Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Calibra
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
esti sigur ?
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da...Pefecta dreptate...M-am uitat la cablaj si pare obosit. Sa treaca vremea asta ploioasa si voi duce masina la electrician pentru o revizie si inlocuire a cablurilor(borne-alternator-electromotor).
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
gaby dtm a scris:poi nu am AC si incape la fix,alta faza mai face ca dupa 30 de km de mers am facut o oprire insa cand am pornit-o bateria era la fel de lesinata ca acasa, in cele din urma a pornit, am mai merrs cativa km iar cand sa o pornesc iar nici macar nu mai invartea, poate a mai patit cnv asa? va multumesc


am patit-o si eu curand! cauza...un element al bateriei ''mort''. am pus si eu de 90Ah...pe fara AC.
  • xzibit_ex2005

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
reinvii topicul, am si eu o dilema: la rece alternatorul meu incarca in jur 14.50 respectiv 14.10 cu toti consumatorii. dupa ce se incalzeste motorul incarca 14.25 respectiv 13.80 consumatori. este normal, anormal, mai are cineva problema asta, o expilcatie logica?
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Schimba-i releul!, 14.5 e mult; fluctuatia nu e o anomalie, ci valoarea; asa mi sa ''dus'' si mie elementul, incarca 14.8. (13.8 ar fi valoarea maxima).
  • providra18

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Tin sa te contrazic. Incarcarea normala e intre 13.8 si 14.2; pe ceas, cand pornesc masina, imi baga 14.5. Dupa cateva minute, incarcarea incepe sa scada, daca nu am consumatori pana spre 14. In cazul in care am consumatori, incarcarea scade undeva sub 14, dar nu foarte mult.
Nu te apuca sa umbli la alternator, sa schimbi relee, carbuni si alte minuni, pentru ca ai o incarcare perfecta.
  • xzibit_ex2005

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Si eu ziceam ca este ok, ba chiar putin dupa unii... nu mult. Din cate am inteles intreband pe la mai multi este ok sa scada pt ca la inceput este si nevoie mai mare de curent.

am mai testat si dilema in care ne-a bagat razvan de la iasi iar la inceput fara martorul din bbord incarca o idee mai putin ..insesizabil.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
tensiunea de incarcare trebuie sa fie 14,5 normal si 14,2 cu toti consumatorii porniti.Daca valorile sunt altele atunci urmati urmatorii pasi: - demontati alternatorul, demontati releul, demontati puntea de diode ( diodele trebuie dezlipite pt a fi masurate fecare in parte) , verificati carbunii daca ating de rotor asa cum trebuie masurati rororul pe cele doua infasurari( locul unde calca carbunii)- trebuie sa aiba 2 omi pt alternatorul de 100A SI 3 omi pentru 80A.Nu sunt acceptate alte valori.releul trebuie sa fie compatibil cu puntea de diode ( nu se cumpara dupa ureche) puteti avea surpriza ca toate componentele sa fie noi iar alternatorul sa nu mearga.O punte de diode se invarte in jurul sumei de 100ron, releul 40-60 ron, rortorul 170 ron statorul 100 ron, rulmentii 20 si 25 ron cam asa , sper ca nu am uitat ceva....Sa nu uit iinainte de toate astea verificati electrolitul din baterie ( starea bateriei).Ce am specificat mai sus e valabil pt acumulatori noi sau mai noi de 1 an
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu intreb cati din care posteaza pe aici prostii au habar de un alternator?aviz pantosdaniel.
@xzbit incarcarea la tine e in parametri. adica 13,8 e cam minumul. eu am mers cu 13,6 3 ani si nu a avut nimic bateria.
deci lasa alternatorul in pace ca nu are nimic.mai fa 2 masuratori.1 pe bornele bateriei si una direct pe borna alternatorului.daca sunt diferente de mai mult de 0,5v te poti pregati de schimbat cablurile groase de la alternator la baterie.
@andrei scrii bine dar aici nu e cazul.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
eu zic ca e cazul deoarece am vazut ca exista pareri diferite referitoare la tensiunea de incarcare iar restul este ca o informare pt cei care au de reparat un alternator ca sa stie la ce preturi sa se astepte ( fara manopera).13si ceva e ok atata vreme cat nu e sub 12....Eu am zis cum este ideal si cum scrie in certificatul de garantie pentru baterie
  • xzibit_ex2005

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat cablurile cu unele bune de curand si nu sunt pierderi, aveam mari pierderi inainte erau la borne baterie 13.90 iar cu consumatori 12v si la alternator valori normale, acum dupa schimbarea cablurilor cat e la alternator e si la borne.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
in certificatul de garantie spune 13,8-14,4. el e in grafic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR