wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
1.problema este la senzoru axa cu came pe care l-am schimbat l-am pus pe tester si am resetat merge cateva porniri/opriri dar iar apare eroarea. pe tester a mai aparut si VSS.. oare are vro legatura 1 cu alta? ar trebui sa schimb ceasurile?
2. defiecare data cand pornesc ceasurile la baterie sunt sub 12V trebuie sa accelerez la 2500rpm ca sa treaca la 14v este ceva normal pot sa ii fac ceva sa porneasca direct la 14V?
3.termocupla care porneste cand e frig afara poate fi anulata? sau este ok sa o tin?
4.Pot sa pun computer de bord la modelu asta? x20xev din 95? am inteles ca trebuie sa am o mufa galbena cu 22-23 pini? daca o am merge sigur ?
2. defiecare data cand pornesc ceasurile la baterie sunt sub 12V trebuie sa accelerez la 2500rpm ca sa treaca la 14v este ceva normal pot sa ii fac ceva sa porneasca direct la 14V?
3.termocupla care porneste cand e frig afara poate fi anulata? sau este ok sa o tin?
4.Pot sa pun computer de bord la modelu asta? x20xev din 95? am inteles ca trebuie sa am o mufa galbena cu 22-23 pini? daca o am merge sigur ?
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
2) e posibil sa fie carbunii dusi eventual blocati sau cureaua de la alternator slabita.
3) nu cred ca ar trebui sa o anulezi. Ea porneste si se opreste cand trebuie
4) poti pune la orice calibra BC,cu conditia sa fie model dupa motorizare(in cazul tau x20xev) si daca are mufa galbena care se gaseste in spatele ceasului-temp exterioare
3) nu cred ca ar trebui sa o anulezi. Ea porneste si se opreste cand trebuie
4) poti pune la orice calibra BC,cu conditia sa fie model dupa motorizare(in cazul tau x20xev) si daca are mufa galbena care se gaseste in spatele ceasului-temp exterioare
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
mi-a mancat viata senzorul de la axe...pana acu am skimbat 3-4 senzori siemens (sh ce-i drept...unul nou e ~450 lei vdo-siemens) au mers maxim juma de an... Acum 2-3 sapt citeam pe un forum din anglia ca solutia pt senzorul asta stricacios...ar fi un alt senzor cu mufa schimbata..am cumparat dupa ebay un senzor din asta aftermarket si face figuri intruna de nou..dimineata la prima pornire de regula merge ok...dar dupa cand da cand ba..mai mult ba )
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 166 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
mufa patrata este senzorul vechi.....iar aia cu mufa ovala este senzorul schimbat ..tip mai nou....defapt schimbarile sunt doar la nivelul mufei , la cea patrata se rupeau firele usor.....dak nu ti-l schimba poti sa desfaci mufa ovala si sa conectezi doar clemele pe senzor (desi au coduri diferite ambii senzori merg pe oricare x20xev..)
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- ***
- 834 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 834
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
Inainte de a schimba senzorul respectiv, incearca sa vezi daca nu ai intrerupere pe cablul care iese din senzor si duce in ECU. Daca este in regula, ia-ti unul nou si nu te incurca cu toate prostiile de SH-uri! Eu am schimbat cu unul Siemens VDO acum 3 ani si am facut de atunci aproape 50.000km fara alte probleme. Nu se merita unul sh, majoritatea au cateva zeci de mii de km in spate. Ai mai incerca totusi sa vezi daca este pozitionat corect in suportul lui, poate nu citeste corect dintii de la axe. DAca tot schimbi distributia, fa si lucrul asta! Daca nici as nu dai de cap, mergi la un service, nu te chinui ca in ritmul asta nu rezolvi nimic! In fine, bafta!
wakizachi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2010
- Mesaj Privat