Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am lansat mai sus rugamintea:"Rog moderatorii sa faca ordine si sa mute intr-un sigur loc discutiile pe aceasta tema."
Am scris in celalt topic (Corsa C-Termostat),ca nu stiu daca Corsa C are termocupla iar adinag nu a comentat in niciun fel. Corsa B are.
Acum stiu ca C nu are (multumesc Dan),deci,ventilatorul e comandat de una din sondele de pe motor si apropo (@adinag),nu se pot recalibra aceste sonde,ci se schimba.
Skip ads

  • adinag

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
da. am aflat si eu de la cei de la opel ca corsa c nu are termocupla pe radiator. de indata ce voi rezolva problema voi posta la "Termostat".
toate cele bune.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Zgomotul pe care-l face masina mea cand trece peste 80-85 grade este :

Ma cam deranjeaza destul de mult Sad . De cand am pus ulei gm 5w30 apa sta ceva mai sus , desi e posibil sa fie efectul placebo . Termocupla porneste la vreo 92 , totul ok ...numai ca zgomotul de la relanti se accentueaza cu cat creste temperatura.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Suna a distributie dusa.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bine dar si posirca aia de la GM este de vina,cel mai bine sa citesti la uleiuri ce si cum.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am vazut si am prieteni carora le fac la fel motoarele la temperatura de peste 85 . Chiar mai astept pareri si poate mai postez niste filmulete si mai concludente . La temperatura de 80 se aude frumos,dar problema este ca de la >16 grade temperatura afara ,motorul are si el peste 80 .
  • cronny

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Motorul si la temperaturi sub 0 grade functioneaza la 88 de grade deci ai o problema cu termostatul.In legatura cu sunetul este clar distributie care se cere schimbata.De curiozitate cati km are masina?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
99.716
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Schimba distributia si treci pe 0W40 sa o sa-ti placa cand ai sa auzi zgomotul asta doar la prietenii tai.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Dar de ce nu face si cand apa e la 80 ? Razz
  • Sabba

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut eu am un corsa 1.2 din '94 si cu temperatura e cam asa: vara ajungea pe la 100-105 grade si pornea ventilatoru asta la peste 30 de grade afara, m-am enervat si am scos termostatu, temparatura acuma 95 la 98 pornea ventilatoru, pont. Din cate stiu temperatura optima e de 90-95 de grade la motorul asta la peste 95 trebuie sa porneasca ventilatoru asa scrie si pe termocupla ca pleaca la 95-100. Acuma a venit frigu si nu mai trecea de 80-85 si am pus termostat de dacie, temperatura 90-92 de grade constant, caldura inauntru si motorul trage cum trebuie. Eu zic ca asa e sa fie motor mic de turatie se incalzeste rapid iar vara si cu termostat original e posibil sa ai o problema cu supraincalzitu, eu voi merge cu termostatul de dacie sa vad daca va face fata cand va fi mai frig sub 0 grade si revin sa povestesc cum merge....
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat . Distributia fuse' cauza .... Lantul era "dus" dar nu de tot, in schimb intinzatorul era mort . Practic intinzatorul era problema . Acum motorul merge foarte silentios indiferent ca e abia pornita sau ca am peste 90 grade.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Erai cam sceptic la inceput, acuma vad ca incepe sa-ti placa.
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Va salut!

De cand a dat frigul (temperaturi sub 0 grade), nu imi mai urca apa in mers peste 60 grade. Daca dau ventiatorul peste treapta 2, am prins is 45-50 grade sa arate.

Cand ajung in oras (aglomeratie) e OK, ~90 grade si porneste odata la 2 minute ventilatorul, fara sa treaca de 94-95 grade. De la ce poate fi?

Am 187.000km, e cazul sa schimb termostatul?
  • Sabba

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut, posibil sa fie termostatul dupa cum ai descris problema, sa deschida prea devreme si sa nu tina suficienta caldura in motor, deschide mai devreme si trece prin radiator si nu mai ai caldura. Eu as schimba termostatul si vezi dupa daca mai face asa. Bafta! si daca o faci singur spor la mesterit Very Happy
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Merci. Nu, nu am sa fac singur, ca am inteles ca trebuie data distributia jos, si nu ma risc la asa ceva...

Apropo, ce firma sa iau?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai Z14XE nu trebuie data nici o distributie jos. Ai si tutorial facut de mine, e ffff simplu de facut. Recomand GM, e mai scump dar merita.
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos @liviu2004. Smile
  • idadeva

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salutare si bine vam gasit, sunt nou pe forum si sper aici sa gasesc problema mea la corsa c. Intai va prezint masina care am cumparat-o acum 2 saptamani si eu fiind patit un un mondeo care nu indica temperatura in bord tot timpu cand schimb masina verific daca merge electroventilatorul , la corsa mea C din 2001 motor 1.0 ecotec am observat cu stupoare zic eu ca electroventilatorul porneste la aproape 100 grade nu este acu fix pe 100 dar e aproape de 100 dupa cum bine stiti cei care aveti corsa 100 este insa marcat cu culoarea alba doar la 110 deja este cu rosu si ar prezenta o problema. Oricum mentionez ca am stat pe loc si am ambalat masina sa ajunga sa urce la aprope 100 si atunci a pornit ventilatorul si a scazut sub 90, mentionez si ca in mers (am aproape 300 km ) nu a urcat peste 90 grade dar sunt sigur ca nu a urcat peste 90 ca era masina in mers. Acum ce va intreb eu este bine sa porneasca la aproape 100 sau nu este bine ? sincer nu as vrea sa patesc ca cu mondeo mai ales ca are un motoras fragil. Multumesc anticipat:)
  • Sabba

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Idadeva din cate stiu eu motorul trebuie sa functioneze intre 92-95-100 de grade daca la aproape 100 iti pleaca ventilatorul e bine, dar sa iti stea sub 90 chiar si in mers nu stiu cat de bine e, cred ca merge sub temperatura de functionare. Nu am corsa C am un B si un D, la corsa B imi indica temperatura si dupa un schimb de termostat nu coboara sub 92-95 in mers iar la 100 imi pleaca ventilatorul, Ar trebui sa vezi daca la sub 90 de grade iti trece apa calda prin radiator sau mai precis la ce temperatura ti se incalzeste radiatorul (deschide termostatul) mai exact, daca deschide prea devreme nu e bine si ar trebui schimbat cu toate ca nu reprezinta o problema prea grava. Bafta...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR