Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • cristi_vlh

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
Deci, sa incep cu inceputul. E vorba de un Opel Omega B caravan, 1996, motor X20XEV. Acum o perioada de timp am vrut sa fac unghiul de fuga. Mi-au spus ca nu se poate, deoarece am bucsaraia varza. Ma duc la un service, imi spune ca la masina mea se schimba doar basculele cu totul, ca nu se poate doar bucsele. Ok, am cumparat basculele complet echipate si le-am schimbat. Inapoi sa fac unghiul de fuga. Nu se poate, ca trebuiesc schimbate si arcurile + telescoapele, ca sant obosite. Masina se comporta ok, parca tragea ceva stanga dreapta, dar nu cine stie ce, aproape insesizabil. A trecut o perioada de timp, iar trasul stanga/dreapta s-a agravat, a inceput sa-mi fluiere masina(rotile) si la mers in linie dreapta. Intreb in stanga in dreapta, majoritatea mi-au zis ca e de la: - cauciucuri / unghi de fuga / suspensie. Am schimbat suspensia (arcuri + amortizoare + flanse). Zic, daca tot ma duc sa fac unghiul de fuga, barem sa fie treaba buna si am luat si patru cauciucuri de vara. Ajung la service pentru unghi si surpriza: nu se poate ca am bucsele inferioare (asa mi-a zis asa va spun, ca eu nu stiu care sant alea) distruse.
Acum vin intrebarile mele? E posibil sa se fi distrus bucsele de la bascula asa rapid? Se pot schimba doar bucsele sau e cazul sa iau alte bascule gata echipate ( din nou, in nici un an de zile, cu maxim 1500km facuti)?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Incearca la alt centru de reglat directia
  • cristi_vlh

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pai problema e ca nu am fost la acelasi. Bine, in perioade de timp diferite. Cert e ca ceva este in neregula cu directia. Se simte o imbunatatire cu suspensia schimbata, dar tot mai e ceva p-acolo care nu e ok.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cristi , daca vii la Ploiesti , te voi ajuta eu si iti voi si explicat tot ce doresti Wink . Din pacate nu sunt din Bucuresti ! O singura rugaminte am , sa ma anunti cu putin timp inainte pentru ca am de lucru pe la altele .
  • cristi_vlh

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Cu ce sa ma ajuti? Stii ce are masina? Sa inteleg ca ai un service auto? Ajunsul la Ploiesti nu e problema, dar ce urmeaza sa fac acolo? Repari masina suficient de repede (adica in cateva ore) sau trebuie sa o las acolo?(la faza asta am o rezerva, crede-ma, ca nu te cunosc)
  • cristi_vlh

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu ma poate lamuri nimeni? Exista vreun topic unde pot gasi raspuns si nu l-am gasit eu?
  • adriandaco

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Caseta de directie este ok? Trage stanga-dreapta si pe drumul drept?
  • cristi_vlh

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dap, trage si pe drum drept. Joc la caseta nu are, a fost prima chestie verificata.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Problema cu bucsele inferioare deteriorate, chiar daca sunt schimbate de 1500 de km, se datoreaza proastei montari. In momentul montarii basculei, se strang suruburile la urma, cand arcul este comprimat de o presa sau lasata masina normal pe roti, ca pozitia basculei sa fie in relax in momentul deplasarii pe drum liniar altfel stau tensionate, deci implicit se duc bucsele.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
O fi rezolvat problema de doi ani.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca omul cauta mai bine pe forum gasea o discutie despre subiectul asta de acum vreo 5-6 ani. la omega problema asta apare din cauza calitatii bucselor.
omul a fost dezinformat din start.
1. se schimba bucsile ff usor . conditia este sa citesti putin prin documentatie si sa vezi ca cele mari o anumita pozite la montare(si nu oricum) iar cele mici merg oricum. deci nu treb sa cumperi bascula completa.
2. in niciun caz nu treb sa cumperi marfa italiana spaniola sau alte facaturi. nu merge la omega decit de la FEBI in sus. altfel te lasa in 2 luni.
vorbesc din experienta proprie.
3. la reglajul unghiurilor se merge la o firma specializata nu la orice ageamiu.
(la omega exista un reglaj la prinderea amortizorului de ansamblul roata) nu multi stiu de acest lucru.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR