* scule si materiale necesare:
- o laveta de bucatarie
- un cutit cu lama mai lunga si lata
- foarfeca
- un tub de picatura adeziv instant
- silicon pentru etansare garnituri
- banda izolatoare din pvc nu din material textil
1. se ia canistra de carbuni si se desface capacul din partea inferioara,acesta este lipit si are acelas sistem ca si capacul de la cutia de margarina. se baga cutitul intre capac si corpul canistrei si se forteaza incet catre stanga si catre dreapta pana se dezlipeste usor
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2. apoi se scoate capacul si in interior se gaseste un gratar care are 3 sigurante pe margine,se inpinge cu o surubelnita subtire una din sigurante si se scoate afara acel gratar
la mine asa arata ,,ciuruit''
la interior in partea de sus si in partea de jos a canistrei se afla cate o foita de burete care in timp datorita vaporilor de benzina se descompune si de aici se datoreaza curgerea carbunelui implicit infundarea conductelor
-buretele din partea inferioara acela cu suportul sita din plastic
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-buretele din partea superioara
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
se observa cat de gaurit este
3. dupa cum se vede si in poza am ajuns la granulele de carbune reactiv care se golesc pe o bucata de ziar urmand ca dupa reconditionare sa fie introduse la loc in canistra
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
asa arata partea superioara a canistrei pe interior
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
4. cu ajutorul canistrei se traseaza un cerc pe laveta de bucatarie urmand a se taia din laveta la dimensiunea interioara a canistrei deci din laveta dupa ce trasati se taie putin mai mult adica pe interiorul liniei trasate depinde cat de groasa e laveta eu am folosit laveta mai subtire si am pus-o in 2 straturi deci cate 2 straturi in partea de sus si am inlocuit buretele si 2 straturi de laveta in partea de jos pe acel suport sita din plastic si am inlocuit buretele
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
5. apoi se toarna granulele de carbune in canistra se pune acea sita cu sigurante din partea inferioara se curata bine marginile canistrei si capacul si se lipeste capacul cu picatura apoi se lasa sa se usuce bine cateva minute si se etansaza cu siliconul pentru etansare garnituri
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
6. dupa ce se usuca siliconul de izoleaza in cam 2 straturi cu banda izolatoare iar canistra este gata de reutilizat si este ca noua
important: dupa ce se reconditioneaza cansitra trebuie sa se si desfunde valva de purjare si conductele ce vin de la rezervor in canistra si din canistra in valva de purjare
in clipul de mai jos facut dupa ce am reconditionat canistra am intors-o si scuturat-o pe toate partile si numai curgea nicio granula de carbune din ea
succes la treaba