Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dannytarle

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut,am un opel vectra b din 99 l-am cumparat de vreo 6-7 luni si avea pompa de injectie reparata de curand,cand l/am cumparat se aprindea un bec galben in bord doar dak il tineam turat intre 1200-2000 turatii,dak il acceleram pana la 2500 se stingea.{cand era aprins nu avea putere tragea greoi si dupa 2500 turatii se stingea si tragea normal},am venit din spania cu ea asa si am ajuns fara probleme.dupa un timp mi s-a dus turbo a luato pe ulei cum se zice s-a turat singura pana la 6000 turatii.am schimbat turbo de la dezmembrari am pornito si tot asa mergea,acum cateva zile am verificat uleiul si am vazut nivelul crescut,are motorina in ulei,stie careva care ar fi cauza?multumesc
Skip ads

  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
in primul rand vreau sa iti urez bun venit pe forum Cool ai sa vezi ca o sa gasesti rezolvari la orice probleme

in al doilea rand esti sigur ca este motorina?
nu cumva este antigel?
PS.ai putea sa ne zici ce motor ai pentru a ne fii mai usor Smile
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca i-a crapat pompa, tind sa cred ca e X/Y20DTH Smile)
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
de unde stii ca i-a crapat pompa? acesta este un defect "obisnuit" sau "cunoscut"(ca sa zic asa) pentru aceste tipuri de motoare?
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
A scris omu ca masina a avut pompa de injectie reparata... Si da, e o problema des intalnita la Y20DTH. Nu e insa obligatorie.
  • dannytarle

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
poi eu cred k este motorina pentru-k apa nu a scazut este la nivel.motor X20DTH
  • dannytarle

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
inca ceva... pe tester mi-a iesit prima data egr-ul,l-am curatat l-am pus la loc,nici o diferenta,am fost iar la tester mi-a iesit inceput pulverizare pompa injectie,acuma nu stiu ce sa mai cred o sa merg maine cu ea iar la tester sa vad ce o sa iasa dar poate sa fie pompa cauza k imi intra motorina in baia de ulei?are careva idee cat costa reparatul?repet inceput pulverizare pompa injectie,nu mai stiu codul de eroare
  • dannytarle

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
iar la turbo are doua conducte una sus si una jos la aia de jos imi curge ceva cred k este motorina,are ce cauta motorina acolo?
  • dannytarle

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ma ajuta careva?multumesc
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut , nu sunt mecanic dar m am plimbat pe la muti mecanici unul mai bun decit celalalt , in fine . parerea mea la ceea ce spui tu cu motorina in baia de ulei este un pic ciudata ,deoarece este cam imposibil sa ajunga motorina in baia de ulei si daca ar ajunge ar fi o catastrofa , chestia cu becul galben dib bord ,verifica si actuatorul EGR-ului si pompa de vacum care actioneaza supapa EGR. referitor la baietii care se dau pompangii au o multime de asa zise pronleme ptr pompele de injactie in asa fel incit sa te faca sa lasi cit mai multi bani la ei
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
compresorul turbo nu foloseste sub nici o forma combustibil , nici benzina ,nici motorina
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
daca zici ca sa turat singura pina la 6000 ture verifica sau schimba calculatorul pompei de injectie
  • licurici87

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Motorina nu poate ajunge in baie de ulei decat dak segmentii incep sa se uzeze neuniform. Este primul semn ca segmentii nu mai etanseaza, trebuiesc inlocuiti. Arderea nu poate fi completa la nici un motor auto sau naval, indiferent de tipul de combustibil pe care il foloseste. Este normal ca sa iti ajunga motorina in turbina dar la cum spui tu ca ai scurgeri, nu prea este normal. Etansarea nu este facuta corect. Esti sigur ca ai pus colierul de prindere dintre turbina si compresor.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand nu are cum sa ajunga motorina la turbo doar daca asa cum spuneai ai motorina in ulei si implicit ulei cu motorina la turbo. Daca s-a turat singura la 6000ture nu e de la pompa ci de la turbina , s-a rupt axul si ti-a bagat uleiul tot in admisie implicit motor. Nu se opreste pana nu iti papa tot uleiul. Motorina in ulei poate sa se scurga pe la oringurile de la talpa injectorului . Teoretic ar trebui sa ti se si dezamorseza si sa porneasca greu sau deloc.
  • dannytarle

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
asa e de la turbo sa turat la 6000 si nu sa mai oprit pana nu am scos furtunasu de motorina de la pompa,am avut noroc k nu sa spart ceva in motor,atunci treaba cu motorina in ulei sa fie de la injectoare?o sa merg la un mecanic sa vad ce poate face cu injectoarele k eu cred,ca ii ceva de lucru acolo.multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR