- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ar putea fi multe cauze prietene, dar da-ne si noua mai multe detalii despre masina... Poate fi 1.9 cdti sau 3.0 cdti in 6 pistoane care difera total.. Cand ia piciorul de pe frana continua relantiul sa fie instabil sau ramane stabil pana la urmatoarea pornire ? In principiul ma gandesc sa nu fie ceva legat de calculatorul masinii , trebuie pus pe tester si vazut mai exact , daca nici acolo nu da niciun semn , atunci poate fi pe parte de vacuum (frana are legatura cu vacuumul, si apasarea ei determina scaderea lui)... Pe vacuum mai sunt urmatoarele componente ale masinii de care depind influentarea relantiului : turbina si egr-ul ... Trebuie verificate si ele, daca lucreaza in parametri...
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat