- Octavian_opel
- OP
- 54 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Zafira 2008 A 17 DTR
- Brasov
Octavian_opel
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 A 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Daca a verificat cineva varianta de filtru din link-ul de mai jos, il rog sa-si expuna parerea vizavi de reclama facuta acestui filtru:
http://www.pilotauto.ro/mag...utii-de-inlocuire
"" Pentru posesorii de auto cu DPF care intampina astfel de probleme, PILOT power tuning a implementat ca si solutie optima cost/performante, un ansamblu catalitic inlocuitor – DPF metallic catalytic converter (DPF-MCC), prevazut cu socluri speciale pentru sondele de presiune si temperatura. Acesta aduce urmatoarele avantaje :
- asigura oxidarea gazelor de esapament prin monolitul ceramic primar, mentinand un procent optim al nivelului de CO si O2
- reduce nivelul NOx si PPM prin actiunea catalica a monolitului metalic cu grad ridicat de impregnare.
- asigura o contrapresiune optima si creste performanta motorului, gratie permitivitatii mari a substratului metalic (200 cpsi)
- scade cosnumul de combustibil, comanda de regenerare facandu-se practic foarte rar.
- permite functionarea in parametrii normali a senzorilor de presiune si temperatura.
- cost redus (300-400 euro in functie de motorizare) comparativ cu pretul unui filtru de particule nou de origine ""
http://www.pilotauto.ro/mag...utii-de-inlocuire
"" Pentru posesorii de auto cu DPF care intampina astfel de probleme, PILOT power tuning a implementat ca si solutie optima cost/performante, un ansamblu catalitic inlocuitor – DPF metallic catalytic converter (DPF-MCC), prevazut cu socluri speciale pentru sondele de presiune si temperatura. Acesta aduce urmatoarele avantaje :
- asigura oxidarea gazelor de esapament prin monolitul ceramic primar, mentinand un procent optim al nivelului de CO si O2
- reduce nivelul NOx si PPM prin actiunea catalica a monolitului metalic cu grad ridicat de impregnare.
- asigura o contrapresiune optima si creste performanta motorului, gratie permitivitatii mari a substratului metalic (200 cpsi)
- scade cosnumul de combustibil, comanda de regenerare facandu-se practic foarte rar.
- permite functionarea in parametrii normali a senzorilor de presiune si temperatura.
- cost redus (300-400 euro in functie de motorizare) comparativ cu pretul unui filtru de particule nou de origine ""
cipu_31
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2011
- Mesaj Privat
Interesanta solutie chiar ma intereseaza si pe mine ca si eu am tot probleme cu PDF.Acum o luna am fost la un service si mi l-au curatat cu nu stiu ce solutie(procedeu chimic) si m-a costat 300 lei,avand ceva probleme cu 2 coduri de eroare am fost la cineva cu program pt opel si a zis ca circa 85% e infundat.Daca trebuie sa merg sa dau iar sa 300 lei parca mi se cam ridica parul in cap
- Octavian_opel
- OP
- 54 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Zafira 2008 A 17 DTR
- Brasov
Octavian_opel
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 A 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Eu exploatez masina de un an de zile ( Zafira B -2008 , motor A17DTR) . Nu am avut nici o problema ce ar putea fi generata de acest filtru in afara de consumul suplimentar de motorina cand isi face regenerarea.
Ceea ce am gasit pe net , daca e adevarat 100%, suna bine. De aceea as dori sa cunosc si alte pareri.
Ceea ce am gasit pe net , daca e adevarat 100%, suna bine. De aceea as dori sa cunosc si alte pareri.
- tomde
- **
- 459 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Alta tara
tomde
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
S-a discutat acest aspect si produs intr-unul din topicurile legat de filtre de particule.
Aveti aici topicul: Regenerare filtru de particule (DPF) la 1.9 CDTi
Aici aveti semnul de intrebare despre produsul Pilot
Aveti aici topicul: Regenerare filtru de particule (DPF) la 1.9 CDTi
Aici aveti semnul de intrebare despre produsul Pilot
- Octavian_opel
- OP
- 54 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Zafira 2008 A 17 DTR
- Brasov
Octavian_opel
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2008 A 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
Odata eliminat DPF ,dar pastrat catalizatorul iese testul de gaze atat la ITP cat si la RAR.Probat pe mai multe masini,dar e adevarat nu din familia Opel.
Opacimetrele de testare noxe nu au capacitatea de sesizare a modificarii fumului.
Renuntati la DPF doar daca este la capat de viata si necesita inlocuire,bineinteles in mod preofesionist prin inlaturare fizica DPF si resoftare sau ,montare emulator.
Opacimetrele de testare noxe nu au capacitatea de sesizare a modificarii fumului.
Renuntati la DPF doar daca este la capat de viata si necesita inlocuire,bineinteles in mod preofesionist prin inlaturare fizica DPF si resoftare sau ,montare emulator.
pal
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2011
- Mesaj Privat
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare,am o zafira b,Z 19DT,ieri mi s-a spart furtunelul de la filtrul de particule,(cel intermediar de linga DPF)i-am pus altul,dupa 10 minute de mers a pocnit din nou,iar fara furtun mergea mai bine,dar scotea o presiune din filtru de ziceai cai compresor, cu furtunul pus nu tragea deloc,si scotea un fum mai ca locomotiva,este prea de dimineata nu stiu codurile de eroare dar mai tarziu o sa le postez,oare se poate curata filtrul de particule,exista vreo solutie speciala?multumesc
- aflorii nicusor
- ***
- 714 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Sunt destule dubiecte despre DPF (filtru de particule). Da o cautare si vei gasi raspunsurile.
Sunt destule dubiecte despre DPF (filtru de particule). Da o cautare si vei gasi raspunsurile.
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
aflorii nicusor a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5387&postdays=0&postorder=asc&start=20
Sunt destule dubiecte despre DPF (filtru de particule). Da o cautare si vei gasi raspunsurile.
Sunt destule dubiecte despre DPF (filtru de particule). Da o cautare si vei gasi raspunsurile.
Nicusor nu prea ai ce lua unde mai trimis tu,sant doar povesti si glume mai mult la misto,nu am vazut sa posteze cineva aceasta intamplare,numai bine
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
cangri a scris:As zice ca s-a infundat si face presiune.
multumesc cangri ,de raspuns,dar daca as spala,pdf-ul? Astea sant codurile ce lea memorat,binenteles furtunul nu l-am pus inca,dar acum am vazut ca pdf are saturatie doar 50%,oare senzorul nu o fi dus?Numãrul codurilor: 6
P2279 - <cod necunoscut>
(5B) - Nu e prezent
P242F - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent
P242F - <cod necunoscut>
(5 - Nu e prezent
P2452 - Senzor de presiune filtru particule - furtun defect
(5 - Nu e prezent
P0001 - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent
P0001 - <cod necunoscut>
(5B) - Nu e prezent
astea sant de la op-com.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
@cipy70
furtunul crapa din cauza presiuni din dpf, citeste aici; https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
furtunul crapa din cauza presiuni din dpf, citeste aici; https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
- Edwin
- *******
- 5,980 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,980
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut Edwin,daca ai putea sa-mi spui cu ce as putea sa il spal,doar cu apa s-au ceva solutie chimica,pareri impartite,am mai citit pe forum,azi am fost la un service sa-i zic sami spele filtrul,dar mia zis ca dupa spalare trebuie regenerat imediat si zicea ca nu are cu ce,e adevarat trebuie regenerat?o sa postez si valorile de care ai zis tu,dar sant asa de bulversat ca nu mai stiu ce sa fac,numai bine.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut colegi,Va anunt ca am rezolvat problema cu pdf-ul,furtunul s-a spart din cauza ca filtrul(pdf) era infundat,saturatia era de 90%,aproape ca nu se mai simtea iesirea gazelor pe toba de esapament,l-am curatat foarte simplu cu detartrant nufarul,(costa 8 lei litrul) am folosit 2 litrii,l-am lasat sa stea cu solutia in el vreo 30 min,apoi spalat cu pompa cu presiune, aprox 2 ore.Edwin a avut dreptate nu trebuie gaurit pdf-ul,el se curata si nu e greu,folositi sprey la suruburi cand il desfaceti ,va usureaza munca,numai bine si multumesc celor care mi-au dat sfaturi.
- Edwin
- *******
- 5,980 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,980
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- lotan_silviu_marian
- *
- 16 mesaje
- din 12 Mar 2012
- Vectra 2009
- Arges
lotan_silviu_marian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
am un opel vectra 1,9 cdti, 88kw, 2008, si am becul aprins pe bord (o masina si o cheie fixa pe centrul masinii in picioare), becul se afla pe bord in centru, ca simptome: masina nu trage (parca nu intra turbo). Am fost la cineva cu un test si a dat eroarea P242f-75 .Am sters eroarea, am mers putin cu masina si parca isi mai revenise dar nu cum era si apoi surpriza s-a aprins din nou. Am pus testul din nou si tot la fel a aratat. Ce am de facut?
- aflorii nicusor
- ***
- 714 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
P242F-filtrul de particule supraincarcat ,incearca sa nu mergi subturat. Cauta un tester sa faci o regenerare cu acesta. Daca nu da pedala pe un drum bun (la 3500 rot\ min) si ar trebui da mearga. Da pe cautare si vezi cum se procedeaza. Succes
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85736
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85736