Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bgdanu06

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra c din 2005 , diesel , 120 hp. Momentan sunt in Grecia , la munca , si vreau sa stiti asta ptr ca service-urile de aici sunt sub orice critica...Abia de anul acesta incep vanzarile de masini diesel ptr uz personal.Pana acum erau interzise.Deci cand te duci cu diesel-ul in service nu stie nici unul ce sa faca.bun , acum problema mea.....Am pus motorina cred ca foarte proasta , si nu mi-a mai pornit....Am tot " dat cheie " pana a pornit , am mers cu ea in jur de 30 de km destul de sportiv .A doua zi cand am incercat sa o pornesc , la prima cheie a pornit dar s-a inecat si a scos fum negru , in exces....
Am vb. cu un mecanic din Romania care m-a sfatuit sa schimb filtrul de motorina, sa golesc rezervorul , si sa vad mai departe.....Teama mea este sa nu imi fi afectat injectoarele....Mai mult cand incercam sa ii dau cheie a doua zi mi-a aparut si martorul "masinuta cu cheie"...? Intrebarea mea este deca injectoarele pot fi afectate intr-un timp atat de scurt , s-au problema este de la filtru , si de ce s-a aprins martorul in bord?.....Sau altceva este cauza ptr care nu mai porneste? Poate fi si pompa de inalta presiune? Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.....
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza la cineva care stie bine sa citeasca valorile si sa interpreteze codurile de eroare, apoi scrie aici codurile de eroare.
Am fost si eu in Grecia si am vazut cat sunt de ''limitati''.
Daca ai o interfata si laptop te pot ajuta cu o diagnoza on-line.
Pentru mai multe detalii iti las numarul meu.
[editat].
  • bgdanu06

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut din nou....problema s-a rezolvat in prima faza cu schimbarea injectoarelor.....toate 4.....curatarea rezervorului , conductelor , si schimbarea din nou a filtrului de motorina....toate bune vreo 300 de km , apoi surpriza MASINUTA CU CHEIE si LIMP MODE. opresc motorul , merge , dau mai mult de 3000 de turatii , din nou LIMP MODE. ma duc din nou la tester si imi da P0002 . bun.....schimb SUPAPA REGLARE PRESIUNE......la 3000 de ture exact la fel.....tin sa precizez ca porneste fara probleme ......inapoi la service schimb SENZORUL DE REGLARE A PRESIUNII.....nici o schimbare in comportament.....
poate stie cineva care ar mai putea sa fie cauza.....ce este de facut.....?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Imi pare rau pentru situatia ta si scuze de offtopic.Si eudoresc sa plec la greci in concediu.Intrebarea este:as de proasta este motorina acolo?Adica peste tot?Sau doar in unele zone?In Paralia Katerini este destinatia mea.Multumesc de raspunsuri.
  • bgdanu06

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
baga numai de la shell......e foarte putin mai scumpa , dar sunt singurii in care poti avea incredere.....
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mai e o singura piesa care ar fi de vina. Pompa de inalta presiune....
  • bgdanu06

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si cum pot fi sigur daca este asta sau nu.....exista un mod de a o testa?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pe bancuri speciale:

http://www.totaldiesel.ro/c...il/pompebosch.php
  • mavcr1968

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Daca te ajuta o pompa de inalta, cumparata(...la recom. unui mecanic...) si neutilizata,deoarece nu pompa era "buba", te pot ajuta. Mentionez modelul: Opel Vectr. C/2004/Z1.9DTH/150Hp. Mav-0728589700.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@bgdanu06 :imi pare sincer rau pentru problemele pe care le intampinicu masinuta ta.Sper sa le rezolvi cu costuri cat mai mici.
Mii de scuze pentru off-topic:Bogdanu06,este adevarat ca motorina de la greci este sub orice critica?Intreb caci trebuie sa merg in concediu acolo luna ce vine si sa incerc sa imi fac rezerve .Multumesc de raspuns,si mii de scuze inca o data de off-topic.
  • bgdanu06

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
baga numai de la shell.....doar asa poti fi sigur......garantat....
ei folosesc motorina numai ptr utilaje de agricultura , masini de munca , autobuze .....
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de tot pentru raspuns bgdanu06.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR