corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
buna dimineata la toti opelisti ! am un opel kadett C1,4 NZ 1991 si am o problema marisoara ,zic io' ! se incinge tamburul (roata) dreapta spate ! am dat tamburul jos, dar nu am vazut nimic deranjat acolo ! cilindrul receptor si sabotii i-am schimbat de cca 5 luni si nu am avut probleme pana acum. sa fie rulmentii ? a mai patit cineva asa ? cum se pate remedia problema ? multumesc frumos si astept pareri !
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
corbul5 a scris:buna dimineata la toti opelisti ! am un opel kadett C1,4 NZ 1991 si am o problema marisoara ,zic io' ! se incinge tamburul (roata) dreapta spate ! am dat tamburul jos, dar nu am vazut nimic deranjat acolo ! cilindrul receptor si sabotii i-am schimbat de cca 5 luni si nu am avut probleme pana acum. sa fie rulmentii ? a mai patit cineva asa ? cum se pate remedia problema ? multumesc frumos si astept pareri !
Uitate calumea la sabot si vezi daca este uzat neuniform, eu am avut probleme la roata dreapta spate si a fost de la lipsa unei sigurante daia rotunde care vine bagata pe tja cu arc, la mine acea asiguranta lipsea si cablu la frana de mana era prea strans la mine, incearca sa ii dai drumu la cablu si vezi daca incinge.
Liviu A
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ar mai fi o cauza care apare si la etrierul fata ... cu timpul se face o bavura de oxidare pe pistonasul din cilindru..aceasta bavura nu mai da voie pistonasului sa revina la pozitia initiala si cu timpul ferodoul ramane tot mai presat pe tambur sau disc .REMEDIU PRACTIC>>>se da tamburul jos, se strang cei doi saboti cu doua leviere,pana cei doi cilindri intra la maxim...se apasa dinou usor frana,si se repeta de cateva ori..se face si la rotile din fata odata pe an si nu mai ai treaba cu blocarea...succes.
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
corbul5
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat