Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • deca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vivaro model 2003 DTI motor 1.9.De cateva zile am observat ca pornea din ce in ce mai greu pana cand nu a mai vrut sa porneasca deloc.Am fost la un service si mi-au zis ca e motorina si filtrul de motorina asa ca am schimbat filtrul...nici o schimbare.Am incercat apoi sa o pornesc impinsa si pornea imediat iar in mers se comporta normal si la relantiu la fel.Am pus-o pe tester si nu apare nimic defect.Nu stiu unde e problema.De ce porneste impinsa?help please................
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce o pornesti impinsa, merge oki, apoi o opresti si dai la automat iar, poneste? sau nu mai porneste dupa mai mult timp? Daca porneste imediat cel mai probabil se dezamorseaza.
Daca nu porneste imediat cel mai probabil ai pompa defecta. Poti incerca sa pui o supapa imediat dupa pompa, este o rezolvare temporara.
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
schimba furtunasele de retur mai intii si vezi daca mai face la fel, verifica si bujiile poate nu-si fac treaba, daca poti fa-i o diagnoza
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Motorul este cumva Renault (asa stiu ca sunt echipate Vivaro)? Excluzand rezolvarile sugerate de colegii de mai sus, poate cei de la clubul Wink... stiu despre alte hachite ale acestui motor
  • Dorin.Opel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
vezi si aici https://www.clubopel.com/vie...p?p=364320#364320
  • deca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru sugestii.....cineva mi-a zis ca e posibil sa fie injectoarele sa ramana deschis vreunul sau sa picure....nu stiu ce credeti?

oproblema e ca impinsa porneste.daca o opresc si dau imediat (in 20-30 secunde la cheie)porneste ,iar daca o mai las 1-2 minute nu mai vrea.am sa schimb EGR-ul ca l-am comandat dar am inteles ca acesta nu are rol asa mare la pornire ci din cauza lui nu se tureaza asa bine in mers nu actioneaza turbo
  • deca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
da motorul este renault cred.Exista si renault traffic si nisan primastar care arata aproape identic cu opel vivaro si cred ca au si acelasi tip de motor
  • florin07TIZ

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Daca ar fi injectoarele , nu ar porni usor nici inpinsa.Cred ca pompa de injectie scapa presiunea.Dupa cum spunea si @DB77AAA poti pune imediat dupa pompa o supapa de sens, e o solutie mai ieftina decat sa cumperi o pompa de injectie ,dar din pacate e numai temporara.Bafta.
  • deca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
problema mea a fost mai simpla decat credeam 2 injectoare care le-au schimbat in 30 minute dar care m-au usurat si de 2200 ron cu tot cu mana de lucru.sper sa nu aiba nimeni asemenea probleme
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca am mai auzit de problema asta pe la un Megane destul de nou.
Si eu cred ca pe la motoare si caroserie cauta pe reno.ro iar pe aici daca ai ceva probleme cu emblemele....
  • lovin gigi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am si eu un vivaro 1.9 tot asa am o problema ca nu porneste si am verificat ca ac am curent la bobinele de pe injectoare si nu am...poate cineva sami zica ceva ? sa mai intinplat la cineva defectul asta?
  • lovin gigi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am si eu un vivaro 1.9 tot asa am o problema ca nu porneste si am verificat ca ac am curent la bobinele de pe injectoare si nu am...poate cineva sami zica ceva ? sa mai intinplat la cineva defectul asta?
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut am o problema cu un vivaro din 2004 si nu mai porneste clientul .A mers ok pana cand a inceput sa se tureze singur si la oprit si nu a mai pornit de atunci . Am verificat turbina ok presiunea de presiune 300 bar camshaft si crankshaft synchronise am dat si distributia jos sa verific pana de la roata cu came si e ok . Are cineva vreo idee va rog?
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut am o pb cu un vivaro a mers ok pana cand sa accelerat singur lam oprit si nu a Mai pornit de atunci . Cod de eroare nu imi Mai amintesc e ceva de releu de bujii. Am verificat pana de la roata dintata de la axa cu came ok presiunea din rampa undeva la 300 bar egr dat jos si curatat turbina ok mufa de face legatura cu instalatia motorului ok are cineva vreo idee va rog ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vezi daca ai autorizare de la UCH. Adica probabil ai ceva probleme de IMMO.
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Cum pot verifica nu e aprins becul cu cheia sau flasueste.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asta cu acceleratul din senin in mers poate fi si ulei acumulat in admisie in cazurile mai grave se accelereaza si nu poate fi oprit pana nu bubuie motorul.Verifica si ce este prin admisie,daca e mult ulei masoara compresia poate s-au strambat doar niste supape....daca este problema asta n-a sa iasa la nici o diagnoza.
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ok ms mult problema e ca masina sa oprit la cheie si nu in viteza cu frana calcata ca in cazul de ulei in admisie .o sa verific am facut verificare de retur la injectoare si unul curge nu stiu daca ar stopa sa porneasca pt ca e destula presiune de Motorina in rampa ai idee ce voltaj trebuie sa vina la injectoare pt ca am incercat sa le deschid din tester si nu se aude acel bazait. Multumesc
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegi vreau sa va zic ca am reusit sa pornesc vanul si poate se Mai loveste cineva vreodata de problema asta. Am scos injectoarele 3 au iesit usor dar unul a iesit doar cu presa leam pus pe banc si 2 curgeau pe varf am inlocuit cele doua injectoare si a pornit la sfert dar dupa vreo 10 min a inceput sa scoata fum alb si ce credeti a inceput sa se tureze norocul am oprit repede in viteza si ....... Ulei in admisie turbina. Nu pot sa cred ! Va multumesc tuturor pentru sfaturi!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR