Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Stirban91

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua,nu de mult mi-am luat si eu un opel astra g motor de 1995 si ii din anu 2000.o pornesc ori ca-i rece ori ca-i cald dupa 10-15 sec se opreste.apoi ii dau la automat degeaba invarte dar nu da niciun semn ca porneste.ce poate sa fie?am schimbat filtru de motorina de aer.astept raspuns va multumesc mt.
Skip ads

  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sfatul meu ar fi sa nu te legi de filtru de aer <deocamdata>din ce spui problema e cu pompa de injectie sau injectoare<daca soate fum in exces cand o turezi>sar putea sa fie electro valva care da voie la motorina sa intre in pompa dar e putin probabil
  • Stirban91

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu scoate fum astai oricat as turao.si nu cred ca ia putina motorina ca o turez pana la 5000 si nu are nimik.nush ce ar putea fii.de ex daca nu o pornesc astazi deloc si ma duc maine si dau o cheie nu o ia.
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Colegule vezi ca sunt atatea topicuri despre dezamorsare, citeste cu atentie, la tine prinde aer pe undeva si de aia nu mai porneste, schimba furtunasele de retur, vezi daca mai ai motorina in carcasa filtrului, cand il desfaci el trebuie sa dea pe afara asa e normal dar daca nu, vezi ca are doua oringuri pe in/out, sa nu fie mufate bine tevile una in alta si sa prinda aer, dupa aia poti sa te gandesti la oringurile de la injectoare si apoi la "pompa de injectie", dar verifica foarte bine inainte de a te da vre-un verdict, spor la treaba
  • Stirban91

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ms mult colegule....
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
e corect poate sa prinda aer fals la alimentare sorinel da ce treaba are returul?scuzane pe noi asti profani
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
"e corect poate sa prinda aer fals la alimentare sorinel da ce treaba are returul?scuzane pe noi asti profani", colegu furtunasele de retur fac parte tot din instalatia de alimentare cu motorina, daca ele is scoapte de la temperatura blocului motor sau is rupte pe la imbinari intra aer fals si toata motorina care ar fi trebuit sa ramana pe instalatie se duce inapoi in rezervor si de acolo "dezamorsare", de acolo pornire greoaie, fortarea pompei de injectie s.a.m.d
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
fac parte din sistemul de alimentare dar nu influenteaza deloc dar apsolut deloc pornirea sau functionarea motorului.poti sa scoti returul de unde vrei nai sa opservi decat scadere rapida din rezervor a carburantului
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am uitat poate nu crezi dar exista supape de sens
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am umblat cu supape de sens, dar din ce am citit si auzit de la altii nu isi merita banii, eu am scos filtrul original de pe masina, am cumparat un filtru capsulat de mercedes cu intrare/iesire, l-am montat pe masina merge super, apoi am inlocuit furtunasele de retur si acuma pot sa o las in orice pozitie si oricat timp nepornita ca oricand porneste la prima cheie. Asa ca fiecare face cum crede de cuviinta ca e mai bine pt bunul lui:))
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
scuze nam vrut sa deranjez .oricum sorine sper pentru coleg tot binele si poate a si gasit ceva sal ajute drumuri bune
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Furtunasele de retur in primul rand schimbate. Normal ca are treaba returul atat cel ce merge in rezervor cat si returul de la injectoare care merge in pompa. Deci furtunas fisurat rezulta aer ce intra in pompa rezulta ca nu porneste. Apoi cum spunea colegul verifici oringurile de la capacul filtrului de motorina. Vad ca esti din judet, te pot ajuta daca e chiar asa greu. Salut!
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
leagate de TUR nu de retur ce spui tu sergiu e o frectie la picior de lemn din injector in pompa ce sti tu e tot un retur ise mai spune supapa de inalta camionagii o numesc supapa de coasta .da turul influenteaza returul niciodata
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si totusi returul din injectoare influenteaza pompa de injectie si anume o dezamorseaza. Ce spune colegul nostru Sergiu e foarte adevarat la tipul asta de motor....la camioane nu stiu ! Sa nu uitam ca unii dintre noi vorbesc in cunostinta de cauza.... experienta proprie.
Uneori "frectia la picior de lemn"da roade!
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
eu astept rezolvarea si sa sti stefan ca nu vorbesc din auzite am o varsta si ceva ani de lucru in domeniu vreo 20 daca am suparat SCUZE
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Colegu nu contest faptul ca ai experienta, dar eu ma refer strict la acest motor pe care il cunosc destul de bine si am intampinat destule probleme cu el , iar la marea lor majoritate am gasit solutii aici pe clubopel. Urmeaza sa ne spuna colegu ce a rezolvat si care era problema in fond. Cu respect!
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
mantalutadoru a scris:fac parte din sistemul de alimentare dar nu influenteaza deloc dar apsolut deloc pornirea sau functionarea motorului.poti sa scoti returul de unde vrei nai sa opservi decat scadere rapida din rezervor a carburantului


Colegu eu inteleg ca nu esti informat dar hai sa te ajut si pe tine.
Ce spune Sorinel -IS in legatura cu acele furtunase de retur este adevarat. Daca se coc sau se crapa atunci pompa de motorina care se aliementeaza si de la returul care iese de la injectoare se dezamorseaza si de aici si pornirea greoaie.
O solutie este sa schimbi furtunasele de retur si sa montezi un filtru capsulat de mercedes asa cu am facut eu si Sorinel -IS.
In felul asta scapi de 2 mari probleme ale dezamorsarii : furtunasele de retur si capacul filtrului de motorina original care are 2 orificii prin care poate prinde aer sau va prinde chiar pe la garnitura de etansare.
Sper ca te-am ajutat atat pe tine cat si pe colegul care a initiat acest topic.
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Schimba furtunasele de la retur care sigur sunt coapte. Nu trebuie neaparat filtru capsulat, numai sa fie montate toate O-ring-urile pe carcasa filtrului.
  • alexanglia2000

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna tuturor sunt nou pe aici si am si eu o problema cu opelul meu si poate ma puteti ajuta este opel signum 2.0dti din 2003 si cateodata la pornire cand dau cheie mi se aude un simplu "tic" si nu se inampla nimic numi porneste.dar dupa mai multe incercari imi porneste intrun final si imi scoate un fum albatru dens care ar putea fi problema multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR