stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut! Ieri cand veneam spre casa, observ iesind un fum de sub capota. Trag pe dreapta bineinteles sa vad care-i treaba si cand salt capota surpriza, motorul meu era balta de motorina, daca mai mergeam putin va dati seama ce se intampla. Verific filtru si era in ordine, dau sa pornesc din nou sa vad de unde era problema dar nu mai apuc sa pornesc deoarece doar am pus contactul si sarea motorina de la furtunul de presiune chiar langa filtru ca la fantana arteziana, arunca vreo 3 metri in fata. Cu ajutorul unul localnic care a avut un furtun rezistent l-am schimbat si am ajuns acasa. M-am interesat cat costa acel furtun si la reprezentanta in Ploiesti e 700 lei. Enorm de mult. Acum va intreb ce parere aveti sa mai merg cu furtunul improvizat sau sa pun originalul. Singura diferenta e ca acesta se cam umfla cand pun contactul datorita presiunii. Masina este opel vectra c 2005 1.9 150 cai. Astept parerile voastre.
stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ce tare esti.., pai ce raspuns ai vrea sa primesti...ce crezi ca se poate intampla daca mergi cu furtunul ala improvizat? poate iti cedeaza ambreajul, sau nu mai merge radioul...cine stie...? Daca nu vrei sa dai 700 de lei pe unul nou, cauta pe la dezmembrari si daca nici asa nu iti convine, mergi asa in continuare cu furtunul ala dar, cred ca sti si singur ca la un moment dat se va sparge...doar singur ai spus ca se umfla de la presiune... oricum vad ca furtunele astea de prin motor au tendinta sa coste mai mult decat piese complicate de pe masina, auzi pret pentru 30 cm de furtun...700 ron , noroc ca nu ai nevoie de un metru ca te costa cat tot kitul de ambreaj plus volanta...
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- doggfatther
- **
- 184 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Boala lor ... i-a cedat si mie acum cateva zile , la fel ,fum sub capota balta de motorina, mi s-a oprit motorul ca aveam aproape rezervorul gol (mi-a aruncat afara vreo 5 litri) . mi-a pus mecanicul un stut metalic si 2 coliere, dar tot se prelinge pe langa, am impresia ca acele coliere nu prea strang cum trebuie.
Cerere oferta dibas bucuresti - 550 ron furtunul cu tot cu teava, si 150 ron manopera... Tu ai noroc ca nu e sertizat ca al colegului din ultima poza, si au tevile cu "gura" pentru stragnerea colierului. Rezolvi simplu cu 50 cm de furtun de combustibil si 2 coliere zdravene.
Cerere oferta dibas bucuresti - 550 ron furtunul cu tot cu teava, si 150 ron manopera... Tu ai noroc ca nu e sertizat ca al colegului din ultima poza, si au tevile cu "gura" pentru stragnerea colierului. Rezolvi simplu cu 50 cm de furtun de combustibil si 2 coliere zdravene.
- doggfatther
- **
- 184 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
hyross
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
hyross
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
hyross
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Simplu se sparg ca sunt de foarte proasta calitate, furtunul in cauza desi este gros este foarte moale si are o insertie pusa acolo in bataie de joc. Am patit si eu acum cativa ani sa mi se sparga acel furtun de tur printre multe alte probleme ale masinii.
Solutia ca sa iau masina din drum de la 130 de km de casa, am taiat partea metalica care fixa furtunul spart pe teava si cum aveam la firma cateva furtune hidraulice de la utilaje de marime asemanatoare si coliere definitive care se stangeau cu un cleste special am pus un furtun din acela si asa a ramas n-am mai cautat sa-l schimb oricum cu acel furtun mai degraba se sparge teava decat el.
Solutia ca sa iau masina din drum de la 130 de km de casa, am taiat partea metalica care fixa furtunul spart pe teava si cum aveam la firma cateva furtune hidraulice de la utilaje de marime asemanatoare si coliere definitive care se stangeau cu un cleste special am pus un furtun din acela si asa a ramas n-am mai cautat sa-l schimb oricum cu acel furtun mai degraba se sparge teava decat el.
olteanuu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
Scuzati de noul mesaj dar nu mai pot edita cel anterior.
Am fost la cineva care se ocupa cu furtune hidraulice destul de serioase.
Ar outea sa schimbe furtunul fara problema de la cele doua puncte de imbinare.
Problema este ca furtunul daca il faci scurt face un unghi destul de scurt la imbinarea de jos si posibil sa se sugrume.
Daca il faci mai lung nu stiu cat de ok va fi. Posibil tot sa fie problema cu unghiul mic.
Voi ce parere aveti, cei care ati facut o improvizatie ceva?
Confirm faptul ca furtunul pe original e intradevar 480 lei. Nu exista aftermarket.
Multumesc.
Am fost la cineva care se ocupa cu furtune hidraulice destul de serioase.
Ar outea sa schimbe furtunul fara problema de la cele doua puncte de imbinare.
Problema este ca furtunul daca il faci scurt face un unghi destul de scurt la imbinarea de jos si posibil sa se sugrume.
Daca il faci mai lung nu stiu cat de ok va fi. Posibil tot sa fie problema cu unghiul mic.
Voi ce parere aveti, cei care ati facut o improvizatie ceva?
Confirm faptul ca furtunul pe original e intradevar 480 lei. Nu exista aftermarket.
Multumesc.
Razvanxxr
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Astazi in mers mi s-a oprit masina si mi-a aparut martorul cheie, mirosea a motorina dar am dat iar cheie sa vad care e problema, dupa ce am observat ca nu porneste iar, am coborat sa verific aveam dara de motorina, am deschis capota si furtunul care iese din filtrul de motorina catre motor este fisurat mi-a aruncat vre-o 5 litrii.. Acum intrebarile mele sunt: 1. Are ceva daca am pornit-o din nou cu furtunul spart? 2. Ma puteti ajuta cu detalii despre furtunul respectiv? La ce presiune lucreaza si daca se poate pune unul improvizat.. Tin sa precizez ca pacienta este un Astra H 1.3cdti.
Va multumesc anticipat! Fiti prudenti!
Astazi in mers mi s-a oprit masina si mi-a aparut martorul cheie, mirosea a motorina dar am dat iar cheie sa vad care e problema, dupa ce am observat ca nu porneste iar, am coborat sa verific aveam dara de motorina, am deschis capota si furtunul care iese din filtrul de motorina catre motor este fisurat mi-a aruncat vre-o 5 litrii.. Acum intrebarile mele sunt: 1. Are ceva daca am pornit-o din nou cu furtunul spart? 2. Ma puteti ajuta cu detalii despre furtunul respectiv? La ce presiune lucreaza si daca se poate pune unul improvizat.. Tin sa precizez ca pacienta este un Astra H 1.3cdti.
Va multumesc anticipat! Fiti prudenti!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Razvanxxr
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Sau cauti SRL-uri care fac sertizari. Ei ar trebui sa aiba furtune mai ieftine si mai rezistente. Anul trecut am avut o comanda de la o firma pentru furtune si am mers in oras sa vad cine face sertizari. Am gasit un srl si am dat comanda la vreo 10 metri de furtun de diferite dimensiuni si presiuni si furtune pentru ulei, toata distractia a costat vreo 450 de lei dar am avut furtun care rezista la 10 bar, deci e o varianta mult mai ieftina comparativ cu ce ofera producatorii auto.