Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • tavy_59

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2012

  • Mesaj Privat
[size=Font Size][size=10]Buna ziua sunt nou pe aici,detin un opel astra g caravan(hatchback) din 2001 as dori sa ma ajutati cu cateva chestii:
1) cum imi dau seama daca imi functioneaza ventilatorul de raciredin spatele radiatorului ( la 92-95 grade nu porneste)sau ce este stricat
la fel si cel din fata cu a/c pornit un invarte deloc.
2)in treapta 1 de viteza turata la 1.500 rot/min d aca iau piciorul brusc de pe acceleratie franeaza brusc (e normal? )
[/size][/size]
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
1. ventilatorul porneste pe la 100 grade...
poti sa o lasi la relanti si sa urmaresti cateva minute.
2.daca e diesel, e aproape normal. (ma gandesc ca "franeaza brusc" nu inseamna ca se blocheaza rotile...)
  • adinag

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
1. intr-adevar si la mine porneste ventilatorul de pe radiator pe la 97 grade. vezi ca ceasul de apa din bord sa nu arate mai putin decat in realitate. se poate verifica la tester.
2. adica e senzatia de "da in nas". eu am o corsa c diesel si face la fel; desi in rest merge bine motorul.
  • tavy_59

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2012

  • Mesaj Privat
astazi patesc ceva rar intalnit aseara o las bine mersi azi dim cand sa pornesc nu mai vrea sa porneasca ,din putinele mele cunostinte zic sa
verific bateria zis si facut iau un aparat de masura si cand ma apuc bateria imi arata 4.86v mentionez ca e prima data cand patesc asa ceva
bateria fiind aproape noua de 6 luni am cumparat-o de uitat faruri aprinse sau ceva nu am uitat nimik oare de la ce poate fi?ventilatorul nu l am vazut pornit nici la 90 grade oare sa fi pornit el sa imi manance bateria?
  • tavy_59

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2012

  • Mesaj Privat
si ink o chestie de vreo 2 sapt am pierdut antigel si cand ma uit era de la pompa de apa am complectat cu apa iar acuma nu mai curge ar fi bine sa schimb pompa de apa sau ce s-o fi intamplat?
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
verificati cu ajutorul unui tester (op-com este perfect) temperatuara la care porneste ventilatorul,cat si functionalitatea bordului dvs ( cluster instrument/output test).
detaliati simptomele pe care le prezinta la pct2(model,motorizare,an,etc).
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
in functie de motor este si tipul de termostat. in general disel/benzina.

spre exemplu la mine la astra g 1.4 benzina imi porneste ventilatorul de racire la 87 de grade. (asa imi pornea si la dacia nova, deci nu e imposibil). la diseluri e posibil sa porneasca la vreo 95 de grade.

@tavy_59 daca nu iti mai curge nu are nici un sens. o schimbi doar daca i-a venit vremea (70.000 de km rulati cu ea)
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu stiam ca termocupla la disel intra in fuctiune dupa 95 de grade , diselu se incalzeste mai greu treb sa mergi ceva cu el prin orasi ceva gen bucuresti 2- 3 ore in trafic si iti garantez 100% ca iti va porni , dar exista si varianta sa nu iti functioneze
  • floringvrl

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
daca temperatura de pornire a termocuplei ai dedus-o dupa indicator atunci s-ar putea sa nu indice corect indicatorul. Pune un tester pe ea si-ti dai seama daca porneste corect sau nu
In ceea ce priveste problema nr 2 banuiesc ca te referi ca se intampla cand te deplasezi intreapta 1 atunci sa stii ca este normal ( Frana de motor). Asta inseamna ca ai compresie buna a motorului.
cand ai pus apa in instalatia de racire s-ar putea sa se fi infundat acel por prin care curgea antigelul. Oricum trebuie remediata problema ca la iarna ce ai sa faci? Antigelul e scump si apa nu cred ca vrei sa-i pui.Smile
Bateria s-ar putea sa fie cu probleme din fabrica. daca ai luat-o noua si o ai de doar 6 luni mergi la cel care ti-a vandut-o si o sa o schimbe ca doar e garantie nu?. Apropo cu incarcarea cum stai? Poti sa afli si singur daca pornesti motorul, aprinzi farurile pe faza lunga si pui pe bornele bateriei un ampermetru. Trebuie sa-ti indice intre 14-15 volti.
Bafta
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
tensiune de incarcare trebuie sa fie 14,2-14,4 volti.la 15 volti deja riscati sa sulfatati bateria ,se vor forma mereu acele cristale la borna de plus in special.de masurat ,masurati cu VOLTMETRU (ampermetru este pentru intensitatea curentului).masurarea tensiunii de incarcare este apreciativa ,nu veti obtine rezultate certe despre baterie.pentru aceasta folositi un tester de baterie.acesta imita electromotorul la pornire si daca tensiunea scade sub 9 volti deja este grav.la 9 volti ECU nu mai lucreaza corespunzator,trece in regim tranzitoriu.
  • floringvrl

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
scuze e greseala mea Voltmetru si nu ampermetru
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la mine cu faruri aprinse + faza lunga + dezaburire luneta + ventilator dat pe viteza 4 tensiunea pe baterie e ~13V.
De fapt nici nu are de unde sa livreze atata curent alternatorul incat sa tina tensiunea la 14+V.
Ventilatorul porneste la 96 de grade pe prima treapta si la 108 grade pe ultima.
Cel de A/C trebuie sa porneasca daca ai freon in instalatie si compresorul de clima porneste.

Daca nu porneste ventilatorul verifica-l urgent, altfel o sa patesti ca mine si ramai fara freon in instalatie.

P.S. O cauza pentru care ventilatoarele nu pornesc poate fi si o siguranta dintre acelea mari (la mine a fost cea de 20A, galbena)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR