Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
de verificat nu prea ai ce sa verifici
e un pic mai complicat
eu unul zic sa cumperi un alt iac (decat iac-ul)
dar indicat ar fi sa te lase sa il probezi inainte, pt a nu da banii degeaba pe el ..
Skip ads

  • cristianomarian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu aceeasi problema la aceeasi masina, C14NZ din 93, hatchback. La fel am patit si eu, dupa ce am schimbat distributia au inceput problemele, variatie la relanti, nu mai trage ca inainte, consuma mai mult etc. Sa anunti si tu daca ai rezolvat problema si cum ai rezolvat-o, ca sunt foarte curios. Un prieten tot cu un C14NZ mi-a spus ca fluctuatiile de la relanti erau la mine din cauza bujiilor, asa ca am schimbat fisele si bujiile, si de papat mai mult din cauza sondei lambda care nu este defecta (incat sa imi arate eroare, am facut testul agrafa) dar nu mai merge la parametri normali si de aceea si variatiile de relanti, tacanit metalic, rateuri etc. Habar nu am! Sa ma anunti si pe mine despre progrese! Te rog!
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
o sa anunt dar dinpacate nu am reusit nimica pana acum...as fi foarte bucuros sa am solutia si sa postez :d rezolvarea dar pana atunci mai cautam :d
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal...am facut urmatorul test, in timp ce mergea masina am scos mufa de la senzorul clapetei de acceleratie si mi sa aprins martorul din bord ,pe urma am pus inapoi mufa si s-a stins, am facut acelasi lucru si cu IAC-ul dar nu s-a produs nici o modificare in mersul masini nu s-a aprins martorul de eroare nimic, am pus totul la loc si pe urma am facut testul agrafa si mia dat codul 22,exact eroarea de la senzorul de clapeta( 22- Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage)...apoi din ce am citit dupa 20 de porniri eroarea trebuie sa se stearga daca merge ok si la mine s-a sters si acum imi indica doar 12....Intrebarea e daca este normal ca atunci cand am scos mufa de la IAC nu mia aparut nici o eroare sau trebuia sa-mi ararte ca si la clapeta ?
MS.
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
trebuie sa se aprinda martorul si sa iti dea cod 35 motoras pas cu pas da-l jos si curatal un pic si roaga pe cineva sa puna contactul cand e dat jos cu mufa pusa vezi daca se misca ca s-ar putea sa fie blocat
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal...am postat din nou in ideea ca poate acest lucru e de folos pentru cineva,...pentru inceput am sa explic ce mi s-a intamplat, in urma cu 2 luni (cum se poate vedea in posturile anterioare mai sus) am schimbat rotorul-distribuitor din capacul delcou cu unul nou (Hans-Pries) cel vechi era Bosch, a pus mecanicu tot si a mers perfect pana ieri ce am ramas in drum, masina s-a oprit in mers, am dat la automat dar nu am mai putut porni, am remorcat masina la mecanic, dupa verificari la pompa benzina,curea distributie, bobina inductie, fise, s-a constatat ca era problema rotorul (care fusese schimbat cu unul nou cum am spus mai devreme), mi-a pus pe cel vechi Bosch (pe care il aveam in portbagaj, bine ca nu l-am aruncat :d) si a luato la sfert...acum cred ca imi comand un rotor tot Bosch nou sa am de rezerva...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR