cucu_ro
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
buna ziua...
Este vorba despre un OPEL ASTRA H (11.2004) 1.9 diesel.. nu stiu de ce cu opcom il vede din 2005.
mai inati va enumar problemele:
1. se accelera singura.. sau nu se accelera deloc, murea pedala..
2. mergea in suturi, cu inghitituri.. pe la 2000 2300 turatii..
3. aparea tot timpul.. spia de la DPF.. asta cand mergea in suturi.. era de ajuns sa faca mai multa strada si se stingea..
Acum nu mai porneste deloc, nu se aude nici starterul.. cand dai la automat.. dar daca o bagi pe direct starterul este bun, invarte motorul.
- am controlat tot cred legat de fusibil, rele sunt ok..
- nu trimite comanda (curent) la alimentazie si nici la injectoare
am intrat cu opcom, am sters toate erorile, insa NU CITESTE ECU!
tin sa menzionez ca are antifurt ( care nu merge bine de nici o culoare)
insa nu-mi este clar cu ECU,, DE CE NU REUSESTE SA O VADA? este vreun rele sau ceva busit? este posibil sa fi intrat in protectie?
ma gandesc la antifurt, care creaza probleme si la firele care merg de la pedala. (problema care o avea cu acceleratia si o problma de la opel bine cunoscuta).
Va rog cu un sfat sau sa ma ajutai intr-un vreun fel.
Asi dori sa-i scot si acel DPF
va multumesc
Este vorba despre un OPEL ASTRA H (11.2004) 1.9 diesel.. nu stiu de ce cu opcom il vede din 2005.
mai inati va enumar problemele:
1. se accelera singura.. sau nu se accelera deloc, murea pedala..
2. mergea in suturi, cu inghitituri.. pe la 2000 2300 turatii..
3. aparea tot timpul.. spia de la DPF.. asta cand mergea in suturi.. era de ajuns sa faca mai multa strada si se stingea..
Acum nu mai porneste deloc, nu se aude nici starterul.. cand dai la automat.. dar daca o bagi pe direct starterul este bun, invarte motorul.
- am controlat tot cred legat de fusibil, rele sunt ok..
- nu trimite comanda (curent) la alimentazie si nici la injectoare
am intrat cu opcom, am sters toate erorile, insa NU CITESTE ECU!
tin sa menzionez ca are antifurt ( care nu merge bine de nici o culoare)
insa nu-mi este clar cu ECU,, DE CE NU REUSESTE SA O VADA? este vreun rele sau ceva busit? este posibil sa fi intrat in protectie?
ma gandesc la antifurt, care creaza probleme si la firele care merg de la pedala. (problema care o avea cu acceleratia si o problma de la opel bine cunoscuta).
Va rog cu un sfat sau sa ma ajutai intr-un vreun fel.
Asi dori sa-i scot si acel DPF
va multumesc
cucu_ro
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Nistor
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
Poate deranjez ca postez si aici, dar poate vede cineva mai repede si poate are si un sfat.
Va salut pe toti
Am o problema cu masina mea din 2005, motor 1,9 CDTI , 88 kw, 120 CP , care nu vrea sa mai porneasca. Povestea este ca am plecat in provincie, in ziua de Florii, si pe drum am sesizat ca la trecerea din treapta 2 in a 3 nu se mai accelera, calcam pedala pana la fund si degeaba, ca si cum nu avea alimentare. Nu se mai infigea si numai dupa un timp zvacnea sub mine. La fel si la trecerea din treapta 3 in 2 si 1 si apoi revenire. Pe bord s-a aprins apoi martorul " turbina", acela gen robinet, dar eu curatesem EGR chiar anul trecut prin octombrie. Asta a fost la dus , aproximativ 250 km. La intoarcere , cand mai aveam circa 200 km de casa, am oprit intr-o parcare si de atunci nu a mai vrut sa porneasca. Adica porneste cam 5-6 secunde, tremura din toate cele, nu se tureaza normal, pedala de acceleratie e moarta, si dupa acele 5-6 secunde se opreste singura. Dupa 2-3 tentavive de pornire ,nu o mai ia deloc si trebuie lasata cateva minute.Parca scoate si un miros urat. De acolo am plecat cu ea tractat la stanga pana in Bucuresti . Bateria am pus-o acasa la incarcat , am montat-o si aceiasi poveste. Am pus un tester pe ea si apare cod 038008 - Circuit preincalzire defect.La fel apare si cu testul pedala frana + acceleratie = ECN 038008. Cineva spunea ca ar putea fi debitmetrul de aer, care atunci cand am ajuns acasa si am ridicat capota mirosea cam a prajit, sau injectoarele . Cu o bujie si cu un injector stiam ca am ceva probleme.
Chestia e ca nu o pot duce in service , pentru ca nu o pot porni, si sincer nici banii nu m-a scot afara din casa. Am platit motorina celui care a venit dupa mine din Bucuresti si ceva in plus, plus Pastele.......iar pentru platforma parca nu ma tine buzunarul.
Daca imi puteti da un sfat , va sunt recunoscator.
Va salut pe toti
Am o problema cu masina mea din 2005, motor 1,9 CDTI , 88 kw, 120 CP , care nu vrea sa mai porneasca. Povestea este ca am plecat in provincie, in ziua de Florii, si pe drum am sesizat ca la trecerea din treapta 2 in a 3 nu se mai accelera, calcam pedala pana la fund si degeaba, ca si cum nu avea alimentare. Nu se mai infigea si numai dupa un timp zvacnea sub mine. La fel si la trecerea din treapta 3 in 2 si 1 si apoi revenire. Pe bord s-a aprins apoi martorul " turbina", acela gen robinet, dar eu curatesem EGR chiar anul trecut prin octombrie. Asta a fost la dus , aproximativ 250 km. La intoarcere , cand mai aveam circa 200 km de casa, am oprit intr-o parcare si de atunci nu a mai vrut sa porneasca. Adica porneste cam 5-6 secunde, tremura din toate cele, nu se tureaza normal, pedala de acceleratie e moarta, si dupa acele 5-6 secunde se opreste singura. Dupa 2-3 tentavive de pornire ,nu o mai ia deloc si trebuie lasata cateva minute.Parca scoate si un miros urat. De acolo am plecat cu ea tractat la stanga pana in Bucuresti . Bateria am pus-o acasa la incarcat , am montat-o si aceiasi poveste. Am pus un tester pe ea si apare cod 038008 - Circuit preincalzire defect.La fel apare si cu testul pedala frana + acceleratie = ECN 038008. Cineva spunea ca ar putea fi debitmetrul de aer, care atunci cand am ajuns acasa si am ridicat capota mirosea cam a prajit, sau injectoarele . Cu o bujie si cu un injector stiam ca am ceva probleme.
Chestia e ca nu o pot duce in service , pentru ca nu o pot porni, si sincer nici banii nu m-a scot afara din casa. Am platit motorina celui care a venit dupa mine din Bucuresti si ceva in plus, plus Pastele.......iar pentru platforma parca nu ma tine buzunarul.
Daca imi puteti da un sfat , va sunt recunoscator.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Pai daca pe tine ''nu te tine buzunarul'' pentru o platforma, cu ce bani o repari ?
Dupa ce faci o testare PROFESIONALA si postezi aici valorile si coduriel de eroare, mai vorbim;
Pana atunci, succes!
Am intalnit ceva asemanator saptamana trecuta;da-mi un telefon sa-mi dai mai multe detalii. ([editat]).
Dupa ce faci o testare PROFESIONALA si postezi aici valorile si coduriel de eroare, mai vorbim;
Pana atunci, succes!
Am intalnit ceva asemanator saptamana trecuta;da-mi un telefon sa-mi dai mai multe detalii. ([editat]).
Nistor
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
Multumesc . Referitor la partea cu banii, sunt patit de cand am mai fost in service cu ea si am platit si orele cat a stat acolo, pana cand mecanicii au descoperit modalitatea de a demonta galeria de admisie, pentru a o curata.La un surub de desfacut, au stat 2 ore, si spuneau ca asa ceva nu au mai vazut, ca este foarte grea pozitia si altele. Toata operatia, au curatat si EGR - ul , a durat 6,5 ore. Manopera am platit pentru 5 ore, si asta ca mecanicul imi erea cunoscut. Sau poate de aia m-a si fript.
Am sa ajung cu ea in service, normal, dar macar sa stiu si eu de ce nu merge. Daca tot platesc, sa fie pentru ce trebuie.Am sa sun imediat cum am un pic de timp.
Am sa ajung cu ea in service, normal, dar macar sa stiu si eu de ce nu merge. Daca tot platesc, sa fie pentru ce trebuie.Am sa sun imediat cum am un pic de timp.
Nistor
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut
Azi am reusit si am pornit-o.Asta pentru am avut timp , de ieri am fost anuntat ca nu mi se mai prelungeste contractul de munca de la 1 mai.Si am luat 3 zile libere. Asta este. Dupa ce am mai curatat o data EGR, asa cum am vazut in atelier la mecanici . La galerie nu m-am incumetat. A fost ceva funingine acolo, se cam intarise iar clapeta EGR-ului aproape ca nu se mai misca.Dupa ce am pus totul la loc, am dat catava chei pana a luat-o. Acum mers destul de bine, oricum mai bine ca pana atunci cand s-a oprit, se tureaza bine . Totusi mai exista o problema. Scoate un fum alb, cam inecacios. Am pus testerul si au iesit urmatoarele coduri de eroare:
- P 0622-02 - Circuit excitatie F - defect
- P 0070 - 71 - Senzor temperatura aer ambiant - defect
- P 0400 - 04 - Circuit EGR - intrerupt
- P 0500 - 74 - Senzorul viteza vehicul - nu este la valoarea normala
- P 0380 - 08 - Sistemul preincalzire - defect
Circuitul EGR - intrerupt, poate sa fie ca este posibil sa nu pus eu ceva bine la loc ?
De restul nu stiu nimic si de aceea , va rog , sa-mi dati un sfat.
Azi am reusit si am pornit-o.Asta pentru am avut timp , de ieri am fost anuntat ca nu mi se mai prelungeste contractul de munca de la 1 mai.Si am luat 3 zile libere. Asta este. Dupa ce am mai curatat o data EGR, asa cum am vazut in atelier la mecanici . La galerie nu m-am incumetat. A fost ceva funingine acolo, se cam intarise iar clapeta EGR-ului aproape ca nu se mai misca.Dupa ce am pus totul la loc, am dat catava chei pana a luat-o. Acum mers destul de bine, oricum mai bine ca pana atunci cand s-a oprit, se tureaza bine . Totusi mai exista o problema. Scoate un fum alb, cam inecacios. Am pus testerul si au iesit urmatoarele coduri de eroare:
- P 0622-02 - Circuit excitatie F - defect
- P 0070 - 71 - Senzor temperatura aer ambiant - defect
- P 0400 - 04 - Circuit EGR - intrerupt
- P 0500 - 74 - Senzorul viteza vehicul - nu este la valoarea normala
- P 0380 - 08 - Sistemul preincalzire - defect
Circuitul EGR - intrerupt, poate sa fie ca este posibil sa nu pus eu ceva bine la loc ?
De restul nu stiu nimic si de aceea , va rog , sa-mi dati un sfat.
cucu_ro
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
ma fratilor... dar de ce se aprinde casetofonul singur si manaca bateria?
am desfacut CUTIA DE RELE DE SUB CAPOTA... am gasit mult oxid.. cred ca de la apa..
am curata un pic cu spray... diseara fac proba..
dar de ce fura curent? sa fie si cablul de la acceleratie care duce la RELE.. IN SCURT?
asta deoarece se tura singura sau ptr ca nu se accelera deloc mai inainte..
astept pareri..
am desfacut CUTIA DE RELE DE SUB CAPOTA... am gasit mult oxid.. cred ca de la apa..
am curata un pic cu spray... diseara fac proba..
dar de ce fura curent? sa fie si cablul de la acceleratie care duce la RELE.. IN SCURT?
asta deoarece se tura singura sau ptr ca nu se accelera deloc mai inainte..
astept pareri..
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
cucu_ro
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
@andrei_alik..
nu frate, este manuala 6T..
incerc sa-i trag o diagnoza diseara.. cu OPCOM..
lasa-mi te ro emailul daca ma poti ajuta cu ceva..
italienii astia sunt batuti in cap, deoarece, la o alta masina aceleasi simptome, din cauza acceleratiei, AU SCHIMBAT de 2 ori blocul de la pedala.. si nimic... problema era cablajul..
nu stiu ce sa mai cred..
nu frate, este manuala 6T..
incerc sa-i trag o diagnoza diseara.. cu OPCOM..
lasa-mi te ro emailul daca ma poti ajuta cu ceva..
italienii astia sunt batuti in cap, deoarece, la o alta masina aceleasi simptome, din cauza acceleratiei, AU SCHIMBAT de 2 ori blocul de la pedala.. si nimic... problema era cablajul..
nu stiu ce sa mai cred..
cucu_ro
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
salut..
acestea sunt erorile.. poate ma puteti ajuta de ce nu vrea sa porneasca.. nici nu vrea sa invarte motorul..
art Number:13172012
Software version number: 4.405 11/04
Programming Date: 00000000
Hardware key number: 0000000000
System description: SIEM 0400
Alpha code: RC
Manufacturing date: 20041104
Code Index and version: 001 05
Total number of fault codes: 10
P0115 - Engine Coolant Temperature Signal Range/Performance
(71) - Present
P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Present
P0500 - Wheel Speed Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Present
P0654 - Engine Speed Signal Range/Performance
(71) - Present
P0550 - Mileage Circuit Range/Performance
(71) - Present
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction
(00) - Not present
B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(04) - Present
B2610 - Instrument Dimming Bulb Output Circuit Low Voltage
(02) - Not present
U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)
(71) - Present
U2141 - Invalid Data from REC (Rear Electrical Centre)
(71) - Present
acestea sunt erorile.. poate ma puteti ajuta de ce nu vrea sa porneasca.. nici nu vrea sa invarte motorul..
art Number:13172012
Software version number: 4.405 11/04
Programming Date: 00000000
Hardware key number: 0000000000
System description: SIEM 0400
Alpha code: RC
Manufacturing date: 20041104
Code Index and version: 001 05
Total number of fault codes: 10
P0115 - Engine Coolant Temperature Signal Range/Performance
(71) - Present
P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Present
P0500 - Wheel Speed Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Present
P0654 - Engine Speed Signal Range/Performance
(71) - Present
P0550 - Mileage Circuit Range/Performance
(71) - Present
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction
(00) - Not present
B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(04) - Present
B2610 - Instrument Dimming Bulb Output Circuit Low Voltage
(02) - Not present
U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)
(71) - Present
U2141 - Invalid Data from REC (Rear Electrical Centre)
(71) - Present
cucu_ro
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Nistor
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
Va salut
De cand am scris ultima data , am mai desfacut inca o data EGR-ul , cu speranta ca poate am vreun contact imperfect. Aveam in bord semnalul luminos aprins, acela gen robinet, si la test mi-a dat " Circuit EGR - intrerupt ". Dupa ce am montat totul inapoi, am pus iar testerul si mi-a dat aceiasi eroare . De asemenea martorul din bord ramane aprins. Masina merge , parca nu se infige dar am avut mare nevoie de ea si am mers asa. Un mecanic mi-a sugerat ca ar fi ceva legat de circuitul electric al EGR-ului si ca trebuie verificat. In serviceul lui nu are un electrician bun si mai mult nu avea cum sa ma ajute. Acum nu mai stiu ce sa fac. Programul cu care am testat este OP COM . Poate cineva are un sfat pentru mine.
De cand am scris ultima data , am mai desfacut inca o data EGR-ul , cu speranta ca poate am vreun contact imperfect. Aveam in bord semnalul luminos aprins, acela gen robinet, si la test mi-a dat " Circuit EGR - intrerupt ". Dupa ce am montat totul inapoi, am pus iar testerul si mi-a dat aceiasi eroare . De asemenea martorul din bord ramane aprins. Masina merge , parca nu se infige dar am avut mare nevoie de ea si am mers asa. Un mecanic mi-a sugerat ca ar fi ceva legat de circuitul electric al EGR-ului si ca trebuie verificat. In serviceul lui nu are un electrician bun si mai mult nu avea cum sa ma ajute. Acum nu mai stiu ce sa fac. Programul cu care am testat este OP COM . Poate cineva are un sfat pentru mine.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Rhadu_SB
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am si eu o mica problema cu Opel Astra H 2005, 1,9 DTH : in timp ce merg cu masina la drum intins mi se aprinde martorul "masinuta cu cheita", dupa o perioada scurta de timp se stinge. am pus testerul si am urmatorul cod de eroare:
B2610 - Instrument Dimming Bulb Output Circuit Low Voltage
(02) - Not present
Ma poate ajuta cineva cu o "traducere' a ceea ce inseamna acest cod de eroare?
Multumesc anticipat.
B2610 - Instrument Dimming Bulb Output Circuit Low Voltage
(02) - Not present
Ma poate ajuta cineva cu o "traducere' a ceea ce inseamna acest cod de eroare?
Multumesc anticipat.