- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
proflorin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- uskatu
- **
- 137 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Astra 1997 X16SZR
- Dolj
uskatu
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Din cate am inteles eu, ai inchiderea din fabrica si vrei sa poti inchide/deschide de la distanta (telecomanda). Pentru asta cred ca ai nevoie de un modul de inchidere cu cheie briceag care se leaga la centralizata masinii, cipul se transfera in cheia briceag si bineinteles se copiaza si lama pe cea bruta.
Iar despre costuri, in Craiova am gasit modulul la 70 lei, montajul 40 lei si transferul cipului cu copiatul lamei vreo 30 lei. Am de gand sa fac si eu treaba asta in viitor
Iar despre costuri, in Craiova am gasit modulul la 70 lei, montajul 40 lei si transferul cipului cu copiatul lamei vreo 30 lei. Am de gand sa fac si eu treaba asta in viitor
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Modulul respectiv are doua fire comanda,da cate un plus pe rand,pe fiecare,in functie de comanda,inchis/deschis.In schema modulului ai sa gasesti si suntul care trebuie schimbat in centrala respectiva,pentru a schimba plusul de comanda,in minus.Masina ta este echipata cu impuls de inchidere la minus(masa)La sofer stanga jos,demontezi capacul de pe stalp, si urmaresti manunchiul de fire care trec din stalp spre usa.Depistezi cele doua fire care merg spre centrala /comanda restul de usi,sunt maro/alb,maro/rosu.(culoarea maro,deobicei la Opel marcheaza minusul sau comanda in combinatie cu masa).Legi cele doua fire de comanda ale modulului (nu stiu exact ce culori au,dar sunt pe schema,pe care o vei urmari) la cele doua fire care vin din usa,functie de comanda de actionare,inchis/deschis.
Cam aceeasioperatiune o faci si in cazul montarii unui modul de alarma cu comanda centralizare,se gaseste in aceeasi varianta ca modulul simplu,doar ca are si alarma.In interiorul cheii ai sa gasesti spatiul destinat pozitionarii cipului.Partea tesita spre contact,fixezi cipul cu putin silicon(spatiul este un pic mai mare...)
Operatiunea de montare a unui modul nu dureaza mai mult de 1/2 ore.In cazul alarmei,cam o ora(montat goarna cu trasarea firului,tras fir la intrerupator lampa usa,contact capota motor,fire la contact cu releu,fire la lumini semnalizare/pozitii,alimentare,etc.
Cam aceeasioperatiune o faci si in cazul montarii unui modul de alarma cu comanda centralizare,se gaseste in aceeasi varianta ca modulul simplu,doar ca are si alarma.In interiorul cheii ai sa gasesti spatiul destinat pozitionarii cipului.Partea tesita spre contact,fixezi cipul cu putin silicon(spatiul este un pic mai mare...)
Operatiunea de montare a unui modul nu dureaza mai mult de 1/2 ore.In cazul alarmei,cam o ora(montat goarna cu trasarea firului,tras fir la intrerupator lampa usa,contact capota motor,fire la contact cu releu,fire la lumini semnalizare/pozitii,alimentare,etc.
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
poti folosi un kit thunder(am si eu pe masina) si lucreaza perfect trebuie sa identificifirele principale de la centralizata(cele care duc la portiera soferului) ai legat modulul de centralizata si cam gata..
a si ii gasesti un loc bine ascuns (pt a nu calca pe el cum am facut eu ca nu l-am prins bine....asta ii neatentia, graba si entuziasmul meu)
singura parte mai proasta la cheile briceag after market se strica destul de repede
eu am kit-ul de 2 ani si s-a dus la ambele chei sistemul de pliere a lamelei si blocarea ei pe inchis din cauza ca ii din plastic
dar isi face treaba...ca si telecomanda....eu stau la etajul 4 si masina la ceva distanta de bloc si imi merge perfect telecomanda
a si ii gasesti un loc bine ascuns (pt a nu calca pe el cum am facut eu ca nu l-am prins bine....asta ii neatentia, graba si entuziasmul meu)
singura parte mai proasta la cheile briceag after market se strica destul de repede
eu am kit-ul de 2 ani si s-a dus la ambele chei sistemul de pliere a lamelei si blocarea ei pe inchis din cauza ca ii din plastic
dar isi face treaba...ca si telecomanda....eu stau la etajul 4 si masina la ceva distanta de bloc si imi merge perfect telecomanda
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
http://gamamag.ro/products/...riceag-CA105.html
Eu am asa ceva.Are si deschiderea portbagaj,eu neavand alta optiune,fara buton pe el,doar cel interior,din plansa de bord.Separat gasesti si "banutul" cu sigla OPEL pe care o lipesti(autoadeziva) in locasul siglei
Eu am asa ceva.Are si deschiderea portbagaj,eu neavand alta optiune,fara buton pe el,doar cel interior,din plansa de bord.Separat gasesti si "banutul" cu sigla OPEL pe care o lipesti(autoadeziva) in locasul siglei
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Alea sunt optionale.Nici eu nu le am montate.Senzorul volumetric este pentru interiorul masinii( nu sunt sigur,dar asa ceva aveam pe vectra),mai exact puteam lasa geamul deschis si nu suna nimic pana nu bagai mana in interior... ),iar senzorul de perimetru este cam aceeasi chestie,dar pentru exterior,mai exact se activeaza daca se apropie cineva de masina la o distanta stabilita functie de setare.Mai intai da un bipait de avertisment,apoi daca nu "se iese"din perimetrul respectiv,baga galagie..Chestie setabila pe trepte.Nerecomandata totusi la stilul nostru romanesc,de a parca portiera-n portiera in fata blocului,sau jumatate pe trotuar... Se gaseste un "deranjat" sigur care stresat prea des de bipaituri sa-ti traga vre-un "zoro" sau imitatii de "bandouri" pe laterale cu cheia... din mers... Tot mai buna este alarmarea clasica,la soc,deschidere portiere,imobilizare motor.
Nu am probleme cu cheia,recunosc,sunt la al 2-lea set,un set l-a rupt nevasta-mea,dar asta ca a fortat cu tot dinadinsul in incuietoare (singura ) care era blocata mecanic,bateria moarta...Setul vechi avea totusi aproape 3 ani si nu mi-a creat nici o problema .Asta nou,chiar pare mai durabil.
Nu am probleme cu cheia,recunosc,sunt la al 2-lea set,un set l-a rupt nevasta-mea,dar asta ca a fortat cu tot dinadinsul in incuietoare (singura ) care era blocata mecanic,bateria moarta...Setul vechi avea totusi aproape 3 ani si nu mi-a creat nici o problema .Asta nou,chiar pare mai durabil.
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu ce profil are cheia la tine...Probabil se poate copia lama pe lama bruta.In cazul meu,avand cheile standard,modelul vechi,am scos cip-ul din carcasa,apoi am demontat lama de pe carcasa originala Opel,folosind o suflanta cu aer cald(chestie din aia,ca un feon,nu stiu exact cum se cheama) ,apoi am pilit capatul care era prins de carcasa pana am ajuns la cotele cat sa intre in locasul port-cheie,vre-o 4 mm.Normal acel locas este prevazut cu 2 surubele de fixare a lamelei.Ei,eu nu le-am folosit,nici acum,nici acum 3 ani,am bagat capatul lamelei in Loctite (adeziv instant,gen "Picatura"),apoi l-am indtrodus in locas.Ca sa transfer lamela acum,de pe cealalta cheie,am incercat cu 2 patenti,dar nu am reusit s-o desfac,asa ca am demontat carcasele si am transferat tot suportul lamelei,asa de bine sau fixat.Acum,stiu eu?Probabil de aia nici nu am avut problemele de care se plangeau unii cum am mai citit pe aici,folosind acele surubele doar,in timp probabil s-ar fi slabit..(?).. Atentie la cip.Nu stiu cum este la tine,dar la mine a trebuit sa curat plasticul din aproape in aproape cu un cutter,atent sa nu ating si cip-ul,care era cam...lipit in carcasa...Apoi,cum am mai spus,am folosit putin silicon (standard,transparent) sa se fixeze cip-ul in noua carcasa,locasul fiind mai maricel.Nu-i mare inginerie,doar rabdare sa ai.Succes!
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cidul1
- OP
- 355 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Antara 2008 Z20DMH
- Sibiu
cidul1
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Sibiu
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Dupa sarbatori ma apuc de montaj ,..micky001 '' spune-mi :
1 -unde ai montat unitatea centrala ?
2 -firul de la antena l-ai lasat asa cum este ? (la ce distanta bate telecomanda )
3 -senzorul de soc ,unde l-ai montat ?
4 -sirena ,ai pus-o langa claxon ?
Cheia ,am confectionat-o din cea veche ,exact ca tine ,(lipita cu ,,picatura '') ,a iesit ,,beton'' ,i-am pus cipul, tot cu silicon (negru) si am o cheie briceag functionala, facuta de mine, dupa sfaturile tale.
Iti multumesc...
Toate cele bune.
1 -unde ai montat unitatea centrala ?
2 -firul de la antena l-ai lasat asa cum este ? (la ce distanta bate telecomanda )
3 -senzorul de soc ,unde l-ai montat ?
4 -sirena ,ai pus-o langa claxon ?
Cheia ,am confectionat-o din cea veche ,exact ca tine ,(lipita cu ,,picatura '') ,a iesit ,,beton'' ,i-am pus cipul, tot cu silicon (negru) si am o cheie briceag functionala, facuta de mine, dupa sfaturile tale.
Iti multumesc...
Toate cele bune.
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ma bucur ca te-ai descurcat si brava la tine!
Firul antenei l-am "orientat "in sus.Bate cam 50,70m,uneori mai mult,depinde din ce parte actionezi.Unitatea am instalat-o in spatele capacului lateral de la picioare sofer,ai destul spatiu inauntru,si oricum ai toate legaturile de facut acolo,in acea zona.Tot acolo gasesti firele care duc la motorasul servo inchidere,contactul stalp deschidere usa,trecerea spre compartimentul motor(desfaci capacul de deasupra pedalelor,evident,si ai sa gasesti in coltul din stanga sus trecerea instalatiei spre compartimentul motor.Cablurile trec printr-un manson de cauciuc.Intepi cauciucul intr-o zona mai moale cu o sarma mai rezistenta, impingi sarma cat s-o poti apuca pe parte dinspre motor,apoi de capatul ramas in interior prinzi firele pe care vrei sa le treci dincolo cu izolerband,prinderea facand-o in lungul sarmei calauza,pe care le "bandajezi in lung cam 5 cm,continuand cu bandajarea,cat mai stransa si cat mai subtire,inca 2, 3cm spre capatul dinspre motor,apoi treci pe partea cealalta si tragi de sarma,trecand firele dincolo prin garnitura de cauciuc.Astfel vor ramane si izolate de respectivul cauciuc.Odata trecute,e bine sa le introduci printr-un tub varmesh)Ai de trecut spre motor firul pentru goarna (plusul doar,minusul se leaga direct la caroserie,cu surubul de fixare a goarnei),firele pentru semnalizatoare,(eu le-am tras pana la lampile de semnal laterale,unde m-am legat de firul lor de plus-fiecare bord,fir separat,altfel te trezesti ca ai in loc de semnalizare,semnal de avarie...),fir pentru contact efractie-capota(optional)Alimentarea o gasesti la tabloul sigurante,de unde iei un plus permanent.Minusul de oriunde,chiar si caroserie,nu conteaza.Firul de la led,l-am trecut tot pe acolo,lasand de data asta un cablu calauza din coltul parbrizului stanga(dinspre interior privind)intre parbriz-bord-stalp,apoi am "bandajat"ledul de cablul calauza si l-am tras in sus ,dupa care l-am fixat intre plansa bord si parbriz folosind o bucatica de adeziv double face.Senzorul de soc l-am fixat cu double face in laterala bordului.Aici eu am capace,si in stanga ,si in dreapata lui,l-am scos pe cel din stanga (sofer ) si am fixat senzorul de o zona a caroseriei din spatele capacului.Sezorul trebuie sa fie lipit pe caroserie,pentru a primi socurile ferm.Lipirea lui pe elementele de plastic,gen plansa bord,etc,atenueaza socurile,implicit raspunsul alarmei diminuat.Plus de asta,am acces la eventualele reglaje,sa nu sune chiar la orice picatura de ploaie pe plafon.Ai observat potentiometrul de reglaj, reglaj pe care-l faci la sfarsit,functie de preferinte,prin tatonare.Sirena am montat-o pe traversa fata,sus,intre faruri cum se spune,in spatele grilei.Dar asta o faci in functie de pozitia pe care o ai in compartiment,nu conteaza unde ,doar s-o montezi putin aplecata in jos(nu retine apa si propagarea galagiei e mai buna decat orientata doar spre inainte )Ai si functia deschidere portbagaj.Acum,depinde de tine daca o folosesti sau nu.Alarmele astea vin in 2 variante.Una cu buton dedicat deschidere portbagaj(cel din mijloc),alta cu silent in mijloc,si deschidere portbagaj prin tinerea apasat pe deschis 2 secunde.Depinde acum ce model ai tu.Si ,evident daca ai servo-motor la portbagaj,tipul de inchidere al lui.
Butonul by-pass,eu l-am montat sub plansa de bord,deasupra pedalei de ambreiaj,in stanga,dar tu poti sa-l montezi unde vrei,unii l-au lipit chiar pe capacul stalpului,in apropierea clapetei capota.Este necesar sa-l ai,deoarece te mai lovesti de vre-o programare,eroare de citire la baterie consumata cheie,etc.
Ca o distractie,cheile au un sistem anti-citire(scanare).Atata timp cat tii apasat un buton,oricare(eu ma mai joc cu "silent",cheile/telecomenzile celor din jurul tau in parcare (cum ma mai joc eu pe la Carrefour,cand astept nevasta...) se blocheaza.Sa-i vezi cum dau baietii "na-na" la ele ca nu le raspund inchiderile... ... Ce sa-i faci?Ma plictisesc si eu,stii cat stau femeile la cumparaturi... Succes la montare!
Firul antenei l-am "orientat "in sus.Bate cam 50,70m,uneori mai mult,depinde din ce parte actionezi.Unitatea am instalat-o in spatele capacului lateral de la picioare sofer,ai destul spatiu inauntru,si oricum ai toate legaturile de facut acolo,in acea zona.Tot acolo gasesti firele care duc la motorasul servo inchidere,contactul stalp deschidere usa,trecerea spre compartimentul motor(desfaci capacul de deasupra pedalelor,evident,si ai sa gasesti in coltul din stanga sus trecerea instalatiei spre compartimentul motor.Cablurile trec printr-un manson de cauciuc.Intepi cauciucul intr-o zona mai moale cu o sarma mai rezistenta, impingi sarma cat s-o poti apuca pe parte dinspre motor,apoi de capatul ramas in interior prinzi firele pe care vrei sa le treci dincolo cu izolerband,prinderea facand-o in lungul sarmei calauza,pe care le "bandajezi in lung cam 5 cm,continuand cu bandajarea,cat mai stransa si cat mai subtire,inca 2, 3cm spre capatul dinspre motor,apoi treci pe partea cealalta si tragi de sarma,trecand firele dincolo prin garnitura de cauciuc.Astfel vor ramane si izolate de respectivul cauciuc.Odata trecute,e bine sa le introduci printr-un tub varmesh)Ai de trecut spre motor firul pentru goarna (plusul doar,minusul se leaga direct la caroserie,cu surubul de fixare a goarnei),firele pentru semnalizatoare,(eu le-am tras pana la lampile de semnal laterale,unde m-am legat de firul lor de plus-fiecare bord,fir separat,altfel te trezesti ca ai in loc de semnalizare,semnal de avarie...),fir pentru contact efractie-capota(optional)Alimentarea o gasesti la tabloul sigurante,de unde iei un plus permanent.Minusul de oriunde,chiar si caroserie,nu conteaza.Firul de la led,l-am trecut tot pe acolo,lasand de data asta un cablu calauza din coltul parbrizului stanga(dinspre interior privind)intre parbriz-bord-stalp,apoi am "bandajat"ledul de cablul calauza si l-am tras in sus ,dupa care l-am fixat intre plansa bord si parbriz folosind o bucatica de adeziv double face.Senzorul de soc l-am fixat cu double face in laterala bordului.Aici eu am capace,si in stanga ,si in dreapata lui,l-am scos pe cel din stanga (sofer ) si am fixat senzorul de o zona a caroseriei din spatele capacului.Sezorul trebuie sa fie lipit pe caroserie,pentru a primi socurile ferm.Lipirea lui pe elementele de plastic,gen plansa bord,etc,atenueaza socurile,implicit raspunsul alarmei diminuat.Plus de asta,am acces la eventualele reglaje,sa nu sune chiar la orice picatura de ploaie pe plafon.Ai observat potentiometrul de reglaj, reglaj pe care-l faci la sfarsit,functie de preferinte,prin tatonare.Sirena am montat-o pe traversa fata,sus,intre faruri cum se spune,in spatele grilei.Dar asta o faci in functie de pozitia pe care o ai in compartiment,nu conteaza unde ,doar s-o montezi putin aplecata in jos(nu retine apa si propagarea galagiei e mai buna decat orientata doar spre inainte )Ai si functia deschidere portbagaj.Acum,depinde de tine daca o folosesti sau nu.Alarmele astea vin in 2 variante.Una cu buton dedicat deschidere portbagaj(cel din mijloc),alta cu silent in mijloc,si deschidere portbagaj prin tinerea apasat pe deschis 2 secunde.Depinde acum ce model ai tu.Si ,evident daca ai servo-motor la portbagaj,tipul de inchidere al lui.
Butonul by-pass,eu l-am montat sub plansa de bord,deasupra pedalei de ambreiaj,in stanga,dar tu poti sa-l montezi unde vrei,unii l-au lipit chiar pe capacul stalpului,in apropierea clapetei capota.Este necesar sa-l ai,deoarece te mai lovesti de vre-o programare,eroare de citire la baterie consumata cheie,etc.
Ca o distractie,cheile au un sistem anti-citire(scanare).Atata timp cat tii apasat un buton,oricare(eu ma mai joc cu "silent",cheile/telecomenzile celor din jurul tau in parcare (cum ma mai joc eu pe la Carrefour,cand astept nevasta...) se blocheaza.Sa-i vezi cum dau baietii "na-na" la ele ca nu le raspund inchiderile... ... Ce sa-i faci?Ma plictisesc si eu,stii cat stau femeile la cumparaturi... Succes la montare!