- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- bulbazar
- **
- 498 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2000 y20dth
- Alta tara
bulbazar
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- George_Geo
- *
- 31 mesaje
- din 05 Aug 2010
- Vectra 2008 Z19DT
- Teleorman
George_Geo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
Daca vrei sa dai rezervorul jos ai nevoie de o zi libera.este ceva de munca.In primul rand ai nevoie de un elevator sau de o groapa(in garaj sau rampa)eu am ineput prin desfacerea celor doua furtune care intra in rezorvor(tur -retur de sub bancheta)apoi incepe treaba mai "murdara"cum urmeaza.dam roata din dreapta spate jos,desfaci carenajul si sub el ai sa gasesti canistra de vapori la care vin 2 furtunase ce duc pana in rezervor.le desfaci de acolo si apoi urmeaza sa dai esapamentu`jos.Ai decat 2 surubele la Catalizator ce trebuiesc desfacute si apoi dai toba finala si cea de mijloc jos care raman impreuna.Iar apoi raman decat 4 suruburi pe tubulara de 15 din cate imi amintesc de desfacut care tin rezervorul prins de masina.si mai sunt 2 coliere tot langa rezervor care sunt de la alimentare rezervor si preaplin.Daca doresti te pot ajuta cu sfaturi mai multe si prin tel.Nu cred ca este mare diferenta.vad ca ai Astra G.Numai Bine
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Acum ca am vazut si pozele colegului @George_Geo (cu sorbul 90% obturat) sincer am cam intrat si eu la idei - deci va trebui neaparat sa ma bag sa-l curat si eu pe al meu. Mai ales ca saptamana asta mi-am programat o spalare la intercooler pe interior + alte lucrari pentru ca motorul sa respire un pic mai bine, deci masina va sta pe dreapta cateva zile.
O sa revin cu poze daca gasesc si la mine sorbul plin de mizerie, masina are 201.000km in bord, cu ultimii 35.000km facuti pe Romania.
O sa revin cu poze daca gasesc si la mine sorbul plin de mizerie, masina are 201.000km in bord, cu ultimii 35.000km facuti pe Romania.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bulbazar
- **
- 498 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2000 y20dth
- Alta tara
bulbazar
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- bulbazar
- **
- 498 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2000 y20dth
- Alta tara
bulbazar
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Bun, azi a fost ziua in care am avut un pic de timp sa ma ocup de sorbul de motorina. In rezervor mai erau 6-7l de motorina, eram in zona rosie pe indicatorul de combustibil. Am demontat bancheta din spate dreapta, am tras afara capacul de plastic care tine praful si mirosul de motorina departe de habitaclu, am scos conducta de tur, retur si mufa plutitorului, am dat cu WD40 si apoi dupa 10min am batut cu un ciocan+surubelnita in colierul din inox pâna l-am rotit sa-l pot extrage afara. Inainte sa-l scot, am spalat bine locul cu o pensula cu motorina si am sters, apoi am desfacut capacul, am tras afara siguranta interioara de la mufa plutitorului si apoi mufa plutitorului, am apasat cele 3 cleme de la canitza de motorina si am scos afara sorbul :
Acesta nu era prea murdar, defapt mizerie era doar in interiorul sorbului (ca un praf fin maroniu) dar pe fundul rezervorului acolo unde trage sorbul motorina era ceva mizerie. Dar nu multa pentru 200.00km cat are masina acum (din care 35.000km facuti prin Romania) :
Bun, si cum sa scot afara toata mizeria de pe fund ? M-am tot gandit si pana la urma am cumparat o seringa de 50ml si un set complet de perfuzie de la farmacie, am pus partea cu cauciucul in seringa si am decupat partea cu picuratorul astfel incat sa fie ca un clopot cu capul in jos si i-am scos afara sita ca avea si sita in capat :
Si uite-asa cu ceva chinuiala am tras afara cu seringa prin furtunul perfuziei toata mizeria cu o parte din motorina ramasa, am scos afara aproximativ 2l de motorina cu jeg, tragand mai multe serigi de pe fund :
Apoi cu o surubelnita foarte subtire am desfacut si sita dinspre interior ca sa pot curata sorbul si in interior :
La final, la remontare am curatat bine sorbul si am pus totul la loc, insa am remontat fara garnitura de etansare a capacului sorbului fata de gura rezervorului. Defapt nici nu am stiut ca are asa ceva, cand a scos-o tata la demontare... eu eram in casa si spalam de zor la colierul exterior de strangere.
Mi s-a parut mie ca e cam mare jocul intre capacul cu conductele si rezervor, dar am zis ca prin strangere se va etansa. Si oricum exista capacul din plastic sa tina mirosul de motorina afara. Defapt nici nu ne-a trecut prin cap ca mai trebuie si ceva care sa etanseze acolo, ca sa nu curga motorina pe afara. Tata a uitat de garnitura si eu care nici nu am vazut-o macar, ce sa ma mai gandesc ca ar trebui sa fie si o garnitura acolo :
Si directia la PECO, la 54.66l a sarit pistolul, si continui usor sa mai bag. De obicei intra pana la 60l insa de data asta intra cam repede si usor, dupa cel mult 2min am ajuns la 60,55l m-am bucurat mi-am zis uite ca acum pot sa bag mai repede pana la maxim dar l-am vazut pe angajatul de la PECO venind in fuga care mi-a zis sa opresc ca am facut balta sub masina (!). Bravo mie !
Inapoi acasa, EPC3, rezervor si fiting-uri si surpriza : trebuie sa existe si o garnitura de etansare. Tata isi aminteste ca era una, cautam ca nebunii, nu gasim nicaieri in masina, afara, in casa, etc... La masina... dedesupt iar balta de motorina. Las masina acasa si ma duc pe jos la magazin, comand garnitura noua pe original, 13lei cu livrare pe maine dimineata.
Costuri operatiune :
- 150ml motorina pentru curatare si o pensula de par : 6lei
- seringa 50ml : 3,5lei
- set perfuzie : 2lei
- 2h de lucru, 2 persoane.
Costuri aditionale (plata pe prostie, ca nu mi-am pus capul la treaba pe final de operatiune) : 7-8l motorina (~50lei) si o garnitura de etansare noua 13lei.
L.E:
M-am uitat acum mai bine la poze daca tot am descarcat aparatul foto in PC si iata si garnitura care-mi lipseste - se poate vedea clar in poza a 6-a cum sta (cuminte) cazuta in rezervor, peste canitza de unde trage motorina sorbul ! Bravo mie, inca o data ! Maine va trebui sa o scot de acolo, având acum rezervorul plin de motorina !
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mar 22 Mai, 2012 9:59 pm, modificat de 7 ori în total
Acesta nu era prea murdar, defapt mizerie era doar in interiorul sorbului (ca un praf fin maroniu) dar pe fundul rezervorului acolo unde trage sorbul motorina era ceva mizerie. Dar nu multa pentru 200.00km cat are masina acum (din care 35.000km facuti prin Romania) :
Bun, si cum sa scot afara toata mizeria de pe fund ? M-am tot gandit si pana la urma am cumparat o seringa de 50ml si un set complet de perfuzie de la farmacie, am pus partea cu cauciucul in seringa si am decupat partea cu picuratorul astfel incat sa fie ca un clopot cu capul in jos si i-am scos afara sita ca avea si sita in capat :
Si uite-asa cu ceva chinuiala am tras afara cu seringa prin furtunul perfuziei toata mizeria cu o parte din motorina ramasa, am scos afara aproximativ 2l de motorina cu jeg, tragand mai multe serigi de pe fund :
Apoi cu o surubelnita foarte subtire am desfacut si sita dinspre interior ca sa pot curata sorbul si in interior :
La final, la remontare am curatat bine sorbul si am pus totul la loc, insa am remontat fara garnitura de etansare a capacului sorbului fata de gura rezervorului. Defapt nici nu am stiut ca are asa ceva, cand a scos-o tata la demontare... eu eram in casa si spalam de zor la colierul exterior de strangere.
Mi s-a parut mie ca e cam mare jocul intre capacul cu conductele si rezervor, dar am zis ca prin strangere se va etansa. Si oricum exista capacul din plastic sa tina mirosul de motorina afara. Defapt nici nu ne-a trecut prin cap ca mai trebuie si ceva care sa etanseze acolo, ca sa nu curga motorina pe afara. Tata a uitat de garnitura si eu care nici nu am vazut-o macar, ce sa ma mai gandesc ca ar trebui sa fie si o garnitura acolo :
Si directia la PECO, la 54.66l a sarit pistolul, si continui usor sa mai bag. De obicei intra pana la 60l insa de data asta intra cam repede si usor, dupa cel mult 2min am ajuns la 60,55l m-am bucurat mi-am zis uite ca acum pot sa bag mai repede pana la maxim dar l-am vazut pe angajatul de la PECO venind in fuga care mi-a zis sa opresc ca am facut balta sub masina (!). Bravo mie !
Inapoi acasa, EPC3, rezervor si fiting-uri si surpriza : trebuie sa existe si o garnitura de etansare. Tata isi aminteste ca era una, cautam ca nebunii, nu gasim nicaieri in masina, afara, in casa, etc... La masina... dedesupt iar balta de motorina. Las masina acasa si ma duc pe jos la magazin, comand garnitura noua pe original, 13lei cu livrare pe maine dimineata.
Costuri operatiune :
- 150ml motorina pentru curatare si o pensula de par : 6lei
- seringa 50ml : 3,5lei
- set perfuzie : 2lei
- 2h de lucru, 2 persoane.
Costuri aditionale (plata pe prostie, ca nu mi-am pus capul la treaba pe final de operatiune) : 7-8l motorina (~50lei) si o garnitura de etansare noua 13lei.
L.E:
M-am uitat acum mai bine la poze daca tot am descarcat aparatul foto in PC si iata si garnitura care-mi lipseste - se poate vedea clar in poza a 6-a cum sta (cuminte) cazuta in rezervor, peste canitza de unde trage motorina sorbul ! Bravo mie, inca o data ! Maine va trebui sa o scot de acolo, având acum rezervorul plin de motorina !
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mar 22 Mai, 2012 9:59 pm, modificat de 7 ori în total
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Thor_
- **
- 118 mesaje
- din 01 Jan 2011
- Corsa 2001
- Prahova
Thor_
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
@ahappyuser Masinuta a rulat ceva pe gaz austriac, doar nu te asteptai sa gasesti balauri in rezervor. Parca ti-am zis cand ne-am intalnit ca eu cat am stat in Austria alimentam fara grija atat balena cat si Astra de unde era mai ieftin fara frica ca statia este no-name.
Acum ca tot m-ati facut curios cred ca o sa fac si eu operatiunea asta de curatare cat de curad.
Acum ca tot m-ati facut curios cred ca o sa fac si eu operatiunea asta de curatare cat de curad.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Azi a venit garnitura de etansare pentru rezervor pe original :
Am demontat gura rezervorului si am gasit garnitura veche plutind frumos agatata pe plutitor :
Cea veche am scos-o afara si apoi am pus-o pe cea noua, a durat ceva timp pana am gasit pozitia corecta si abia apoi am putut presa pe ea cu capacul metalic ca sa pot monta si inelul exterior de strangere.
Deocamdata pare ca totul e ok, mai am doar ceva emotii la urmatorul plin.
Am demontat gura rezervorului si am gasit garnitura veche plutind frumos agatata pe plutitor :
Cea veche am scos-o afara si apoi am pus-o pe cea noua, a durat ceva timp pana am gasit pozitia corecta si abia apoi am putut presa pe ea cu capacul metalic ca sa pot monta si inelul exterior de strangere.
Deocamdata pare ca totul e ok, mai am doar ceva emotii la urmatorul plin.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
la cat costa motorina la noi ar trebui sa nu avem nevoie nici de filtre ) am fost o vara in spania la cineva si respectivul a vrut sa schimbe filtru de motorina la un pasat dupa 60k km de cand nu il mai schimbase.nu era nici ca nou dar oricum nici f murdar nu era....si nu am auzit pe nimeni de acolo sa se planga de calitatea motorinei care app e mai ieftina ca la noi(sa nu mai zic ce salarii au aia)...asta e schimbam mereu filtre sa nu fie mai rau
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Garnitura cu codul respectiv este pentru rezervor de Vectra B cu motorizari diesel X17DT, X20DT(LH), Y20DTH, Y22DTR.
Pentru rezervorul tau verifica daca garnitura respectiva are acelasi cod aici.
Pentru rezervorul tau verifica daca garnitura respectiva are acelasi cod aici.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris: Mai ales ca saptamana asta mi-am programat o spalare la intercooler pe interior
Colegu zimi si mie daca ai mai reusit sa speli intercoolerul, ca poate ma apuc si eu de al meu sa il spal putin ca cine stie ce mai gasesc si eu pe acolo, si cum ai procedat. Weekend placut la toti opelistii
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Da, l-am curatat (ceva detalii aici) insa nu foarte eficient... nu am putut sa-l dau jos de pe masina pentru ca trebuia sa scot mai intai condensatorul de A/C care avea suruburile intepenite de rugina (am tras de ele, dar degeaba). A fost ceva ulei in intercooler, l-am spalat cu motorina si l-am scurs insa diferente majore in mersul motorului nu le-am observat.
Daca pot sa numesc un beneficiu, acesta ar fi ca apa cu antigel in motor se incalzeste putin mai tarziu (cu cateva zeci de secunde) daca îi dau forja la motor si se raceste un pic mai repede (cu cateva minute) dupa forja sau o panta prelungita decat se intampla inainte de spalarea intercooler-ului. Pana la urma acesta a fost motivul principal pentru care mi-am spalat intercooler-ul, ca sa-mi mearga motorul ceva mai rece in conditii de stres si imediat dupa.
Daca pot sa numesc un beneficiu, acesta ar fi ca apa cu antigel in motor se incalzeste putin mai tarziu (cu cateva zeci de secunde) daca îi dau forja la motor si se raceste un pic mai repede (cu cateva minute) dupa forja sau o panta prelungita decat se intampla inainte de spalarea intercooler-ului. Pana la urma acesta a fost motivul principal pentru care mi-am spalat intercooler-ul, ca sa-mi mearga motorul ceva mai rece in conditii de stres si imediat dupa.