacelea ca creste consumul dar totusi pe unde ajunge motorina in motor..si eu nu cred ca cei de la opel bmw sau ce stiu eu ce marca au facut sa ajunga motorina in ulei cand se regenereaza filtrul..atunci ii bagam motorina in loc de ulei ca doar tot aia e nu?
- alexandru mitran
- OP
- 19 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Zafira 2006
- Alta tara
alexandru mitran
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
mersi cipri ,aceiasi chestie vroiam sa i transmit si eu lui MIKKI cu dpf cred ca a inteles toata lumea ,,,dar problema ramane aceiasi motorina pe unde ajunge in ulei ?,daca injectoarele functioneaza normal iar pompa de motorina este separat de motor ?......problema e ca nici cei de la opel nu isi explica cum se poate intampla asa ceva....oricum mai mult ca sigur ma gandesc sa scap de DPF cat mai curand....
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca nu ati mai fi asa incapatinati si ati mai CITI ati vedea cum motorina poate ajunge sa contamineze uleiul in timpul regenerarii filtrului de particule:
1. During regeneration, additional fuel is injected into the cylinders via multiple post injections to increase temperature of the exhaust gas. The DPF regeneration requires approx. 600 ˚C exhaust temperature to burn off soot deposit to CO2.
2/ If the engine is shut off during regeneration or while the indicator is on or blinking, increased fuel consumption and reduction in engine oil life will occur. This is caused by fuel diluted into engine oil during interrupted or unsuccessful regeneration. The diluted diesel fuel changes the lubricating and cooling ability of the engine oil and in extreme cases can result in complete engine damage caused by overheated injectors, cylinders, pistons, etc.
Mi-e lene sa traduc. Ideea e ca daca opresti des motorul in timpul regenerarilor vei avea un ulei de toata frumusetea.
1. During regeneration, additional fuel is injected into the cylinders via multiple post injections to increase temperature of the exhaust gas. The DPF regeneration requires approx. 600 ˚C exhaust temperature to burn off soot deposit to CO2.
2/ If the engine is shut off during regeneration or while the indicator is on or blinking, increased fuel consumption and reduction in engine oil life will occur. This is caused by fuel diluted into engine oil during interrupted or unsuccessful regeneration. The diluted diesel fuel changes the lubricating and cooling ability of the engine oil and in extreme cases can result in complete engine damage caused by overheated injectors, cylinders, pistons, etc.
Mi-e lene sa traduc. Ideea e ca daca opresti des motorul in timpul regenerarilor vei avea un ulei de toata frumusetea.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
sa dai un copy paste e cel mai usor dar sa gandesti e cel mai greu...in fine..
zice ca se injecteaza mai multa motorina pentru a arde depunerile de carbon....odata cu arderea unei cantitati mai mari de motorina si o cantitate mai mare de CO2 garantat..
motorina arde undeva la 800^C eu cred ca temperatura de 600 de grade se poate atinge si fara prea multa turatie...ar necesita mai mult aer pt o ardere mai sararca cu o crestere de temp..
si totusi si cu o injectare mai mare de combustibil n-are voie sa scape motorina pe langa segmenti....eu la o motocicleta am avut un cilindru plin cu benzina de nici nu a mai putut invarti electromotorul dar in ulei nu a fost nimik..decum motorina si compresia la diesel nici gand..
si apropo..ideea e cum ajunge motorina in ulei
zice ca se injecteaza mai multa motorina pentru a arde depunerile de carbon....odata cu arderea unei cantitati mai mari de motorina si o cantitate mai mare de CO2 garantat..
motorina arde undeva la 800^C eu cred ca temperatura de 600 de grade se poate atinge si fara prea multa turatie...ar necesita mai mult aer pt o ardere mai sararca cu o crestere de temp..
si totusi si cu o injectare mai mare de combustibil n-are voie sa scape motorina pe langa segmenti....eu la o motocicleta am avut un cilindru plin cu benzina de nici nu a mai putut invarti electromotorul dar in ulei nu a fost nimik..decum motorina si compresia la diesel nici gand..
si apropo..ideea e cum ajunge motorina in ulei
- alexandru mitran
- OP
- 19 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Zafira 2006
- Alta tara
alexandru mitran
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
La mine a scos injectoarele afara si le a bagat in niste pahare de plastic si a lasat motorul sa mearga cam 10 minute atata tot...dubios este si faptul ca nici cei de la opel nu stiau cum ajunge motorina in ulei. Probabil asta ar fi cauza cum spunea si tony mai sus ca poate sa intre din cauza regenerarii ....
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:sa dai un copy paste e cel mai usor dar sa gandesti e cel mai greu...in fine..
zice ca se injecteaza mai multa motorina pentru a arde depunerile de carbon....odata cu arderea unei cantitati mai mari de motorina si o cantitate mai mare de CO2 garantat..
motorina arde undeva la 800^C eu cred ca temperatura de 600 de grade se poate atinge si fara prea multa turatie...ar necesita mai mult aer pt o ardere mai sararca cu o crestere de temp..
si totusi si cu o injectare mai mare de combustibil n-are voie sa scape motorina pe langa segmenti....eu la o motocicleta am avut un cilindru plin cu benzina de nici nu a mai putut invarti electromotorul dar in ulei nu a fost nimik..decum motorina si compresia la diesel nici gand..
si apropo..ideea e cum ajunge motorina in ulei
zice ca se injecteaza mai multa motorina pentru a arde depunerile de carbon....odata cu arderea unei cantitati mai mari de motorina si o cantitate mai mare de CO2 garantat..
motorina arde undeva la 800^C eu cred ca temperatura de 600 de grade se poate atinge si fara prea multa turatie...ar necesita mai mult aer pt o ardere mai sararca cu o crestere de temp..
si totusi si cu o injectare mai mare de combustibil n-are voie sa scape motorina pe langa segmenti....eu la o motocicleta am avut un cilindru plin cu benzina de nici nu a mai putut invarti electromotorul dar in ulei nu a fost nimik..decum motorina si compresia la diesel nici gand..
si apropo..ideea e cum ajunge motorina in ulei
Noroc ca mai avem ganditori ca tine pe forum. Ai putea merge la RTR (renault tehnologie roumanie). Sigur ai fi unul dintre inginerii de baza, un adevarat revolutionar al tehnologiei auto.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat