Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bebix

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Buna, problema mea ii urmatoarea, dispare pur si simplu apa din vas dupa doar 30 km facuti. Nu am umezeala sub presuri, nu vad nici un furtun sa umezeasca. Se poare sa fie dusa garnitura de chiuloasa? asa multa apa sa manance? Crying or Very sad Urmaresc problema asta de vreo 3 saptamani si nu vad unde este " buba". Astept pareri. MUltumes. PS: am opel astra F 93"
Skip ads

  • C16NZ

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Iti dispare apa doar in mers? Scade nivelul la apa si cand masina e parcata? Daca seara completezi pana la max. dimineata se observa diverenta de nivel?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Verifica pompa de apa.
  • bebix

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca dispare daca sta pe loc. Din cate am observat eu dispare doar in mers. Am sa merg vineri pe un canal la un mecanic sa verificam mai amanuntit. Va tin la curent.
  • C16NZ

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si la mine pierdea cate putin dar indeajuns incat sa fie sacaitor. Era fisurat radiatorul pe partea dinspre spoiler. Loc cu vizibilitate mica si greu de depistat.
  • bebix

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la mecanic si nu stie nici el unde dispare apa, doar da cu presupusul. Intre timp am vazut o posibila problema la termocupla , nu porneste cea ce inseamna ca fierbe apa si iese probabil pe supapa de la vasul de apa. Saptamana viitoare incerc sa fac termocupla si sa vad atunci ce sa rezolvat.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
la mine a fost garnitura de chiulasa, cam 3L pierduti la 1100 km.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai schimbat-o? S-a rezolvat?
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Ai schimbat-o?


da, am facut singur toata operatia, am facut planeitatea si rectificat supapele la chiulasa daca tot era demontata, am facut cam 2500 km pana acum si nivelul este normal.
  • zaytsuca

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Era un topic care se potrivea bine cu masina mea dar vad ca e inchis Astra g 1.7 diesel - o masina cu probleme fara sfarsit! Sad( asa ca scriu aici pe topicul dedicat.

De cand am luat masina toata apa din vasul de expansiune o vad cursa prin jurul lui, tot locul e plin de antigel. Am verificat supapa de la buson si era stricata, am luat alt buson nou de cielo ca cica se potriveste iar azi dupa o tura mai in forta prin oras mi s-a golit tot vasul de expansiune. Desigur ca in jurul lui era "balta".
Care e cauza ca da pe afara si ce as putea sa-i fac?
Nu mi se abureau gemurile asta iarna, nu scoate fum alb si nu am antigel in ulei.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu am avut un furtun cipit pe unde vierdeam antigelu , era fix sub vasu de expansiune
  • zaytsuca

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Daca incep iar sa ma plang zice lumea ca am ceva cu opel... dar totusi... Ieri am ramas de 2 ori fara apa pe intalatie deoarece mi-a sarit furtunul care iese din termostat, am schimbat 3 dopuri de la vasul de expansiune crezand ca ele sunt de vina dar fara succes. Presiunea mare in sistemul de racire mi-a smuls furtunul, ca sa ajung acasa (eram pe la Botosani, deci vrei 130km departare de Piatra Nt) am infiletat dopul doar de forma si la fiecare 20-30km completam cu cate 3-4 litri de apa.
Prima data cand a sarit furtunul, desi nu mai era apa in instalatie decat in radiator, nu mi-am dat seama decat atunci cand temp. a trecut de 95 grade si a inceput sa miroase a fum in masina...idiotii de la opel nu au fost in stare sa monteze un senzor in vasul de expansiune, sa stie omul cand nu mai are apa. Este un asemenea senzor da in radiator, ramai fara apa in motor si nu stii, radiatorul nu se goleste decat daca scoti furtunul din parte de jos...niste cretini de proiectanti.

Singura solutie e sa dau jos chiuloasa, sa schimb ganitura de chiuloasa si cred ca si chiuloasa....mda, bune masini.
Noroc ca mi-au inchis mozii topicul...nu se mai pot aduna la 1 loc toate problemele astea clasice la astra y17dt
  • sorinnepotu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
raman fara apa in vasul de expanxiune si am sub presuri balta, dar nu stiu pe unde pierde k nu se vede nimic, clima merge si rece si cald,asta e doar una din multe probleme
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca ai tutorial de schimbare a o-ringurilor de la caloriferul din interior. multa manopera ca pretul lor este mic.
@zaytsuca - tu ai verificat daca termostatul iti functioneaza corect? daca este blocat pe inchis iti face presiune si da afara antigelul. In alta ordine de idei, esti inconstient daca umbli asa cum masina si dai vina pe cei de la Opel. Daca pierzi presiunea din cilindri pe la garnitura de chiuloasa iara iti scoate antigelul afara... asta se vede insa ca bolboroseste apa in vasul de antigel.
Ca si concluzie, sa sti ca tine si de utilizator nu doar de fabricant. Putea sa fie si BMW daca utilizatorul isi bate joc de masina cedeaza si aia ca nu este decat o bucata de fier.
  • sorinnepotu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu dau vina pe nimeni k sunt multumit de ,,furia negra,, doar k vreau sa rezolv problema ,numai k e dubioasa k nu stiam cum ajunge apa din vas sub presuri ,am mai auzit k trebuie desfundata conducta de condens.
  • zaytsuca

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@mikyboy - se montase termostat nou acum 3 luni deci nu ala era de vina. Cum sunt inconstient daca trebuia sa ajung acasa? Trebuia poate sa platesc vreo platforma sa ma aduca de la 130km si sa platesc cat jumate din masina... buna treaba.

Cum sa nu dau vina pe cei de la opel cand nu au fost in stare sa monteze un senzor in vasul de expansiune? Sau cum sa nu dau vina pe ei cand am fost refuzat la service zicand ca ei nu schimba garnitura de chiuloasa la y17dt pentru ca sigur e chiuloasa de vina si nu au ce sa ii faca decat sa iau una noua. Si stii cat costa? 88 milioane.... si sa mai zic ceva, unui amic i-a crapat chiuloasa la un audi a4 din 2010 (defect de fabricatie cica) si chiuloasa lui costa 78mil sau 68 mil cu chiuloasa stricata la schimb...se pare ca cei de la opel sunt mai smecheri.

De batut joc nu cred ca mi-am batut joc, am pus numai piese originale pe ea....oricum am vandut-o cu 2400E si nu vreau sa mai aud de opel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR