Intr-un exces de zel am incercat sa vopsesc ornamentul cromat de pe spatele astrei mele. Am cautat si nu am mai gasit pe forum un subiect despre asta deci m-am apucat singur de treaba. Initial am incercat matuirea cu diverse tipuri de smirgel, flex, flex+perie de sarma si vopseaua nu adera sub nici o forma la nichelul incapatanat. odata uscata vopseaua se putea indeparta si cu ungia. Solutia este curatarea cromului de pe ornament fie cu apa+sare si baterie auto sau varianta mea...un cutit ascutit cu care am luat felii felii cromul si baza de cupru de sub el. Dupa, am smirgeluit bine suprafata ramasa, am dat un strat de grund (primer plastic) 2 straturi de vopsea neagra si 4 straturi de lac. Toata operatiunea a durat cam 2 zile din care 5 ore intr-o sambata curatatul de crom si inca 6-7 ore duminica pt toate straturile vopsea.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
felicitari pentru munca depusa...nu puteai totusi sa folosesti un spray pe baza de plastic(nu imi mai aduc aminte exact cum se numeste-parca ceva de genu plasti-dip)?ma gandesc ca poate o sa vrei sa ai din nou elementul cromat si doar dezlipesti acel plastic.care a fost motivul vopsirii?era zgariat sau este vorba doar de design?
Foarte frumos...felicitari!
din punctul meu de vedere,negrul adera mult mai bine la orice culoare decat cromul...iar cum masina este alba..negrul pe ornament vine ca turnat...😊
corect e mai simplu dar mie personal vopsit, lacuit si polishat lacul cum am facut eu mi se pare mai atragator. a fost si colantat la un moment dat cu oracal daynok (imitatia aia de fibra de carbon) dar dupa o vara de stat in soare folia a inceput sa se desfaca pe la colturi si arata aiurea....e o chestie de gust pana la urma.
Daca vrei sa indepartezi semnul nu baga surubelnita sau orice obiect ascutit sub el ca sa faci parghie. Vei zgaria vopseaua iremediabil. Incearca cu ceva de lemn sau plastic de sub unul din colturi. Dupa indepartare ramane adeziv de pe semnul cromat pe vopseaua masinii. Dai cu putina benzina sau benzen (lichid pt umplut brichete zippo) si stergi cu o carpa curata. Adezivul cedeaza destul de repede. Eu nu am folosit diluant pt ca mi-a fost frica sa nu atace lacul. Si NU se pune problema de revopsire.
Nu stiu daca e identica prinderea. Eu am un hatchback. La hatchbach trebuie sa scoti plasticaraia din interiorul haionului. Se indeparteaza usor fiind prinsa doar in cleme. Odata indepartate elementele de plastic, ai acces la piulitele ce strang bandoul pe interior (4 sau 6 daca imi amintesc bine). Iti trebuie o tubulara de 8 (parca) si le desfaci pe rand. Atentie la mufa ce e prinsa in mecanismul de deschidere a haionului. Dupa ce ai scos piulitele si saibele aferente, bandoul iese lejer. Nu ai nici o scurtatura...trebuie sa il scoti din interior catre exterior.
Poti sa il inchizi pentru ca oricum scoti tot mecanismul de inchidere de pe bandou. Singurul inconvenient este ca la deschidere va trebui sa intri cumva in portbagaj sa il actionezi 😊.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.