TonyI
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2011
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
un motor mic pe o masina mult prea mare
presupun ca intrebarea ta in principiu se refera la consum, vezi pareri despre motor aici
https://www.clubopel.com/vie...81089&start=0
presupun ca intrebarea ta in principiu se refera la consum, vezi pareri despre motor aici
https://www.clubopel.com/vie...81089&start=0
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut ,
As zice ca in mod normal va inlocui atat motorul de 1.6 cat si pe cel de 1.8 , pe care il concureaza in mod direct ca si performante , apropo de acest turbo de 1.4 singurul lucru care ma pune pe ganduri este valoarea de cuplu maxim , care este mai mica decat ce ofera concurenta .In rest sunt convins ca acest trio de 1.4 , 1.6 si 2.0 l este in trend atat ca si tehnologie cat si ca performante.Totusi ca si posesor de 1.8 as opta, macar, pt 1.6 turbo.
As zice ca in mod normal va inlocui atat motorul de 1.6 cat si pe cel de 1.8 , pe care il concureaza in mod direct ca si performante , apropo de acest turbo de 1.4 singurul lucru care ma pune pe ganduri este valoarea de cuplu maxim , care este mai mica decat ce ofera concurenta .In rest sunt convins ca acest trio de 1.4 , 1.6 si 2.0 l este in trend atat ca si tehnologie cat si ca performante.Totusi ca si posesor de 1.8 as opta, macar, pt 1.6 turbo.
TonyI
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ionutzzz123
- *
- 15 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Bucuresti
ionutzzz123
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
terim
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2011
- Mesaj Privat
Acum depinde ce vrei si ce masina ai condus inainte.
Pentru mine a fost o alegere foarte buna si zic ca si face fata pentru ce vreau eu de la o masina pe care o conduc de regula singur in oras si cu restul familiei in afara.
Banuiesc ca faci o comparatie cu motorul diesel 160CP, pentru ca restul sunt la cu totul alte preturi.
-diferenta de pret de mai bine de 3000euro - avantaj benzina
-distributie pe lant pentru cea pe benzina - avantaj benzina
-140CP la 1600kg, cea pe motorina cred ca mai are vreo 100kg in plus (nu stiu poate cineva sa confirme sau sa infirme) - avantaj motorina
-revizii mai ieftine pentru benzina
-consumul meu in oras 11.5-12% in conditiile in care nu o menajez deloc dar nici nu plec cu scartaiituri; iar afara 7% mers normal dar cu accelelari fara mila cu pedala la podea pana la 5000-6000 ture atunci cand este nevoie in depasiri si daca este aglomerat este nevoie destul de des - avantaj motorina
Cu siguranta sunt si alte avantaje si dezavantaje, in ipostaza mea sunt destul de subiectiv.
Mai este si variante de 1.6 -180CP dar si la asta sunt mai mult de 2000euro in plus si chiar nu am auzit pe nimeni sa-l aiba. Din specificatii am vazut ca este o diferentea foarte mare in ceea ce privente acceleratia la viteze mari.
Nu stiu daca gasesti motorul asta pentru test pe Insignia dar cu siguranta il gasesti pe Astra, iti poti face o parere.
Pentru mine a fost o alegere foarte buna si zic ca si face fata pentru ce vreau eu de la o masina pe care o conduc de regula singur in oras si cu restul familiei in afara.
Banuiesc ca faci o comparatie cu motorul diesel 160CP, pentru ca restul sunt la cu totul alte preturi.
-diferenta de pret de mai bine de 3000euro - avantaj benzina
-distributie pe lant pentru cea pe benzina - avantaj benzina
-140CP la 1600kg, cea pe motorina cred ca mai are vreo 100kg in plus (nu stiu poate cineva sa confirme sau sa infirme) - avantaj motorina
-revizii mai ieftine pentru benzina
-consumul meu in oras 11.5-12% in conditiile in care nu o menajez deloc dar nici nu plec cu scartaiituri; iar afara 7% mers normal dar cu accelelari fara mila cu pedala la podea pana la 5000-6000 ture atunci cand este nevoie in depasiri si daca este aglomerat este nevoie destul de des - avantaj motorina
Cu siguranta sunt si alte avantaje si dezavantaje, in ipostaza mea sunt destul de subiectiv.
Mai este si variante de 1.6 -180CP dar si la asta sunt mai mult de 2000euro in plus si chiar nu am auzit pe nimeni sa-l aiba. Din specificatii am vazut ca este o diferentea foarte mare in ceea ce privente acceleratia la viteze mari.
Nu stiu daca gasesti motorul asta pentru test pe Insignia dar cu siguranta il gasesti pe Astra, iti poti face o parere.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""cea pe motorina cred ca mai are vreo 100kg in plus (nu stiu poate cineva sa confirme sau sa infirme""
insignia cosmo 4 usi 160 sau 130 cai, 1630 kg in talon. am avut amandoua masinile.
la orice motorizare, conteaza foarte mult cuplul motorului, dieselele au 350 respectiv 300 NM. banuiesc ca motorul de 1.4 T are putin peste 200 Nm. asta o simti la depasiri, plecari de pe loc, etc. vorba cuiva, " caii vand masini, cuplul castiga curse".
insignia cosmo 4 usi 160 sau 130 cai, 1630 kg in talon. am avut amandoua masinile.
la orice motorizare, conteaza foarte mult cuplul motorului, dieselele au 350 respectiv 300 NM. banuiesc ca motorul de 1.4 T are putin peste 200 Nm. asta o simti la depasiri, plecari de pe loc, etc. vorba cuiva, " caii vand masini, cuplul castiga curse".
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
"caii vand masini, cuplul castiga curse"
Sigur ca da... http://wiki.answers.com/Q/H...ormula_1_car_have
Sigur ca da... http://wiki.answers.com/Q/H...ormula_1_car_have
sbs
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2012 1234y
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut,
sunt foarte hotarat ca in zilele imediat urmatoare sa achizitionez un Opel Insignia 1.4 140cp(Edition cu pachetul premium inclus)
citind pe forum m-a ingrijoreaza consumul acestui motor
poti revenii cu detalii legate de consum?
mersi mult!
sunt foarte hotarat ca in zilele imediat urmatoare sa achizitionez un Opel Insignia 1.4 140cp(Edition cu pachetul premium inclus)
citind pe forum m-a ingrijoreaza consumul acestui motor
poti revenii cu detalii legate de consum?
mersi mult!
TonyI a scris:Am cumparat Insignia cu motorul de 1.4, 140 CP si sunt multumit de ea, consum de 6.8 pe ruta Ploiesti-Constanta mers 70-80 in loaclitati si 130 pe autostrada.
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- noerror
- **
- 119 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Insignia 2012
- Timis
noerror
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
TonyI
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2011
- Mesaj Privat
- noerror
- **
- 119 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Insignia 2012
- Timis
noerror
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
terim
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2011
- Mesaj Privat
sbs
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2012 1234y
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
TonyI
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2011
- Mesaj Privat
Hadrian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Nemessis
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o Insignia 1.4 turbo benzina, in oras consuma 10% iar exterior in jur de 7%.
Masina trebuie sa o alegi in primul rand in functie de ce ai de gand sa faci cu ea, adica cati km. Eu fac in jur de 15.000 km/an ceea ce inseamna ca diferenta de consum dintre benzina si diesel care este de maxim 3 l/100km o scot numai la revizii. Pana acum am avut numai diesel si mi-am dat seama ca nu merita reviziile mai scumpe si distributia...
Sa nu uitam si de problemele motoarelor diesel datorita motorinei de la noi... turbina, pompa de injectie sau injectoare care nu sunt ieftine deloc. Daca ai una din aceste probleme, economia facuta de tine la consum este istorie.
Masina trebuie sa o alegi in primul rand in functie de ce ai de gand sa faci cu ea, adica cati km. Eu fac in jur de 15.000 km/an ceea ce inseamna ca diferenta de consum dintre benzina si diesel care este de maxim 3 l/100km o scot numai la revizii. Pana acum am avut numai diesel si mi-am dat seama ca nu merita reviziile mai scumpe si distributia...
Sa nu uitam si de problemele motoarelor diesel datorita motorinei de la noi... turbina, pompa de injectie sau injectoare care nu sunt ieftine deloc. Daca ai una din aceste probleme, economia facuta de tine la consum este istorie.