- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Dani91
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mai la concret : solutia a aplicat-o un fost coleg de servici care era angajat la o fabrica de textile care acum e in faliment. Mi-a spus doar atat : "Ti-am curatat zona cu crapatura de la capacul motor si ti-am aplicat o solutie de la Wurth care cand se intareste se face ca un cauciuc si acopera suprafata, solutia aplicata e rezistenta la temperaturi mari si ramane elastica." Mi-a lipit si metal cu plastic cu aceiasi solutie neagra, si a tinut foarte bine la vibratiile bordului.
Acuma eu ce sa fac, sa ma duc sa caut sa dau de el (unde ?) ca sa-l intreb daca isi mai aminteste exact cum se numea solutia respectiva ?
Nu mai repede cauti tu pe Internet o lista cu produsele comercializate de Wurth sau vre-un telefon al unui agent de vanzari zonal de la ei pe care sa-l intrebi ? Produsele lor sunt profesionale si fac treaba, dar si pretul e pe masura.
Acuma eu ce sa fac, sa ma duc sa caut sa dau de el (unde ?) ca sa-l intreb daca isi mai aminteste exact cum se numea solutia respectiva ?
Nu mai repede cauti tu pe Internet o lista cu produsele comercializate de Wurth sau vre-un telefon al unui agent de vanzari zonal de la ei pe care sa-l intrebi ? Produsele lor sunt profesionale si fac treaba, dar si pretul e pe masura.
costin36
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2007
- Mesaj Privat
...... vin si eu cu cateva precizari referitoare la lipirea diverselor materiale. Intotdeauna piesa trebuie curatata foarte bine de ulei, decapata cu solventi gen Carburol..etc. Apoi trebuie sa stopati crapatura respectiva, dand doua gauri cu un spiral subtire la capetele ei, eventual daca grosimea piesei permite se va face un sanfren la crapatura. Folositi adeziv format din 2 componente (metal lichid) care se prezinta sub forma a doua seringi cuplate intre ele. Aveti grija sa verificati daca plaja de temperaturi precizate pe ambalajul adezivului se incadreaza in temperatura de lucru a piesei lipite. Eu am lipit cu un adeziv de genul asta ( cu nume de ,,taur") un cazan din fonta (centrala) spart exact in zona de evacuare a gazelor, care si in ziua de azi functioneaza fara sa pice macar o picatura, iar fonta este foarte pretentioasa la variatii ale temperaturii. Dupa aproximativ 24 de ore, lipitura se poate prelucra daca este necesar, prin polizare , filetare ...etc. De asemenea am lipit si piesa mica de plastic galbena de la pedala de ambreiaj unde lucreaza arcul pedalei (cei care s-au lovit de problema aceasta stiu despre ce vorbesc) , vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=61343