olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,840 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,840
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Azi am comandat discuri fata ventilate EBC + placute fata EBC Green Stuff, la reprezentanta EBC pentru Romania.
Acestea vor sosi maine pe comanda din Bucuresti, 590lei cu tot cu transport. Sunt foarte curios cum vor fi franele dupa ce le voi monta.
Discurile spate sunt mai scumpe la pret, ~348lei amandoua. Daca mai punem si un set de placute Green Stuff - cam da pe afara bugetul.
Norocul meu ca pe spate am discurile in stare buna, astfel ca pe viitor cel mai probabil voi opta doar pentru placutele Green Stuff de la EBC.
Acestea vor sosi maine pe comanda din Bucuresti, 590lei cu tot cu transport. Sunt foarte curios cum vor fi franele dupa ce le voi monta.
Discurile spate sunt mai scumpe la pret, ~348lei amandoua. Daca mai punem si un set de placute Green Stuff - cam da pe afara bugetul.
Norocul meu ca pe spate am discurile in stare buna, astfel ca pe viitor cel mai probabil voi opta doar pentru placutele Green Stuff de la EBC.
olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Vezi ca preturile sunt o ideie mai ieftine decat ce apare pe site, iar sectiunea de contact este in coltul din dreapta sus si contine 3 numere de telefon (daca ai ajuns pe site-ul celor care le comercializeaza in Romania).
Asa am procedat si eu, am dat o cautare dupa model/pret, apoi i-am sunat si i-am intrebat de pret cat iese cu transportul prin curier, cu primire in 24h. Aveau tot ce am comandat eu pe stoc, in timp ce vorbeam cu ei la telefon mi-au completat datele pentru curier. Rapid si eficient.
Asa am procedat si eu, am dat o cautare dupa model/pret, apoi i-am sunat si i-am intrebat de pret cat iese cu transportul prin curier, cu primire in 24h. Aveau tot ce am comandat eu pe stoc, in timp ce vorbeam cu ei la telefon mi-au completat datele pentru curier. Rapid si eficient.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
olandezu
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat azi unul din discurile de frana fata si placutele cu cele noi, dupa ce am indoit 2 chei imbus (pe ultimul inbus mi-au ramas 2 chei inelare cu care am fortat desfacerea, si pe care daca vreau sa le scot va trebui sa tai imbus-ul cu flex-ul). Am schimbat doar pe partea soferului si am scos afara cu seringa 25ml lichid de frana direct din borcan. Ciudat e ca acum 's-a lungit pedala' daca pot sa spun asa, astfel ca pedala e acum foarte moale si daca pun frana de urgenta prinde numai jos de tot si masina se opreste destul de greu. Ca sa fac o comparatie, aveam frane cam slabe pana acum, dar acum dupa schimbare cu disc nou+placute noi pe partea soferului, consider ca e ingrijorator cum se opreste masina. Discurile vechi aveau o grosime de 21mm (cartea masinii zice un minim 22 la discuri fata) si placutele de frana erau la 1/3 din grosimea unor placute fata noi.
A mai intalnit cineva situatia asta ? Sa creasca cursa pedalei de frana si sa scada asa de mult eficienta ei ?
Nu ma bag inca la aerisit frane ca nu s-au asezat placutele pe discul nou. In documentatia care vine cu discurile noi se specifica ca acestea se vor imperechea cu placutele noi in 200-300km. Ce parere aveti de acest aspect ? Maine schimb si pe partea cealalta, sper sa nu raman fara frane ca nu e de joaca in traficul prin oras.
A mai intalnit cineva situatia asta ? Sa creasca cursa pedalei de frana si sa scada asa de mult eficienta ei ?
Nu ma bag inca la aerisit frane ca nu s-au asezat placutele pe discul nou. In documentatia care vine cu discurile noi se specifica ca acestea se vor imperechea cu placutele noi in 200-300km. Ce parere aveti de acest aspect ? Maine schimb si pe partea cealalta, sper sa nu raman fara frane ca nu e de joaca in traficul prin oras.
- king2pin
- **
- 198 mesaje
- din 02 Jan 2012
- Astra 1.7 cdti
- Galati
king2pin
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2012
- Mesaj Privat
nu stiu cine te-a invatat ca asa se face schimbul de discuri , placute si ulei frane, asta 1 la mana si 2.... evident ca daca tu ai scos ulei din sistem aer a intrat si daca nu faci aerisire circuitul o sa fie plin de aer.asta cu asezatul placutelor da e adevarat dar se aseaza cand circuitul e inchis complet fara aer. cat despre schimbatul discurilor si a placutelor pe o parte e normal sa nu iti mearga frana corect daca pe o parte sunt noi si pe o parte sunt cele vechi diferentza de grosime a discurilor .
daca iti schimbi maine sau cand ai tu timp si pe partea cealalta placutele si discurile fa bine sa faci si aerisirea in acelasi timp. daca nu stii cum zii aici ca iti explicam .
off topic : legat de abs ... abs-ul nu se aprinde decat cand ai probleme cu el. am sa va zic ce am patit eu ....am mers vreo 400 km la un drum drept si am sesizat ca imi intra abs-ul la viteze mici inainte de a se opri masina . ceea ce am sesizat ca ceva e in neregula cu abs-ul sa intre asa de nebun doar la viteze mici inainte de oprirea masini. am ridicat masina pe rotile din fatza si am scos mufa de la abs care e in spatele etrierului am dat cu wd40 si apoi cu aer comprimat am suflat . dupa ce am facut operatiunea la ambele rotzi problema a disparut. Si chiar daca am avut problema asta in bord nu aveam nici un martor aprins. am fost la un service auto si acolo mi-au zis ca daca face asa trebuie schimbat rulmentul cu totul ca abs-ul vine incorporat. (astra h). daca ma luam dupa ei aruncam banii degeaba.
daca iti schimbi maine sau cand ai tu timp si pe partea cealalta placutele si discurile fa bine sa faci si aerisirea in acelasi timp. daca nu stii cum zii aici ca iti explicam .
off topic : legat de abs ... abs-ul nu se aprinde decat cand ai probleme cu el. am sa va zic ce am patit eu ....am mers vreo 400 km la un drum drept si am sesizat ca imi intra abs-ul la viteze mici inainte de a se opri masina . ceea ce am sesizat ca ceva e in neregula cu abs-ul sa intre asa de nebun doar la viteze mici inainte de oprirea masini. am ridicat masina pe rotile din fatza si am scos mufa de la abs care e in spatele etrierului am dat cu wd40 si apoi cu aer comprimat am suflat . dupa ce am facut operatiunea la ambele rotzi problema a disparut. Si chiar daca am avut problema asta in bord nu aveam nici un martor aprins. am fost la un service auto si acolo mi-au zis ca daca face asa trebuie schimbat rulmentul cu totul ca abs-ul vine incorporat. (astra h). daca ma luam dupa ei aruncam banii degeaba.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
@king2pin nu a intrat aer ca nu avut pe unde. a scos lichid de frana nu ulei.si a fost scos ca sa nu sara peste nivel cu discuri si placute noi( pistonasul este acum spre interior deci mai putin lichid).
@fericitule schimba si pe partea cealalta, lasa sa se aseze placutele si vezi dupa.poate trebuie totusi aerisit desi nu vad motivul.
@fericitule schimba si pe partea cealalta, lasa sa se aseze placutele si vezi dupa.poate trebuie totusi aerisit desi nu vad motivul.
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Azi termin si pe partea cealalta si revin cu impresii.
Oricum azi am franat la maxim la 15-20km/h si a blocat doar roata cu placutele vechi, restul de 3 roti nu !?
Apropo, azi cand am fost prin oras si am pus mana pe discuri, cel cu placute green stuff se incalzeste mult mai tare.
Am vazut ca placutele au niste nervuri subtiri iesite in relief, probabil pana nu se tocesc ele ca sa devina suprafata de contact perfect plana nu cred ca voi avea frane asa cum ar trebui :
Dupa 200km voi face si o aerisire, dupa ce se vor fi asezat placutele.
Si am vazut ca mai erau in cutie 4 buc de 'nu stiu ce', pun o poza pentru cei ce stiu sa-mi spuna si mie :
Oricum azi am franat la maxim la 15-20km/h si a blocat doar roata cu placutele vechi, restul de 3 roti nu !?
Apropo, azi cand am fost prin oras si am pus mana pe discuri, cel cu placute green stuff se incalzeste mult mai tare.
Am vazut ca placutele au niste nervuri subtiri iesite in relief, probabil pana nu se tocesc ele ca sa devina suprafata de contact perfect plana nu cred ca voi avea frane asa cum ar trebui :
Dupa 200km voi face si o aerisire, dupa ce se vor fi asezat placutele.
Si am vazut ca mai erau in cutie 4 buc de 'nu stiu ce', pun o poza pentru cei ce stiu sa-mi spuna si mie :
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Acum ca am postat imaginea am citit ce scrie pe placuta : BRAKE-IN TO COATING ?
Cred ca va trebui sa citesc si hartia care a venit in cutia cu placutele, recunosc ca am uitat sa citesc instructiunile de la fabricant si i-am dat inainte ca românu'.
L.E
Se pare ca BRAKE-IN TO COATING este o tehnologie proprie, adica nervurile alea ce se vad pe materialul de pe placuta au rol de a reduce perioada de acomodare a placutelor cu discurile, perioada pe care totusi sa ai frane. Dar eu deocamdata nu am .
Cred ca va trebui sa citesc si hartia care a venit in cutia cu placutele, recunosc ca am uitat sa citesc instructiunile de la fabricant si i-am dat inainte ca românu'.
L.E
Se pare ca BRAKE-IN TO COATING este o tehnologie proprie, adica nervurile alea ce se vad pe materialul de pe placuta au rol de a reduce perioada de acomodare a placutelor cu discurile, perioada pe care totusi sa ai frane. Dar eu deocamdata nu am .