Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • CRISTI_VRINCEANU_SR

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut cu respect pe toti detinatorii de Opel.Sunt pe ''clubopel.com'' de f.putin timp,dar am opelutzul de 3 ani.E un Opel Astra Sedan din '93 de 1,6.Am o intrebare pentru cei ce stiu, si le multumesc anticipat.Intrebarea este--''se merita sa pun ''gaz'' pe masina''?.Avantajele le c-am stiu(cred),cealalta parte n-o cunosc--DEZAVANTAJELE.Inca o data--MULTUMESC.
Skip ads

  • NOS
  • **
  • 64 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Vectra 1993
  • Republica Moldova, Chisinau
  • NOS

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Republica Moldova, Chisinau
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La mine tot e pe gaz. Pot sa-ti spun ca sunt complet multumit. Din partea mea, nici un minus, poate doar ca uneori se simte o foarte mica scadere din puterea motorului. Pina acum am avut o singura problema, a trebuit sa-i schimb reductorul (nu stiu daca e corect) (reduction gear). Asta in 3,5 ani.
Cu plinul merg 730 km.
Apropo, la mine sistema de gaz a fost instalata in Italia, asa ca vezi... Wink
  • CRISTI_VRINCEANU_SR

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
MULTUMESC--O SA-MI PUN GAZ--SPER SA FIE TOTUL BINE

Nu mai folosi majuscule, asta inseamna tipat pe forum.
Editat Iulian
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
salut

dacanu nu ma insel ai motorul c16nz ,asa aveam eu cel putin la cea veche care avea gaz inca din olada deci cind a adus-o era montat de nu stia romanu de gaz ce aparuse si la noi pe piata asata ca asta dar ce era interesant este ca pe intrarea de gaz la injectie avea o elecrovalva controlata de computer ce se deschidea si se inchidea in functie de regimul de mers adica se deschidea cind ii dadeam talpa si se inchidea cind mergeam incet sau ramanea la relanti,astfel se optimiza si consumul de gaz,interesant ar fi de vazut daca se poate face ceva de genu dar nu prea cred oricum sistemul era bestial ceea ce nu am mai vazut la alte siteme de gpl

sanatate
  • CRISTI_VRINCEANU_SR

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Si cele care se monteaza azi au probabil acelasi principiu de functionare,nu cunosc sistemul.Intrebarea mea de baza ramane inca fara raspuns--adik--are motorul o uzura mai rapida decat daca ar merge pe benzina??--puterea motorului scade chiar asa tare cum se spune?--pericolul unui accidet din spate este mai mare decat daca a fi pe benzina?(ma gandesc la explozie).--am de alergat mult sa trec si in carte GPL-ul??--etc
  • andei

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si eu sunt interesat de mai multe detalii despre acest subiect.
  • NOS
  • **
  • 64 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Vectra 1993
  • Republica Moldova, Chisinau
  • NOS

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Republica Moldova, Chisinau
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
CRISTI_VRINCEANU_SR a scris:--pericolul unui accidet din spate este mai mare decat daca a fi pe benzina?(ma gandesc la explozie).--am de alergat mult sa trec si in carte GPL-ul??--etc

Nu cred sa se intimple ceva in legatura cu explozia. Altfel nici nu s-ar mai instala astfel de sisteme.
  • CRISTI_VRINCEANU_SR

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu-mi place sa contrazic,dar uita-te la ''TICO''si ''MATIZ''--s-a fabricat si circula inca si siguranta pasagerilor din spate e aproape zero la un accident dn spate.Se spune ca ''monarhul universului e interesul'',deci aia fac TICO sa vanda ,adik sa castige bani---gandind la rece pot zice acelasi lucru despre GPL.Oricum imi pun GPL dar vroiam sa stiu cateva pareri.Multumesc.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Instalatiile de gaz sunt de mai multe tipuri :

- clasice la masinile pe carburator si cu injectie monopunct . Astea au un plaman , incalzit cu apa din instalatia de racire si acest plaman are rol de carburator .
Avantaje : consum redus
Dezavantaje :
reglajele se fac in functie de calitatea gpl-ului , riscand ca in momentul in care puneti de la alta pompa sa trebuiasca sa faceti iar reglaje ( masina nematragand sau consumand mult , etc) .
In general instalatiile astea se regleaza rudimentar cu un calculator de noxe . Cred ca astea merg la Astra F . Din noua atentie : incercati sa nu schimbati gpl-ul des !
Pret : pana-n 400 de euro

- instalatiile de gpl secventiale sunt mai scumpe insa au avantajul ca sunt coordonate de calculator si reglate deasemenea . Nu mai au treaba cu plamanul , este o injectie directa de gpl .
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
CRISTI_VRINCEANU_SR a scris:pericolul unui accidet din spate este mai mare decat daca a fi pe benzina?(ma gandesc la explozie).--am de alergat mult sa trec si in carte GPL-ul??--etc


1.Pericolul unui accident este acelasi ca si cand ai functiona numai cu benzina . Butelia are un sistem de siguranta care taie instant alimentarea in caz de expunere la soc si rezista la nu stiu cate atmosfere ( nu mai stiu exact insa era comparabil cu aruncatul buteliei de la etajul 10 , ea nespargandu-se ) .

2.La RAR este o procedura simpla .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...hlight=gpl+masina
https://www.clubopel.com/vie...hlight=gpl+masina
https://www.clubopel.com/vie...hlight=gpl+masina

si ar mai fi cateva topice interesante... totul e sa avem rabdare sa apasam pe butonul ala...
  • CRISTI_VRINCEANU_SR

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
si ar mai fi cateva topice interesante... totul e sa avem rabdare sa apasam pe butonul ala..

Sunt 2 aspecte--1.-timpul;2.-tre sa te si pricepi sa cauti si sa ''apesi butonul ala''.Stiu ca nimeni nu s-a nascut invatat si probabil ai avut si tu o perioada cand nu stiai si probabil a fost cineva sarcastic cu tine si acum dai continuitate fenomenului.Oricum,merci ptr ce mi-ai trimis,am facut un pic de lumina.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu deosebita placere.
Sunt convins ca iti vei face timp pe viitor sa citesti regulamentul (nu trebuie sa pierzi timpul cu cautatul lui, este in semnatura mea)
Din respect pentru colegii tai de forum (si timpul LOR), da o CAUTARE inainte de a mai deschide topice.
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Idea fiecare face ce vrea cu banii lui.daca nu faci peste 25ooo km pe an, nu renteaza gpl-ul. altfel, nici nu se pune problema. e cel mai rentabil sa ai o masina pe gpl la cat costa benzina- minim 3 ron litrul si gpl-ul -1,59 ron, vorbesc de cj.
  • NOS
  • **
  • 64 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Vectra 1993
  • Republica Moldova, Chisinau
  • NOS

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Republica Moldova, Chisinau
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De ce consideri ca daca nu faci 25.000 km/an, atunci nu merita sa-ti instalezi? Vectra mea "alearga" doar 10-12.000 km/an. Ce, mai bine sa merg pe benzina? Sa merg eu chiar si 1 km, oricum e mai ieftin pe GPL, nu?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se amortizeaza intr-un timp mai indelungat.
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu te supara nos, dar daca iti pui instalatie gpl secventiala si te costa 1000 euro, instalatia o amortizezi in 35-40000 km; daca ai o instalatie pe injectie monopunct, o amortizezi intr-un an, in 10-12000 km. si eu sunt adept infocat al gpl-ului si nu de ieri.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Cu deosebita placere.
Sunt convins ca iti vei face timp pe viitor sa citesti regulamentul (nu trebuie sa pierzi timpul cu cautatul lui, este in semnatura mea)
Din respect pentru colegii tai de forum (si timpul LOR), da o CAUTARE inainte de a mai deschide topice.


Wink eh, am lipsit si eu o luna de pe forum si vad un val de noutati si membrii fresh Smile ma bucura aceasta tendinta, dar ascultati-l si pe batranu' maiandrei ...cred ca se discutau cam aceleasi idei (zau de parca nu erau cam aceleasi fraze) inca de pe vremea cand ma inscriam eu pe forum Twisted Evil asa ca nu va suparati si e bine sa mai si cauti adanc in forum decat sa deschidem noi topicuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR