Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bogdan23

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2006

  • Mesaj Privat





Asta spune Etzold. Deci eu trebuie se scurtcircuitez a si b de la mufa dupa care misc de delcou. Cand imi dau seama ca punctul A din poza are valoarea care trebuie?! clipeste in bord sau ce se intampla?! Precizez ca inca nu am incercat.

Daca a mai reglat cineva asa avansul i-as fi recunoscator sa ma indrume si pe mine pentru ca la mine a umblat cineva la avans si sunt sigur ca nu este reglat cum trebuie. Deci se poate regla cu ajutorul becului check engine sau trebuie musai lampa sau mai stiu eu ce. Pentru cei din Iasi : unde gasesc un service sa aiba in dotare acea lampa ?! Inafara de reprezentanta? Va multumesc
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salut. nici eu nu stiu exact cum se face...am vazut ca ai etzhold...si eu am un c14nz...ma poti ajuta si pe mine cu acea carte? daca poti...ti-am trimis un pm cu adresa mea de mail
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a invatat cineva metoda aia cu surubelnita in cilindru, cauti punctul de maxim, pui fisele corespunzator, reglezi dupa semnele de pe motor si obtii o pozitie foarte apropiata de ceea ce trebuie sa fie. De acolo cu motorul pornit modifici foarte! usor stanga dreapta delcoul pana obti un sunet constant in functionare.

De fapt nu stiu Embarassed
Pe motorul meu e simplu Rolling Eyes
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
avansul se regleaza corect cu stroboscopul... cel putin la noi astia cu motoare mai arhaice Very Happy.

:MindToAsk: Dupa ureche nu merge reglat corect avansul... daca vrei metoda cu blocatul volantei la semn.. merge "cu becul" ca la dacii.. nu cu urechea Wink
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mie mi l-a reglat un meserias 'dupa ureche' si chiar nu vad cum ar putea fi reglat mai bine (ca sa se si simta diferenta...). Adica de acord ca sunt metode dar tre sa ai si sculele... Si daca alta solutie nu ai in fata blocului si banii nu te inghesuie prea tare, merge si asa...

sorry ca deviem de la subiect. mai bine ii las pe cei care chiar au habar Embarassed
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
nu zice nimeni ca nu func dupa ureche.. sau ca nu e posibil sa-l nimereasca 1 din 10.000 de incercari... dar daca nu e la unghoul care trebe e nasol pt motor.. pt consum.. pt buzunar.. etc

Un stroboscop poate fi si home made Very Happy
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si cum se foloseste? ...sau ar trebui sa dau search mai intai Embarassed
..oricum nu e la indemana oricui sa faca un stroboscop (poate mai tre sa fie si reglabil?)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR