- canstantzin
- OP
- 16 mesaje
- din 09 Jan 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
canstantzin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
Astra g 2003 1.7 cdti
Salutare,
De vreo 2 zile masina a inceput sa faca "figuri" la pornire. A inceput prin a porni cu tinut cheie lung iar de ieri nu mai vrea sa porneasca decat foarte foarte foarte greu. Am dus o la un service pentru test si nu a dat erori iar concluzia celor de la service a fost indreptata inspre pompa de injectie, desi se balbaiau si se vedea ca habar nu au ce se intampla (nu stiau nici macar sa desfaca masca de la motor sau unde se afla mufa pt calculator). Un coleg de al meu mi a sugerat sa verific daca se aude cum amorseaza pompa de motorina atunci cand pun contactul. Intrebarea mea este : UNDE ESTE SITUATA POMPA DE MOTORINA LA ASTRA G 1.7CDTI CARAVAN?
Salutare,
De vreo 2 zile masina a inceput sa faca "figuri" la pornire. A inceput prin a porni cu tinut cheie lung iar de ieri nu mai vrea sa porneasca decat foarte foarte foarte greu. Am dus o la un service pentru test si nu a dat erori iar concluzia celor de la service a fost indreptata inspre pompa de injectie, desi se balbaiau si se vedea ca habar nu au ce se intampla (nu stiau nici macar sa desfaca masca de la motor sau unde se afla mufa pt calculator). Un coleg de al meu mi a sugerat sa verific daca se aude cum amorseaza pompa de motorina atunci cand pun contactul. Intrebarea mea este : UNDE ESTE SITUATA POMPA DE MOTORINA LA ASTRA G 1.7CDTI CARAVAN?
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
1.7 cdti are o singura pompa. Are rolul de a trage motorina din rezervor si face presiunea necesara pentru injectoare. Nu exista pompa in rezervor electrica asa cum se intalneste la alte modele de motoare. Pompa este angrenata de cureaua de distributie.
Ca sa vezi daca este o problema cu circuitul de alimentare trebuie sa desfaci capacul filtrului de motorina. Borcanul trebuie sa fie plin.
Apoi cauti problema pompa sau supapa de inalta presiune poate si altceva un furtun crapat care trage aer.
P.S. Foarte bine poate fi si din injectoare.
Ca sa vezi daca este o problema cu circuitul de alimentare trebuie sa desfaci capacul filtrului de motorina. Borcanul trebuie sa fie plin.
Apoi cauti problema pompa sau supapa de inalta presiune poate si altceva un furtun crapat care trage aer.
P.S. Foarte bine poate fi si din injectoare.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
atunci sa revenim...
Mai intai trebuie facut test de retur la injectoare cu 4 eprubete gradate.Acest test trebuie facut de cineva care stie sa -l interpreteze .
Daca totul e in regula,adica motorina data pe retur este in limite normale, trebuie facuta o interpretare a parametrilor indicati de aparatul cu care se efectueaza testarea masinii.In mod special trebuie urmarita valoarea presiunii combustibilului din rampa de inalta presiune.
Daca pornirea greoaie se manifesta si la prima pornire,dimineata,cand motorul este rece, si injectoarele sunt ok, atunci cel mai probabil este defect regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune (e prins in trei suruburi pe spatele pompei).
Inca ceva! Aceasta masina nu are pompa in rezervor si in concluzie, nu vei auzi nici un bazait dinspre rezervorul masinii atunci cand pui contactul.
Mai intai trebuie facut test de retur la injectoare cu 4 eprubete gradate.Acest test trebuie facut de cineva care stie sa -l interpreteze .
Daca totul e in regula,adica motorina data pe retur este in limite normale, trebuie facuta o interpretare a parametrilor indicati de aparatul cu care se efectueaza testarea masinii.In mod special trebuie urmarita valoarea presiunii combustibilului din rampa de inalta presiune.
Daca pornirea greoaie se manifesta si la prima pornire,dimineata,cand motorul este rece, si injectoarele sunt ok, atunci cel mai probabil este defect regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune (e prins in trei suruburi pe spatele pompei).
Inca ceva! Aceasta masina nu are pompa in rezervor si in concluzie, nu vei auzi nici un bazait dinspre rezervorul masinii atunci cand pui contactul.
- canstantzin
- OP
- 16 mesaje
- din 09 Jan 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
canstantzin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
Testul de retur injectoare l am facut vara trecuta cand au inceput toate aceste probleme, cei ce l au interpretat au spus ca problemele nu sunt de acolo. Povestea este mai lunga - vara trecuta motorul pornea greu la cald, la rece pornea bine. M am perindat pe la service uri si intr un final s a constatat ca nu pastra presiunea in rampa. Au schimbat supapa pompa rampa, sau cel putin asa mi au spus mie (era un tubulet foarte mic cu o gaurica de dimensiunea varfului de ac). Dupa aceea masina pornea la cald dar tot parca simteam eu ca nu era 100% ok, parca pornea un pic mai lung la cald. Toata iarna nu a mai facut probleme iar in urma cu cateva zile a pornit un pic mai lung la rece si apoi nu a mai pornit nici la rece nici la cald. Am observat ca mai reusesc sa o pornesc daca las mult timp (2-3min) contactul pus, dar nu sunt 100% sigur ca porneste de fiecare data cand fac asta.
- electronistul21
- **
- 270 mesaje
- din 02 Feb 2011
- Astra 2009 z14xep
- Galati
electronistul21
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
sirboby
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
canstantzin a scris:Testul de retur injectoare l am facut vara trecuta cand au inceput toate aceste probleme, cei ce l au interpretat au spus ca problemele nu sunt de acolo. Povestea este mai lunga - vara trecuta motorul pornea greu la cald, la rece pornea bine. M am perindat pe la service uri si intr un final s a constatat ca nu pastra presiunea in rampa. Au schimbat supapa pompa rampa, sau cel putin asa mi au spus mie (era un tubulet foarte mic cu o gaurica de dimensiunea varfului de ac). Dupa aceea masina pornea la cald dar tot parca simteam eu ca nu era 100% ok, parca pornea un pic mai lung la cald. Toata iarna nu a mai facut probleme iar in urma cu cateva zile a pornit un pic mai lung la rece si apoi nu a mai pornit nici la rece nici la cald. Am observat ca mai reusesc sa o pornesc daca las mult timp (2-3min) contactul pus, dar nu sunt 100% sigur ca porneste de fiecare data cand fac asta.
Aceleasi simptome le-a avut si a mea! Dar e Y1 DT! Pompa de injectie schimbata merge brici!
- canstantzin
- OP
- 16 mesaje
- din 09 Jan 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
canstantzin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
Sa povestesc ce s-a intamplat astazi:
Am hotarat sa duc masina intr un alt service. Nu mai mersesem cu ea de vreo 4 zile. A pornit de dimineata, am incalzit motorul 5 min (asa cum fac tot timpul de cand ma stiu indiferent de anotimp) si pe drum spre service mi s a oprit motorul in mers si s a aprins martorul Masina cu Cheita. Am incercat sa pornesc motorul - invartea dar nu pornea. Am mai stat vreo 5 min si am incercat din nou - a pornit intr un final dar foarte lung. La service de cate ori am incercat sa o pornesc, sa le arat acolo ca are probleme, A PORNIT de fiecare data. Am incazit o, am turat o - Pornea de ficare data . Mi au facut un test de retur injectoare si au zis ca s ok si ca nu de la ele ar fi, desi doua injectoare erau mai "obosite". Mai aveam o mica problema la un oring de la un injector (scapa motorina) l-au rezolvat baietii si am plecat dar parca vad ca maine poimaine iar nu mai porneste la cald si trebuie sa o abandonez in parcare
Am hotarat sa duc masina intr un alt service. Nu mai mersesem cu ea de vreo 4 zile. A pornit de dimineata, am incalzit motorul 5 min (asa cum fac tot timpul de cand ma stiu indiferent de anotimp) si pe drum spre service mi s a oprit motorul in mers si s a aprins martorul Masina cu Cheita. Am incercat sa pornesc motorul - invartea dar nu pornea. Am mai stat vreo 5 min si am incercat din nou - a pornit intr un final dar foarte lung. La service de cate ori am incercat sa o pornesc, sa le arat acolo ca are probleme, A PORNIT de fiecare data. Am incazit o, am turat o - Pornea de ficare data . Mi au facut un test de retur injectoare si au zis ca s ok si ca nu de la ele ar fi, desi doua injectoare erau mai "obosite". Mai aveam o mica problema la un oring de la un injector (scapa motorina) l-au rezolvat baietii si am plecat dar parca vad ca maine poimaine iar nu mai porneste la cald si trebuie sa o abandonez in parcare
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- canstantzin
- OP
- 16 mesaje
- din 09 Jan 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
canstantzin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
[editat] a scris:atunci sa revenim...
Mai intai trebuie facut test de retur la injectoare cu 4 eprubete gradate.Acest test trebuie facut de cineva care stie sa -l interpreteze .
Daca totul e in regula,adica motorina data pe retur este in limite normale, trebuie facuta o interpretare a parametrilor indicati de aparatul cu care se efectueaza testarea masinii.In mod special trebuie urmarita valoarea presiunii combustibilului din rampa de inalta presiune.
Daca pornirea greoaie se manifesta si la prima pornire,dimineata,cand motorul este rece, si injectoarele sunt ok, atunci cel mai probabil este defect regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune (e prins in trei suruburi pe spatele pompei).
Inca ceva! Aceasta masina nu are pompa in rezervor si in concluzie, nu vei auzi nici un bazait dinspre rezervorul masinii atunci cand pui contactul.
Mai intai trebuie facut test de retur la injectoare cu 4 eprubete gradate.Acest test trebuie facut de cineva care stie sa -l interpreteze .
Daca totul e in regula,adica motorina data pe retur este in limite normale, trebuie facuta o interpretare a parametrilor indicati de aparatul cu care se efectueaza testarea masinii.In mod special trebuie urmarita valoarea presiunii combustibilului din rampa de inalta presiune.
Daca pornirea greoaie se manifesta si la prima pornire,dimineata,cand motorul este rece, si injectoarele sunt ok, atunci cel mai probabil este defect regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune (e prins in trei suruburi pe spatele pompei).
Inca ceva! Aceasta masina nu are pompa in rezervor si in concluzie, nu vei auzi nici un bazait dinspre rezervorul masinii atunci cand pui contactul.
Pasii descrisi de @[editat] mi s au foarte logici in vederea constatarii defectului.
Testul de retur l am facut si sunt ok injectoarele. Acum ar trebui sa testez masina cu un calculator iar cel care o testeaza sa urmareasca toate cifrele de acolo si sa stie sa interpreteze analiza si sa elimine anumite aspecte de exemplu sa stie daca problema ar fi din presiunea in rampa etc. Putini fac lucrul acesta. Multi la care am fost testau masina si daca nu le dadea eroare dadeau cu presupusul.
Intrebarea mea este: Imi puteti recomanda un om/service in bucuresti sau in apropierea bucurestiului? La eds ar fi ok dar sunt foarte foarte ocupati si dureaza mult.
- bogdan_ pop
- *
- 31 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2019
- Bucuresti
bogdan_ pop
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- canstantzin
- OP
- 16 mesaje
- din 09 Jan 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
canstantzin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2011
- Mesaj Privat
Bluemann
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
Buna seara, in speranta ca mai este cineva activ pe aici am nevoie disperata de ajutor pana inainte de a ajunge sa imi iau campii, am urmarit situatiile, recomandarile domniilor voastre, ma regasesc in tentativa de a le pune in practica, daor ca.... Am reparat injectoarele, unul dintre ele dadea tare pe retur, am schimbat capacul cu rotitele ce scoteau span in pompa si ajungea in injectoare, am schimbat din nou pompa, atentie, second, pusa pe test, curatata.... Astazi sunt la a 3 -a pompa second schimbata, la rece porneste perfect, la 30 de minute dupa plecarea din service si 25 km parcursi cu 140 km/h, num mai porneste! Pe calculator presiunea este in cote spun filosofii - 7 la numar din Timisoara, eu plec cu aceasi problema de fiecare data, bani multi aruncati, problema fiind cea de la inceput.... nu porneste la cald! Ce sa mai fac?
Multumesc!
Multumesc!