Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati si pe mine daca puteti...sunt un nou posesor de astra g din 2002(nu am mai avut opel pana acum si sunt foarte incantat de el) si am o problema la roata dreapta fata care merge infranata(masina isi pierde repede din viteza cand iei piciorul de pe acceleratie iar frana trebuie apasata cu putere pt oprire).Am fost la un service si dupa ce mi-au demontat-o mi sa spus ca este etrierul blocat.Pt a-l repara,respectivul mecanic mi-a indicat sa cumpar un set de reparatie etrier si un piston.setul de reparatie am vazut ca se gaseste mai peste tot dar pistonul nu il gasesc decat cu etrier cu tot.
Ce sa fac?Cum sa fac?I s-a mai intamplat cuiva? imi cer scuze daca subiectul era deschis pe undeva pe forum dar inca nu am citit tot.
Va multumesc anticipat
Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 996
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut, poti lua un etrier cu totul de la dezmembrari.
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Mi s-a mai spus asta dar nu imi permit un etrier nou momentan si parerea mea este ca un etrier sh este ca o loterie,nu stii daca va fii mai bun sau mai prost decat al tau.
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ba stii, mai ales ca te poti uita la el si compara cu cel vechi. In general nu apar defectiuni de acest fel deci este foarte posibil sa te alegi cu unul bun. In plus, recomand sa il alegi pe cel de pe stanga insa cei care sunt in domeniu de pe acest forum pot confirma sau infirma daca sunt diferite (eu cred ca nu) Wink

Cea mai sanatoasa miscare ar fi sa mergi cu nennea meacnicu la acel dezmembrator si sa aleaga el (ii dai o bere pt deranj si ia si el o pauza). Daca este posibil, bineinteles
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Fratilor ajutati-ma si pe mine cu roata asta ca nu stiu ce si cum sa fac!am luat si un etrier de la dezmembrari si cu asta nici macar nu se clintea roata!mi l-au dat jos si l-am pus tot pe al meu.acum ca sunt si placutele noi e si mai rau,in mers se incinge si placuta si discul si scoate fum.in fine,pana la urma respectivul mecanic mi-a spus ca nu stie ce are de merge infranata si ca nici nu stie ce sa ii faca.
I sa mai intamplat cuiva asta?stie cineva ce sa fac?un service,un mecanic bun orice
Mi-am facut si progr la radacini pt o constatare si ma costa 100 de lei doar constatarea si nu prea am auzit lucruri bune despre ei.
Voi ce ma sfatuiti?va multumesc
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dar discul sau placuta de frana freaca?
Sa nu fie infranata din planetara.
Service in Bucuresti recomandat gasesti in topicul dedicat.
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da freaca!
Sincer nu prea ma pricep si drept urmare nu am auzit varianta asta niciodata...
Am sunat pt o constatare si la EDS dar au liber abia pe 9 mai!
Deci nu am rezolvat nimic si ar cam fii urgenta
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Faza e ca placutele ating foarte usor dicurile oricum.Dar daca freaca serios acolo e posibil sa fie probleme cu sistemul de franare.
O schimbare a lichidului de frana urmat de aerisire ai incercat?
Sau mai poti da placutele de frana jos sa vezi daca tot mai atinge ceva si daca e infranat.
Daca da poti continua cu etrierul.Si tot asa.
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Exact!der nu reusesc sa depistez care este problema.treaba este ca ieri aprox vreo 2 ore tipul a incercat si variantele astea:schimbat lichid frana cu unul proaspat,aerisit frana,dat placute jos,pus placute,a umblat pana si sub capota dar nu stie ce are.abs-ul merge pt ca l-am incercat si nici nu da vreo eroare.
Ma gandeam daca sa fac un efort si sa cumpar un etrier nou dar mi-e frica sa nu fie degeaba.
Ideea este ca pistonul etrierului banuiesc ca ramane blocat si de acolo provine problema.dar asta mi-a spus sa nu,pt ca functioneaza corect.de aceea sunt exasperat si as fii vrut o alta parere,a unui mecanic care chiar se pricepe si s-a mai confruntat cu asa ceva
  • synerthol

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am avut aceeasi problema ca tine si s-a rezolvat prin inlocuirea garniturii etrierului si curatat pistonasul acela.Toata operatiunea nu m-a costat mai mult de 100 lei.
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ai schimbat cumva si pistonasul de la etrier?
  • synerthol

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pistonasul nu l-am schimbat,am schimbat doar garnitura.
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
din cate imi aduc eu aminte se numeste glisiera ... sper sa nu gresesc.. stiu sigur ca alea raman blocate. inceraca si asa.
  • opel_kriss72

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z22sx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am avut acum cateva zile aceeasi problema la aceeasi roata dreapta ....am curatat pistonasul cu wd-40 apoi am apasat frana de 5ori pentru ca pistonasul sa iasa afara si l-am uns cu vaselina siliconica ...app operatia cu apasatul franei si introducerea pistonasului am facut-o de 5-6 ori pentru a scoate toata murdaria care s-a depus sub garnitura aceea (bineinteles de fiecare data dadeam cu wd-40
operatia este garantata 100%
  • SavaLaurentiuDaniel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru ajutor.Dupa vreo 3 "mecanici" consultati si vreo 300 de lei cheltuiti degeaba am sfarsit prin a schimba etrierul cu unul nou,ceea ce trebuia sa fac de la inceput.Acum merge bine;)
  • bebitzabbs

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceeasi problema tot pe partea dr. insa nu am facut decat sa dau etrierul jos, l-am curatat, spalat, si l-am montat la loc, nici macar nu am schimbat garniturile aferente. In aprox. 1 ora si jumate totul a fost gata... asta se intampla acum 3 luni. nu stiu la ce "mecanici" ai fost tu... insa puteai sa scapi doar cu cateva ore pierdute...
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cine stie peste ce parlaci a dat, daca nici un etrier nu pot sa il deblocheze, ala se da jos, se curata bine etrierul, cu garnitura data jos, curatat canalul ala, curatat cilindrul ( cu hartie abraziva de granulatii dif in functie de probleme, dar in in final cu cea mai fina - pt a elimina orice urma de zgarieruri profunde sau urme de rugina, si se insista pe tot cilindrul nu numai pe zona afectata, pt a nu strica cilindrul ), se curata si corpul etrierului ( fara garnitura ) cu hartie abraziva fina! Se unge usor canalul garniturii interioare si se introduce garnitura, apoi cilindrul putin umezit, schimbat si lichidul de frana (recomandare)! In felul asta am procedat cu etrierele de la masina mea, la cumnata-miu (audi), frate-miu (bmw) si inca cativa colegi, si nu s-a mai plans nimeni de probleme! Iar in final, se da cu vaselina de cupru, capetele placutelor, pt o mai buna culisare pe suport! Dar e mai usor de schimbat, in loc de o munca de vreo 2-3 ore de curatat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR