- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Opel a dezvoltat un sistem revoluþionar de iluminare de siguranþã, cu ajutorul tehnologiei inteligente de iluminare cu matrice cu LED-uri. Aceastã tehnologie de iluminare, care este complet nouã în industria auto, va oferi un nivel și mai mare de siguranþã la conducerea pe timp de noapte ºi îi va asigura ºoferului relaxare ºi confort sporite. [...]
Opel a dezvoltat un sistem revoluþionar de iluminare de siguranþã, cu ajutorul tehnologiei inteligente de iluminare cu matrice cu LED-uri.
Aceastã tehnologie de iluminare, care este complet nouã în industria auto, va oferi un nivel și mai mare de siguranþã la conducerea pe timp de noapte ºi îi va asigura ºoferului relaxare ºi confort sporite.
Opel este la ora actualã primul producãtor de autovehicule care testeazã în condiții reale un sistem de iluminare cu matrice complet integrat, în cadrul unor prototipuri.
Farurile cu matrice reprezintã o nouã abordare a tehnologiei de iluminare.
În cadrul noului concept de iluminare pe bazã de matrice faza lungã reprezintã întotdeauna modul standard, în locul utilizãrii fazei scurte ca setare implicitã. Prin adoptarea acestei abordãri noi, faza lungã este prevãzutã în permanențã cu o funcþie anti-orbire ºi se adapteazã automat la condiþiile de trafic.
În acest sens, iluminarea cu matrice asistã ºoferul într-un mod inteligent, asigurând-i o experienþã de conducere lipsitã de stres și menþinând în același timp cel mai înalt nivel posibil de siguranþã. Sistemul de iluminare se adapteazã la condiþiile de trafic curente mai repede decât orice altã soluþie care implicã manevre din partea ºoferului sau care se bazeazã pe elemente acþionate mecanic.
„Siguranþa activã reprezintã un obiectiv principal al strategiei tehnologice a Opel”, a declarat Rita Forst, Vice-Preºedinte Opel.
„În anul 2002, am fost primul producãtor de autovehicule care a introdus pe piaþã sistemul de iluminare frontalã adaptivã (AFL), o combinaþie între iluminarea dinamicã în curbe cu faruri xenon ºi iluminarea staticã în viraje.
În prezent, Opel a pornit sã revoluþioneze din nou conducerea pe timp de noapte cu ajutorul sistemului inteligent de iluminare cu matrice, cel mai avansat sistem de iluminare din industria auto din lume.”
Iluminarea cu matrice funcþioneazã în combinaþie cu camera video frontalã Opel, care este amplasatã între parbriz ºi oglinda retrovizoare. De îndatã ce senzorii camerei frontale detecteazã surse de luminã provenite de la autovehicule care se deplaseazã în faþa autovehiculului sau din sens opus, iluminarea în zona respectivã este redusã complet, în timp ce restul carosabilului rãmâne puternic iluminat.
Acest sistem asigurã vizibilitatea tuturor obstacolelor nesemnalizate, în timp ce participanþii la trafic nu vor fi niciodatã orbiþi.
Utilizarea exclusivistã a LED-urilor în cadrul sistemului de iluminare cu matrice prezintã o serie de avantaje semnificative, întrucât noul sistem consumã mai puținã energie decât lãmpile convenþionale cu halogen ºi cele convenþionale.
Acesta utilizeazã doar aproximativ jumãtate din energia consumatã de lãmpile cu halogen. Cele douã faruri cu matrice sunt alcãtuite din patru segmente de iluminare.
În spatele fiecãrui segment existã patru surse de luminã separate care pot fi aprinse sau stinse individual, fiind posibile ºaisprezece combinaþii de iluminare frontalã adaptivã per far. Trecerile între cele 256 de setãri de iluminare diferite se efectueazã lin ºi imperceptibil, fãrã ca ºoferul sã observe acest lucru.
Pânã în prezent, doar luminile diurne au putut reproduce forma de sãgeatã specificã mãrcii Opel.
Cu toate acestea, în prezent și utilizarea fazei scurte pe timp de noapte creeazã acelaºi efect. Acest lucru a fost posibil prin combinarea celor douã funcþii: luminile diurne ºi faza scurtã împart acum acelaºi rând de ºapte elemente de iluminare. Datoritã acestei soluþii, proiectanþii de autovehicule au mai multã libertate de a crea noi designuri.
Noul concept de iluminare cu matrice va fi utilizat treptat pentru toatã gama de modele Opel în urmãtorii ani, la fel cum s-a întâmplat ºi în 2002, atunci când Opel a devenit primul producãtor de autovehicule care a introdus pe piaþã sistemul de iluminare de siguranþã AFL.
Cel mai modern sistem AFL (AFL+) include lãmpi bi-xenon cu descãrcare în gaz, iluminare în condiþii meteo nefavorabile, iluminare dinamicã în curbe ºi iluminare staticã în viraje, asistentul pentru faza lungã ºi lumini diurne cu LED-uri.
sursa dibas[align=left]
LE
Iatã cum functioneaza Matrix Lumina
Acest sistem este format din opt lentile, patru pentru fiecare far, ºi fiecare cu patru surse de LED-uri care controleaza directia intensitatea si fasciculului farului. Din fata camerei de trafic monitoare ºi electronice de gestionare este responsabil pentru transformarea luminile.
Lumina emisa este foarte albã ºi numai limitat de iluminat partea de autoturisme se apropie, în direcþia opusã, pãstrarea adâncimea de iluminare. Ca avantaje, acest sistem consumã mai puþinã electricitate, pentru factorii de decizie de adaptabilitate sale pot explora noi modele de pe faþa lor ºi dacã sunt de conducere la mai puþin de 50 kph, care este traficul mediu urban, a comuta la grinzi mici. Dezavantajul, de acum, este preþul, care este mai mare decat al faruri BI xenon.
Opel a dezvoltat un sistem revoluþionar de iluminare de siguranþã, cu ajutorul tehnologiei inteligente de iluminare cu matrice cu LED-uri.
Aceastã tehnologie de iluminare, care este complet nouã în industria auto, va oferi un nivel și mai mare de siguranþã la conducerea pe timp de noapte ºi îi va asigura ºoferului relaxare ºi confort sporite.
Opel este la ora actualã primul producãtor de autovehicule care testeazã în condiții reale un sistem de iluminare cu matrice complet integrat, în cadrul unor prototipuri.
Farurile cu matrice reprezintã o nouã abordare a tehnologiei de iluminare.
În cadrul noului concept de iluminare pe bazã de matrice faza lungã reprezintã întotdeauna modul standard, în locul utilizãrii fazei scurte ca setare implicitã. Prin adoptarea acestei abordãri noi, faza lungã este prevãzutã în permanențã cu o funcþie anti-orbire ºi se adapteazã automat la condiþiile de trafic.
În acest sens, iluminarea cu matrice asistã ºoferul într-un mod inteligent, asigurând-i o experienþã de conducere lipsitã de stres și menþinând în același timp cel mai înalt nivel posibil de siguranþã. Sistemul de iluminare se adapteazã la condiþiile de trafic curente mai repede decât orice altã soluþie care implicã manevre din partea ºoferului sau care se bazeazã pe elemente acþionate mecanic.
„Siguranþa activã reprezintã un obiectiv principal al strategiei tehnologice a Opel”, a declarat Rita Forst, Vice-Preºedinte Opel.
„În anul 2002, am fost primul producãtor de autovehicule care a introdus pe piaþã sistemul de iluminare frontalã adaptivã (AFL), o combinaþie între iluminarea dinamicã în curbe cu faruri xenon ºi iluminarea staticã în viraje.
În prezent, Opel a pornit sã revoluþioneze din nou conducerea pe timp de noapte cu ajutorul sistemului inteligent de iluminare cu matrice, cel mai avansat sistem de iluminare din industria auto din lume.”
Iluminarea cu matrice funcþioneazã în combinaþie cu camera video frontalã Opel, care este amplasatã între parbriz ºi oglinda retrovizoare. De îndatã ce senzorii camerei frontale detecteazã surse de luminã provenite de la autovehicule care se deplaseazã în faþa autovehiculului sau din sens opus, iluminarea în zona respectivã este redusã complet, în timp ce restul carosabilului rãmâne puternic iluminat.
Acest sistem asigurã vizibilitatea tuturor obstacolelor nesemnalizate, în timp ce participanþii la trafic nu vor fi niciodatã orbiþi.
Utilizarea exclusivistã a LED-urilor în cadrul sistemului de iluminare cu matrice prezintã o serie de avantaje semnificative, întrucât noul sistem consumã mai puținã energie decât lãmpile convenþionale cu halogen ºi cele convenþionale.
Acesta utilizeazã doar aproximativ jumãtate din energia consumatã de lãmpile cu halogen. Cele douã faruri cu matrice sunt alcãtuite din patru segmente de iluminare.
În spatele fiecãrui segment existã patru surse de luminã separate care pot fi aprinse sau stinse individual, fiind posibile ºaisprezece combinaþii de iluminare frontalã adaptivã per far. Trecerile între cele 256 de setãri de iluminare diferite se efectueazã lin ºi imperceptibil, fãrã ca ºoferul sã observe acest lucru.
Pânã în prezent, doar luminile diurne au putut reproduce forma de sãgeatã specificã mãrcii Opel.
Cu toate acestea, în prezent și utilizarea fazei scurte pe timp de noapte creeazã acelaºi efect. Acest lucru a fost posibil prin combinarea celor douã funcþii: luminile diurne ºi faza scurtã împart acum acelaºi rând de ºapte elemente de iluminare. Datoritã acestei soluþii, proiectanþii de autovehicule au mai multã libertate de a crea noi designuri.
Noul concept de iluminare cu matrice va fi utilizat treptat pentru toatã gama de modele Opel în urmãtorii ani, la fel cum s-a întâmplat ºi în 2002, atunci când Opel a devenit primul producãtor de autovehicule care a introdus pe piaþã sistemul de iluminare de siguranþã AFL.
Cel mai modern sistem AFL (AFL+) include lãmpi bi-xenon cu descãrcare în gaz, iluminare în condiþii meteo nefavorabile, iluminare dinamicã în curbe ºi iluminare staticã în viraje, asistentul pentru faza lungã ºi lumini diurne cu LED-uri.
sursa dibas[align=left]
LE
Iatã cum functioneaza Matrix Lumina
Acest sistem este format din opt lentile, patru pentru fiecare far, ºi fiecare cu patru surse de LED-uri care controleaza directia intensitatea si fasciculului farului. Din fata camerei de trafic monitoare ºi electronice de gestionare este responsabil pentru transformarea luminile.
Lumina emisa este foarte albã ºi numai limitat de iluminat partea de autoturisme se apropie, în direcþia opusã, pãstrarea adâncimea de iluminare. Ca avantaje, acest sistem consumã mai puþinã electricitate, pentru factorii de decizie de adaptabilitate sale pot explora noi modele de pe faþa lor ºi dacã sunt de conducere la mai puþin de 50 kph, care este traficul mediu urban, a comuta la grinzi mici. Dezavantajul, de acum, este preþul, care este mai mare decat al faruri BI xenon.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat