spike
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
spike
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2004
- Mesaj Privat
Daca nu te duci cu masina la liniute foloseste filtrul original... deoarece nu te va ajuta foarte mult modificarea filtrului la o masina stock (nemodificata), tunerii recomanda ca prima modificare la o masina intarirea suspensiilor.
Am cumparat amortizoare noi pe fat si pe spate erau noi
pot sa pun arcuri sport cas ieftine 160 euro 4 buc
Am cumparat amortizoare noi pe fat si pe spate erau noi
pot sa pun arcuri sport cas ieftine 160 euro 4 buc
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
eu nu mai recomand folosirea filtrului sport.
pt multe detalii intrati la: http://www.max-boost.co.uk. mai zicea si robert de situl asta
pt multe detalii intrati la: http://www.max-boost.co.uk. mai zicea si robert de situl asta
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
io am avut c20NE si iti zic ca nu e nici o smecherie, nici nu se simte filtrul sport. se pooate monta, dar la iesirea din debitmetru iti trebuie o adaptare de la rotund la patrat (eu am luat de la un bmw urs).
daca vrei sa te convingi ca nu e nici o diferenta, poate decat la sunet, scoate-i filtru de tot si mergi cativa km fara.
fara filtru ar terbui sa fuga mai tare si decat cu ala sport. (ai grija sa nu mergi pe plaja:))
ideea e ca io luam suta in 9 sec si cu si fara filtru, si cu filtru sport. sunetul in schimb era misto, asta daca nu era acoperit de esapament
daca vrei sa te convingi ca nu e nici o diferenta, poate decat la sunet, scoate-i filtru de tot si mergi cativa km fara.
fara filtru ar terbui sa fuga mai tare si decat cu ala sport. (ai grija sa nu mergi pe plaja:))
ideea e ca io luam suta in 9 sec si cu si fara filtru, si cu filtru sport. sunetul in schimb era misto, asta daca nu era acoperit de esapament
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Vezi ca la turbo si V6 este aceeasi dimensiune la fitru si exista exact de acelasi fel filtru sport deci iti permite sa pastrezi cutia originala si in felul asta nu se schimba sunetul motorului si iti vine aer racit la maxim-cel putin la V6 care e aspirat e foarte imp lucrul asta...nu am vrut sa pun magarii de alea conice.
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat