Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • gyno09

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Vreau sa fac o modificare la un motor de 1600 monopunct, sa montez o chiuloasa de pe un motor de 2000 multipunct. Vreau sa o montez cu tot cu admisie si cu sistemul de injectie si instalatia electrica a motorului. As vrea sa stiu daca a mai facut cineva operatia asta sau daca stie cineva daca merge, sa nu ma apuc sa desfac ambele motoare degeaba.
Skip ads

  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu mai bine pui tot motorul ?
  • gyno09

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Masina alearga la Rallycross si trebuie sa ramana la capacitea de 1600cc, era foarte simplu sa il montez cu totul.
  • crisu rcd

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2012

  • Mesaj Privat
DE CE NU ITI IEI X16XL CARE ARE INJECTIE MULTIPUNC SI 101 CP?
  • gyno09

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2011

  • Mesaj Privat
asta este ala 16v?
  • bushy

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da
  • SINCEAN

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles 1.6 are bloc mic iar 2.0 are bloc mare si nu se potriveste chiuloasa celui de 2.0 pe blocul de 1.6.
Ai 2 variante de 1.6 de 101CP si anume X16XEL si C16SE.
Conversia in C16SE din diferite modele de 1.6 stiu sigur ca este destul de accesibil de facut deoarece sunt mai multi membri care au apelat la aceasta metoda de marire a puterii si poate te pot ajuta cu un sfat, o parere.
  • gyno09

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, sa inteleg ca 1600cc 16v= X16XEL si 1600cc 8v multipunct= C16SE ?, am inteles ca cel de 8 valve multipunct este mai bun decat 16v, pe mine ma intereseaza sa fac conversia si fara prea multe modificari, adica sa nu aibe si cip in cheie sau alte nebunii.
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
x16xel = 1.6 16v 101 cp
c16se = 1.6 8v injectie multipunct 101 cp

C16se e mai simplu din vedere constructiv, tot pe el as merge si eu doar e ca mai greu de gasit.
  • SINCEAN

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
X16XEL din cate stiu are cip in cheie, in plus de asta este cunoscut pentru consumul de ulei.
C16SE fiind de generatie mai vechie cred ca nu necesita cip in cheie.
  • gyno09

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi. Daca as pune tot motorul de 2000 trebuie sa schimb si cutia de viteze?, motorul este de pe o omega din 89 cu injectie multipunct 8v, ce alte modificari trebuiesc facute?
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Pe 1.6 mi se pare ca e cutie f13, c20ne are cutie f16/18. Trebuie cutia, planetare, suportii si sigur mai trebuie unele chestii. Cauta aici pe forum "montare/schimbare c20ne" ca s-a discutat de multe ori despre ce e nevoie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR